neděle 20. srpna 2017

Spotřebováno za srpen 2017

Přeji vám krásnou neděli a hlásím se s dalším článkem ze sekce spotřebováno. Svých 15 naplánovaných kousků kosmetiky už mám spotřebovaných, je tedy čas to všechno sesumírovat ☺


Z KOUPELNY



Lush -> Krémový sprchový gel Yuzu and Cocoa

Víte, že Lush miluju a sprchové gely od této značky patří k mým nejoblíbenějším. Jsou téměř po všech stránkách skvělé, akorát by to chtělo trochu vychytat konzistenci. Mám poslední dobou problém s tím, že Lush sprcháče jsou buď moc husté (až jako do želé), nebo velice řídké, což byl případ i Yuzu and Cocoa. Jinak byl bezvadný. Voněl krásně po čokoládě, pomeranči a dalším ovoci, pokožku zanechal provonou i po sprše, nevysušoval. Jen bych ho potřebovala něčím zahustit, no ☻ 8,5/10.

Altermed Intima -> Intimní mýdlo s kyselinou mléčnou


O gelu na intimní hygienu jsem se zmiňovala v tomto červnovém článku. S gelem jsem byla vcelku spokojená. "Vytunila" jsem si ho ještě tím, že jsem do něj nakapala trochu tea tree oleje a nalila pro zjemnění kokosový olej. Výsledná emulze byla celkem fajn a na mytí mi vyhovovala. Přesto to není žádný zázrak či mega objev, který bych potřebovala znovu. Např. intimní gel Jessa z dm mi vyhovoval více. 7/10.

Isana -> Kúra na suché vlasy 

Kúra byla překvapivě fajn. Kupovala jsem tuhle tubičku asi za 10 Kč. Chovala se na vlasech jako lepší kondicionér. Moc se mi líbila i její hustá krémová konzistence, díky které produkt z vlasů nestékal. 7/10.

L´Occitane -> Extra jemné mýdlo Mléko s bambuckým máslem


Tuhá mýdla od L´Occitane mám vcelku ráda, akorát mám většinou problém s tím, že mi trochu vysušují ruce. Jinak jsou moc příjemná - krásně voní, pění, jsou krémová, ruce i štětce, na které je také používám, dobře umyjí. Toto mýdlo naštěstí nevysušovalo a plnilo všechno, co jsem po něm chtěla, velmi dobře. 9/10. 

Elmex -> Jemná zubní pasta na obnažené krčky a citlivé zuby

O pastě jsem se zmiňovala v tomto článku. Byla fajn, ale vzhledem k tomu, že nemám problémy s obnaženými krčky ani s citlivými zuby, nemohu její kvalitu z tohoto hlediska posoudit. Občas si pasy od Elmex koupím ve slevě, nicméně úplně na chuť jsem jim nepřišla a asi je vyloženě vyhledávat nebudu. 7/10.


BALZÁMY NA RTY



MOJE -> Balzám na rty Multivitamin

V recenzi jsem psala, že za ty peníze se jedná o super balzám na rty a za tímto názorem si stále stojím. Moc hezky voněl, rty malinko zabarvil. Balzám jsem měla v práci v šuplíku a také jsem ho nosila v kabelce, takže se už komplet oprýskal potisk, jak můžete vidět ☺ Balzám bych si klidně koupila znovu a doporučuji ho. 8/10.

Oriflame -> Zázračný kelímek

Zázračný kelímek aspoň jednou měla asi většina z nás. Je to taková vazelínka, která se dá použít kromě rtů třeba i na odřený nos od rýmy, na suché lokty či dokonce někomu funguje i na opary. Já jsem kelímek dostala od kamarádky a vypoužívala jsem ho normálně jako balzám na rty. Nebyl špatný, ale nezpozorovala jsem žádné extra účinky, kvůli kterým bych si ho chtěla koupit znovu. Navíc jednoznačně preferuji balzámy v tyčince. 7/10.

OSTATNÍ



Dove -> Antiperspirant Original

Jak už jsem několikrát psala, značka Dove nepatří k mým oblíbeným, ale tento sprej byl super. Hezky voněl, velmi dobře fungoval, nijak zásadně nešpinil oblečení. Musím ale říct, že já jsem zvyklá nechat nejdříve sprej v podpaží zaschnout a až pak se oblékám. 8,5/10.

Garnier -> 5sec Perfect Blur 


Tato vyhlazující báze před pár lety proletěla blogosférou a recenzovala ji snad každá blogerka. I já jsem si ji po čase pořídila rozpoužívanou právě od jedné známější blogerky. Ze začátku jsem bázi používala velmi nepravidelně, ale před pár měsíci jsem se hecla a řekla jsem si, že ji prostě spotřebuji. Bylo pro mě poměrně obtížné vytvořit si na ni názor. Úplně to pro mě nebyl produkt, bez kterého bych nedokázala žít, nicméně jsem ji používala vcelku ráda. Pleť dobře vyhladila a lépe se mi na ni nanášel make-up. V negativním slova smyslu musím ale upozornit na balení. Stávalo se mi, že báze při vymáčknutí prskala všude okolo - tohle jsem četla i v dost recenzích, že se slečnám stávalo. Jinak byla fajn, patřila k těm lepším bázím, co jsem měla. 7/10.


VZOREČKY VŮNÍ



Vzoreček no name vůně 29


Vzoreček no name vůně 93 (strašně smrdí a pálila mě z něj kůže - vyhazuji)


Avon -> Far Away Gold EdP

Vůně obsahuje ylang-ylang, indický jasmín a madagaskarskou vanilku. Vůně byla velmi příjemná, sladší a hřejivá, s velmi dobrou výdrží. Tyto typy vůní od Avonu mám ráda. Přesto si plné balení nekoupím, protože mám doma stále vůní strašně moc. 8/10.

B.U. -> Fancy Cinderella EdT


Tahle vůně podle popisu vypadala dobře, ale bohužel ve vzorečku jí bylo tak maličko, že vlastně vůbec nevím, jaká byla. Zdála se mi ze začátku taková jako by pánská. Pak se sice rozvoněla vcelku hezky, ale fakt to bylo tak slabé, že si ji netroufám hodnotit.


ODLIČOVÁNÍ



Mixa -> Micelární voda Anti-dryness

Tato micelárka byla super - rozhodně patřila k nejlepším produktům tohoto druhu, které jsem kdy měla. Výborně odlíčila, pleť nevysušovala, neštípala v očích ani na obličeji. Mohu určitě doporučit. 9/10.

Saloos -> Hydrofilní odličovací olej Argan Revital

Jak jsem psala v recenzi, olej jsem používala pouze na odličování pleti. Krásně voněl, na pleti byl příjemný. Odličoval dobře. 8/10.

3 komentáře:

  1. Ako postupujes po odliceni olejom Sallos? Predpoklam ze iba tento produkt asi celu tvar neodlici a nevycisti. Aky typ pleti mas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po odlíčení olejem jsem ještě pleť dočišťovala ve sprše čisticím gelem. Pleť mám smíšenou :-)

      Vymazat
  2. Bola som zvedavá, čo hovoriš na Mixu, vidim, že sadla. Ja ju tiež používam a tiež som spokojná.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.