sobota 22. července 2017

Spotřebováno za červenec 2017

Měsíc se s měsícem sešel a máme tu další spotřebováno. Opět jsem spotřebovala svých 15 naplánovaných kousků.


ZE SPRCHY



Balea -> Sprchový gel Carambola Lambada

Sprcháč byl bezva. Krásně tropicky voněl, při mytí dělal krémovou pěnu, vůbec nevysušoval. Balea sprcháče mi obecně za tu cenu docela vyhovují, jsou fajn. 9/10.

Balea -> Regenerační šampon s arganovým olejem pro suché a roztřepené vlasy


O šamponu jsem se zmínila v nedávno publikovaném článku o mé aktuálně používané kosmetice. Šampon mě moc nezaujal. Vysušoval mi pokožku hlavy a neměla jsem pocit, že by vlasům dodával cokoli navíc. Dobře je umyl, hezky voněl, ale víc ani ťuk. 5,5/10.

Saloos -> Bio tělový peeling Levandule - Tea Tree


Recenze. Bio tělové peelingy od Saloos mám moc ráda. Vzhledem k vůni mi více sedl čokoládový, který jsem už také testovala. Tento levandulový s tea tree mi bohužel po levanduli ani trošku nevoněl. Jak jsem psala v recenzi, byla to taková těžko identifikovatelná vůně. Jinak byl fajn - pokožku parádně obrousil a už jsem se po jeho použití nemusela mazat. Obsahuje mořskou sůl, takže je třeba počítat s tím, že třeba v záděrech, pupíncích či škrábancích dost pálí. Určitě si ještě nějaký peeling od Saloos pořídím, ale tato verze už to nebude. 7,5/10.

ČIŠTĚNÍ A ODLIČOVÁNÍ PLETI



Avène -> Čisticí gel bez mýdla pro problematickou pleť

Recenze. Jak jsem psala v článku, gel jsem používala ráda. Stačilo ho maličko a vydržel extrémně dlouho. Pleť vyčistil dobře, jen mi ji občas vysušoval. Respektive teď už mám o dost méně mastnou pleť, než v době, kdy jsem recenzi psala, takže vysušoval celkem dost. Doporučila bych ho spíš opravdu na pleť vyloženě mastnou a problematickou. 7/10.


Balea -> Osvěžující čisticí ubrousky s výtažkem z lotosových květů pro normální a smíšenou pleť

Ubrousky byly hrozné. Byly velmi nepříjemné na pleti a zejména v očích. Ve finále jsem je musela na oči přestat používat. Vůbec mi nevoněly. Odličovaly sice dobře a byly vcelku dostatečně vlhčené, ale přes ten pálící a ulepený obličej jsem se zkrátka nedokázala přenést. 3,5/10.

Rival de Loop -> Čisticí pleťová maska se solí z Mrtvého moře a kaolinem


Maska mě na pleti trochu pálila - opravdu bylo znát, že obsahuje sůl a bohužel také i dost alkoholu. Nanášela se příjemně, rychle na pleti usychala. Pleť jsem měla po použití masky povrchově vyčištěnou a řekněme trochu rozjasnou. Nic extra to ale nebylo, prostě klasický účinek klasické drogérkové masky. 6,5/10.

Saloos -> Květinová pleťová voda Růže


Recenze. Voda byla super a určitě si ještě nějakou od Saloos pořídím. Vlastně jí nemám vůbec co vytknout. Používala jsem ji pod olej nebo jen tak na osvěžení obličeje. Hezky voní po růžích, dlouho vydržela, stojí pár korun. Po dopotřebování květinové vody jsem si udělala svoji vlastní osvěžující vodu za použití této lahvičky se skvělým rozprašovačem. Jednoduše jsem smíchala vodu s trochou pleťového olejíčku (také od Saloos) a přestříkávám se s ní ve vedru. Krásně osvěží a díky olejíčku nemám pleť vysušenou, i když se ve velkých pařácích moc nemažu. 10/10.

Isana -> MAXI vatové tampony

Spotřebovala jsem také další balení vatových tamponů z Rossmanna. Jsou fajn, akorát je to pro mě malé balení a musím je často dokupovat. 40 kusů mi vydrží jen pár týdnů. Odličuji se teď tak, že největší nosy líčení stáhnu micelárkou a právě těmito velkými tampony a zbytek dočistím ve vaně micelárním gelem. Kdybych se odličovala tampony úplně do čista, balení by mi vydrželo tak týden a kousek. Jinak mám tyto odličovací tampony ráda, měla jsem je už několikrát. 8/10.

