čtvrtek 8. června 2017

Chudší květnový Brandnooz box

Ahoj. V dnešním článku zhodnotím květnový Brandnooz box. Hned od začátku jsem na něj četla spíše negativní recenze. Mně osobně se produkty, které obsahoval, vcelku líbí, ale přišlo mi jich tam poměrně málo. Navíc, co mě rozladilo ještě víc, je to, že mi už poněkolikáté nepřišel produkt, který jsem si vyměnila za body v rámci věrnostního programu. Četla jsem na Facebooku, že se to stalo více lidem, a bohužel zastoupení BB se k tomu dosud nijak vstřícně nepostavilo. Pouze byl před pár dny rozeslán hromadný e-mail, že došlo kvůli vyprodání Kand omáčky, kterou jsem měla objednanou, k výměně tohoto produktu za paštiku. Toto jednání na mě působí dost neprofesionálně. Stát se to jednou - dvakrát za rok, tak nad tím mávnu rukou. Taky pracuju s lidmi a vím, že některé okolnosti se nedají ovlivnit a kolikrát je třeba jednat hned a zamezit ještě větším škodám, ale tohle se prostě děje na můj vkus až moc často.



Teď už k hodnocení boxu jako takového. 

Největší položkou byly Nestlé Fitness Cereálie (89,90 Kč) v čokoládové variantě. Lupínky jsem hned ochutnala a jsou V-Ý-B-O-R-N-É. Některé lupínky v krabici jsou standardní (bez polevy), jiné jsou zase máčené ve směsi mléčné a hořké čokolády. Obzvlášť ty čokoládové mi tedy chutnají ☻ Lupínky plánuji jíst k snídani s jogurtem a třeba s nějakým ovocem. Cereálie mají vylepšené složení a obsahují více vitaminů. Za mě je to super věc v boxu, rozhodně ano! 


Dále box obsahoval dvě půllitrové lahve s Mysliveckým a rybářským nápojem SMARTY (2x 20 Kč). Jedna příchuť byla jablečná a druhá citron s chmelem. Pitíčka mi chutnala, příchutě byly autentické a nepřeslazené. Jen mě trochu mrzí, že neobsahovaly ani trošku ovoce, jen příchuť.


Nescafé Classic (109,90 Kč) neurazí - nenadchne. Mám spíš radši čaje. Kávu si dám jen občas, takže tuto pikslu jsem odnesla domů, kde ji nejspíš zužitkujeme v rámci celé rodiny. Káva má díky dvojitému filtrování uchovávat to nejlepší z chuti a aroma čerstvě pražené kávy. No, uvidíme ☺ 


Novinkou jara 2017 je Ovesná kaše Rakytník (v boxu neprodejné balení v hodnotě 15 Kč), která obsahuje navíc i lněná semínka. Přiznám se, že mě kaše v poslední době už vůbec nebaví. Zkoušela jsem i různé proteinové a rýžové kaše, ale žádná mě neuchvátila. Myslím, že pro mě nejsou tou pravou snídaní. Místo toho, abych byla zasycená na celé dopoledne jako ostatní, cítím se po konzumaci kaše unavená a za pár hodin mám zase hlad. Rakytníkovou kaši jsem snědla před pár dny k snídani a vcelku mi chutnala. Jen toho výborného rakytníkového pyré tam bylo pomálu. Jeho chuť celou kaši pozvedla na vyšší level a kdyby ho tam bylo tak asi 10x více, vůbec bych se nezlobila ☻


Dále jsem v boxu našla již zmíněnou paštiku (výměnou za body). Konkrétně to byla Májka s uzeným masem. Paštika v boxu už jednou byla a hodnotila jsem ji pozitivně. Chutnala mi a snědla jsem i toto druhé balení.


V boxu měly být JOJO bonbony Mixle Pixle MINI, ale protože se nepodařilo zajistit potřebné množství bonbonů včas a v dostatečném množství, obdržel každý odběratel BB náhradu ve formě produktu z některého z předchozích boxů. Já měla Vitana Polevu s citronovou příchutí (19,90 Kč). Věnovala jsem ji ségře, která ji použila jako polevu na perník. Chutnala dobře, jen výsledné polevy bylo poměrně málo - určitě by nevystačila na klasický velký plech.


A na závěr tu máme AHMAD TEA Cold Brew - poctivý ledový čaj, který se zalévá studenou vodou. V boxu bylo 6 sáčků v hodnotě cca 25 Kč. Čaje obecně mám moc ráda a téměř vždy je v boxu ocením, ale zrovna černý čaj patří k mým ne moc oblíbeným. Tyto čaje už v boxu byly a hodnotila jsem je průměrně. Některé příchutě mi chutnaly, jiné méně.
Jako není to špatná věc, čaje samozřejmě vypiju, ale že bych skákala nadšením, to se nedá říct.


Bonusem byl tentokrát časopis 21. století. Osobně mě tento typ časopisů až tak nezajímá, ale pár poutavých článků jsem tam našla. Cokoli je lepší než hnusný bulvární časopis, který byl v boxu nedávno, takhle to asi řeknu ☺



Celkově jsem z boxu poměrně rozpačitá. Když obsah srovnám třeba s boxíky z poloviny loňského roku, tak je toho prostě málo. Ano, cereálie a káva v tomto boxu mají větší hodnotu, ale na druhou stranu se dají běžně sehnat v akci. Já bych si třeba lupínky za 90 Kč nekoupila. Podobné lupínky jako Nestlé vídám běžně o třetinu levnější. To samé káva. Paštika, poleva i čaj v boxu už byly, sladké pití je standardem skoro v každé krabici a z ovesné kaše taky zrovna nejásám. Všechno samozřejmě zužitkuji, nejedná se z mého pohledu o propadáky, ale prostě jsem tak nějak čekala víc... Věřím, že příští boxík bude lepší a že se hlavně podaří odbourat ty neustálé problémy s věrnostním programem.

2 komentáře:

  1. Mňa by potešila asi len tá káva :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla tentorkát docela spokojená, i když uznávám, že na kusy tam produktů bylo málo. A měla jsem větší štěstí s náhradou za bonbony - já dostala sušenky Digestive. A s dárky z věrnostního programu jsem zatím problém neměla - vždycky došlo, co jsem chtěla (tentokrát steakové koření).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.