neděle 23. července 2017

Letní balíček od Astrid ♥

Zdravím vás a vítám u další recenze ☺ Tentokrát si povíme o sluneční kosmetice Astrid, která mi byla zaslána k testování.
V balíčku tradičně nechyběl letáček s informacemi k produktům a milý vzkaz, za což moc děkuji. A za zaslanou kosmetiku samozřejmě taky ☻

Začnu balzámy na rty, které jsem začala používat jako první. Přišly mi hned tři.


Světle a tmavě růžový o rty nejen pečují, ale dodávají jim i jemné zabarvení a lesk. Trochu jsem se bála toho světle růžového, protože přece jen perleťový lesk na rtech nevyhledávám, ale zbytečně. Žádná perleť na mých rtech neulpívá. Balzám dodá rtům decentní světle růžovou barvičku. Tmavě růžový je zabarví trošku víc, ale pořád to vypadá naprosto přirozeně. Žlutý balzám o rty pečuje a chrání je před sluncem díky OF 25.



Každý balzám jinak voní. Melounový samozřejmě po melounu, žlutý po kokosu a světle růžový jako taková ta oldschoolová vůně rtěnky ☺ Vůně balzámů se mi líbí. Horší je to už s jejich chutí. Hlavně ten melounový "chutná" pak na rtech hodně divně a chemicky. Samozřejmě balzámy nepojídám, ale občas se člověk nevyhne olíznutí rtů nebo během jídla zkrátka toho balzámu trochu spořádáme.


Balzámy o rty pečují dobře. V tomto ohledu jim nemám co vytknout. Velmi příjemně se také aplikují. Obal je pevný, bytelný, balzám se v obalu nijak neviklá ani neláme.


Celkově jsem tedy s balzámy spokojená a doporučuji je. Tohle se Astrid povedlo ☺


Co by to bylo za sluneční balíček bez krémů na a po opalování? ☻ Také mi jich pár přišlo a už mám všechny vyzkoušené.


Úvodem chci říct, že osobně nepatřím k milovníkům cíleného opalování. Že bych si lehla na balkon nebo hůř, na nějakou přeplněnou pláž a hodiny se smažila na slunci, to u mě určitě nehrozí.
Ale samozřejmě se během léta pohybuji venku a když jsou velká vedra, je třeba pokožku chránit před sluncem i za běžného provozu nebo třeba na výletě.
Proto jsem uvítala možnost vyzkoušení zase dalších slunečních produktů od Astrid.

Úplně nejvíc mi sedlo Hydratační mléko ve spreji Easy Spray s OF 30


Jedná se o lehké mléko ve spreji. Velmi dobře se roztírá, netvoří bílý ani přehnaně mastný film, pokožka není po aplikaci ulepená. Voní jako klasické opalováky. 


Co se týče ochranného faktoru, myslím si, že třicítka je u nás dostatečnou ochranou před slunečním zářením. Pokud samozřejmě neležíte na slunci přes poledne několik hodin, to už by nějaké to riziko spálení mohlo vzniknout. Pro mě je však třicítka dostatečná a nestalo se mi, že bych se po namazání tímto mlékem spálila. Je pro mě pohodlný i sprejový aplikátor a to, že mléko je opravdu lehké a nezanechává ulepenou kůži.

Dalším pánem na holení je Hydratační mléko po opalování s beta-karotenem. Mléko by mělo prodloužit opálení, hydratovat pokožku a zklidnit případné podráždění. 


Mléko je opět spíše lehčí a dobře se vstřebává. Vůně je taková kokosovo - opalováková, příjemná ☻ 


Jestli vyloženě prodlužuje opálení nebo dovede zklidnit spálenou pokožku, to posoudit nemůžu, protože jak jsem psala výše, cíleně se neopaluji a spálená jsem už hodně dlouho nebyla.
Celkově mléko používám ráda i kvůli jeho vůni a lehké textuře.

Jediným produktem, pro který zatím nemám až tak využití (použila jsem ho jednou) je Pleťový krém na opalování s OF 30 a koenzymem Q10


Je to proto, že na obličeji opalovací krémy nesnesu. Vadí mi jejich parfemace (mám velice citlivý nos na různé vůně/pachy a některé z nich zkrátka nedávám) a také to, že jsou obvykle dost hutné, mastné a ucpávají mi póry. Také se po nich až moc lesknu.


Krém by měl pleť chránit před předčasným stárnutím a samozřejmě zabránit spálení. S tím, že je nemastný a snadno se vstřebává, souhlasit nemohu. Je to ale i tím, že já jsem na tohle opravdu vysazená a opalováky na obličej vůbec nepoužívám. Stačí mi OF v běžném denním krému.


Krém pravděpodobně věnuji ségře, která se opaluje ráda a určitě ho využije víc než já. 

A na závěr tu máme Mléko na opalování pro celou rodinu s OF 30. Opět má sprejový aplikátor, ale trošku jiný než mléko výše.


Toto mléko používám na střídačku s mlékem ve spreji, o kterém jsem psala výše. Kromě toho, že toto mléko má jinou vůni a trošku řidší konzistenci, mezi nimi nevidím moc rozdíl.


Taktéž se výborně roztírá i vstřebává, proti spálení mě osobně chrání dostatečně. Sprejový aplikátor je super.


Za balíček sluneční kosmetiky jsem moc ráda. Kromě opalovacího krému na obličej mi všechno vyhovuje. 
Produkty od Astrid seženete běžně v drogériích či na e-shopech.

9 komentářů:

  1. Jak nad tím přemýšlím, tak ačkoliv je Astrid hodně známá značka, tak já od nich asi ani nikdy nic nezkusila. Možná se po nějakém tom balzámu na rty podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám by mohl být pro začátek fajn ;-) Já jsem Astrid také dřív spíš míjela, ale co mají nové produkty a modernější obaly, tak mě ta kosmetika začala bavit.

      Vymazat
  2. Já mám radši na opalování suché oleje než tato mléka. :) Ale za mala jsme Astrid používala každou sezónu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opalováky jsou klasika :-) Suchý olej jsem ještě neměla :-)

      Vymazat
  3. Tie balzamy vyzeraju super, určite sa po nich poobzerám. Balzamov totž nikdy nie je dost :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  4. Ty balzámky jsou fajn :) Teda já zkoušela ten růžový a moc mi nesedl a pak ještě borůvkový, který je můj oblíbený. Jinak ten žlutý bych si chtěla pořídit a meloun také, protože miluji melounové věci :D

    Černé šaty ze Zootu & lodičky na louce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Borůvkový jsem u blogerek taky viděla, zaujal mě :-)

      Vymazat
  5. Já si Astrid pamatuji právě díky těm opalovákům a měla jsem je ráda! Určitě si nějaký zase pořídím :) A ty balzámy vypadají super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.