neděle 4. června 2017

Výhra od Talk with Missy / Zoella, Lumene, Medusa´s Make-up

Před pár měsíci jsem vyhrála u Míši z blogu Talk with Missy krásný balíček. Balíček ukrýval červený lak na nehty od Lumene, zabarvený balzám na rty od slavné youtuberky Zoelly a zelený oční stín od Medusa´s Make-up. Všechny produkty mám už důkladně vyzkoušené, takže je nejvyšší čas na recenzi. Mimochodem, jedna slečna mi psala, že když něco dostanu/vyhraji, nemám nárok na to, abych to hanila, což mě upřímně pobavilo ☻ Vždycky píši na kosmetiku upřímný názor a na tom nic nemění to, že si danou věc nekoupím za vlastní peníze.

Ale teď už k recenzi samotné ☺


Nejdříve jsem začala používat lak na nehty. Je v úžasném červeném odstínu 13 Red Currant (neboli finsky Herukoita - mimochodem, už jsem psala, že miluji finštinu? ☺), který se mi moc líbí. Je to krásná červená bez jakéhokoli podtónu. Vypadá výborně na kratších i delších nehtech. 



Červené nehty jsou elegantní klasika, která i nezajímavý outfit podle mého názoru pozvedne o level výš ☺ Lak má širší štěteček, což mi naprosto vyhovuje. Mám širší nehty a tyto štětečky jsou pro mnohem pohodlnější než dlouhé úzké "nudle". Lakování tedy probíhá bez problémů. Lak je výborně pigmentovaný a k téměř plnému krytí stačí jedna vrstva. Špičky nehtů prosvítají jen minimálně. Samozřejmě k úplně plnému krytí je možné ještě jednu vrstvu přidat.



Lak rychle schne, takže je možné si nehty lakovat i krátce před zalehnutím do postele, což já často dělám. Velký problém tohoto laku je ale jeho výdrž. Naposledy jsem si nehty nalakovala v neděli večer a v pondělí kolem poledne jsem už měla na dvou nehtech lak oprýskaný. Nebyly to ošoupané špičky, ale vyloženě odštíplý velký kus laku uprostřed nehtu. Nehty jsem ten den přelakovala znovu a ouha, hned další den dopoledne začaly odpadávat další kousky laku. 



Možná je to špatný zvyk, ale nepoužívám podlak ani nadlak. Jen když vím, že lak obarvuje nehty, podlak použiji. Většina laků mi takto drží bez problémů 2-3 dny, což je pro mě dostačující, protože mám pak stejně chuť si nehty nalakovat jinak barevným lakem. Výdrž laku 12 hodin je ale katastrofální.


Medusa´s Make-up - Oční stín Safari Jungle Fever



Stín se mi už od začátku moc líbil. Zelenou barvu miluji a občas ji nosím i právě na očích jako linku nebo stín. 



Když jsem stín prvně zkoušela na ruku, byla jsem zklamaná. Pigmentace byla naprosto strašná a abych dosáhla odstínu, jaký vidíte na následující fotce, musela jsem nanést 5 vrstev.



Na oku je pigmentace naštěstí překvapivě mnohem lepší. Stín se dobře nanáší běžným štětcem na stíny, moc nepráší a výdrž je celodenní. Berte však v potaz, že mně drží na víčku cokoli celý den i bez použití báze. Takže celodenní výdrž beru u sebe jako standard.




Zoella - Vanilla Cream Lip Balm



Z balzámku na rty od světoznámé youtuberky Zoelly jsem měla samozřejmě obrovskou radost, protože sama bych se k němu jen tak nedostala. 
Balzámek krásně sladce voní po vanilce a rty zabarvuje do červeného odstínu. 


Pigmentace je moc dobrá, jak můžete vidět na následujících fotkách. Osobně mám jen trochu problém s balením v kalíšku. Když mám krátké nehty, tak není problém, ale s dlouhými nehty jde aplikace docela špatně. Balzámek mi zůstává za nehtem, což obecně nesnáším.




Výdrž balzámu je asi jako u hydratační rtěnky, což je pro mě v pořádku. S balzámkem jsem spokojená a ráda ho používám.


Z balíčku od Míši jsem měla a stále mám velkou radost. Zejména zabarvený balzám na rty a lak na nehty používám vcelku pravidelně, byť ten lak má katastrofální výdrž - miluju totiž tento odstín červené ☺ Po stínu také občas sáhnu, ale samozřejmě na zelené líčení člověk nemá náladu každý den. 

Určitě mi napište, jestli máte s některým ze zmíněných produktů zkušenost, nebo je vůbec neznáte ☻

4 komentáře:

  1. Nemám zkušenost s ničím, ale hrozně se mi líbí balzámek :) A to je co říct, protože barevné balzámy jinak ráda nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, balzam vyzerá nádherne. Produkty od Zeolly majú tak nádherné obaly :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.