Lush -> Čerstvá čisticí roláda Brusinková štola


Brusinkovou štolu mám ráda. Krásně voní, pleť hezky vyčistí, nevysušuje. Bohužel mi toto balení zplesnivělo. Byla to moje chyba, protože jsem štolu nechala i v těch největších vedrech v koupelně a nedala ji do lednice. Měla jsem to v plánu, jenže jsem si furt říkala, že zatím vypadá dobře, tak ji tam dám zítra, pak zítra, zítra... Až se stalo to, že jsem ji asi týdenepoužila a když jsem ji pak otevřela, nahoře byla chlupatá plesnivá vrstva a roláda nakysle smrděla. Byla jí v balení dobrá půlka, proto mě to vážně štve - ale co nadělám. Jinak ji doporučuji, jen pozor na to skladování. 9/10.

VZOREČKY PARFÉMŮ



Avon -> Secret Fantasy Wonderland 

Poslední dobou mi ty vůně z Avonu přijdou celkem na jedno brdo. Hlavními složkami této vůně jsou červené bobule, plumérie, smetana a mandarinky. Z vůně jsem nic konkrétního necítila. Byla sladká, docela i pěkná, ale pro mě nezajímavá a hlavně nezapamatovatelná. Ani jsem ji na sobě necítila, takže předpokládám, že bude ve velkém balení méně intenzivní a bude potřeba se jí pošplíchat víc. 5/10.

Avon -> Summer White Paradise EdT

ně byla hezká, ale nezajímavá. Vůbec jsem ji na sobě necítila. Ve složení je zastoupen zejména květ broskvoně, zázvorová lilie a zlatá ambra. Dalšími složkami jsou např. růže a růžové dřevo. Já jsem z ní nic konkrétního necítila. Vůně byla nasládlá, pěkná, ale jak jsem psala, vůbec jsem ji na sobě necítila a upřímně řečeno dávám přednost zajímavějším typům vůní. 5/10.

Avon -> Aspire Debut EdT

Jako budu se už trapně opakovat, ale fakt mi skoro všechny vůně z Avonu včetně těch novinkových přijdou na jedno brdo. Jsou líbivé, ale neurazí - nenadchnou. Já potřebuju vůni, kterou budu milovat a budu se cítit báječně, když se s ní navoním. A ne jeněco jako hm, fajn. Aspire Debut má být květinově-orientální vůně obsahující liči, ambru, lilie či hrušku. Spadá přesně do té sekce hm, fajn ☺ 6/10.

Avon -> Attraction Rush for Her EdP

Tahle vůně se mi líbila. Avon Attraction jsem už ve vzorečku měla a kdybych neměla doma tolik jiných téměř plných balení parfémů, asi bych si ji i koupila. Verze Rush se mi zdá skoro stejná jako ta původní. Jen je možná trošku výraznější. Líbí se mi i docela dobrá výdrž. Ve složení je jahodník, jasmín a ambra. 8/10.

OSTATNÍ



Astrid PEO -> SOS regenerační krém na nohy

O krému jsem psala tady. Byl perfektní. Pěkně voněl, byl hutnější a chodidla krásně vyživil a zklidnil. 10/10.

L´Oréal -> Volume Million Lashes Luminizer Blue Eyes

Tuhle řasenku jsem měla doma několik let. Po pravdě už si ani nevzpomínám, jaká přesně byla. Určitě mě ale nějak extra neuchvátila, protože to bych si samozřejmě pamatovala ☺ Měla zvýraznit modrou barvu očí, což se nestalo. 6/10.

4 komentáře:

  1. :) super, už jsem se na spotřebováno těšila! :) celkem by mě zajímalo v jakém stavu je teď tvoje sbírka sprcháčů, naposled když byl o nich samostatný článek tak jich bylo strašně moc :D a tys nám slíbila že budeš spotřebovávat a spotřebovávat ^^ kdyby se ti náááhodou chtěla udělat nějaká kontrolní fotka tak by to mohlo být zajímavé :P měj se krásně a budu se těšit na další článek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to jsem ráda :-) :-) Sprcháče se snažím spotřebovávat, jak můžu :-D Nové si skoro už nekupuji, ale samozřejmě je ta sbírka pořád obrovská. Fotky zatím neplánuji, protože je mám roztahané všude možně a musela bych vykrámovat půlku pokoje :-D
      Také se měj hezky ;-)

      Vymazat
  2. Pěkná hromádka. Peeling od Saloos je skvělý. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.