sobota 10. června 2017

5x minirecenze na aktuálně používanou kosmetiku (JARO 2017)

Ahoj. Dnešní článek bude opět po nějaké době recenzí na kosmetiku, kterou aktuálně používám.

Balea Professional - Regenerační šampon s arganovým olejem pro suché a roztřepené vlasy


Balea šampony mi poslední dobou nesedí a tento není výjimkou. Prostě mě z nich svědí hlava a dělají se mi lupy. Respektive podle mě to nejsou asi typické lupy. Mastné lupy nemám ani to není takový ten "sníh", co opadává na ramena, kdykoli se člověk pohne. Ale pokožka hlavy je vysušená a dělají se mi suchá olupující se místečka. 
Jinak šampon vlasy umyje dobře, hezky voní, mytí je komfortní, protože šampon vytváří hustou krémovou pěnu. Vlasy jako takové nevysušuje, ale určitě mi nepřijde, že by jim dodával nějakou zvláštní péči. 


Alterra - Hydratační balzám na vlasy s granátovým jablkem a aloe vera


Přírodní balzám na vlasy jsem si kdysi (opravdu kdysi! ☻) koupila za pár korun v Rossmannu. Chtěla jsem zkusit nějakou přírodní péči na vlasy a tento balzám byl zrovna ve výprodeji, protože měl urvané víčko. Dala jsem si ho do krabice a upřímně řečeno jsem na něj tak trochu zapomněla. Když jsem ho nedávno při úklidu objevila, byla jsem smířená s tím, že už bude prošlý a vyhodím ho. Vymáčkla jsem si ho trochu do ruky, abych se o tom přesvědčila, a zjistila jsem, že voní úplně normálně a konzistence je v pořádku. Opatrně jsem ho tedy při dalším mytí zkusila na vlasy a od té doby ho používám pravidelně a moc ráda ☺
Je příjemně krémový, z vlasů nestéká. Hodně slušně je vyživí. Jeho účinek bych srovnala s maskou na vlasy. Samozřejmě tedy z mých hrubších a vlnitých vlasů hedvábnou hřívu neudělá, ale efekt je rozhodně vidět. Za mě ano, celkově mi kosmetika Alterra vyhovuje.


Elmex Sensitive - Jemná zubní pasta na obnaže krčky a citlivé zuby


Pasty Elmex jsou všeobecně oblíbené a doporučují je i zubaři. Já si občas nějakou koupím ve slevě, abych vyzkoušela, jestli opravdu nějak zázračně fungují. Konkrétně tato pasta Sensitive je docela fajn. Má jemnou příchuť, moc nepění, zuby se mi s ní čistí dobře. Má ale takovou zvláštní mazlavou konzistenci, která mi vždycky zaprasí elektrický zubní kartáček. Při běžném opláchnutí vodou po čištění to nejde smýt. Jednou za týden musím tedy vzít starý zubní kartáček a kartáček vydrhnout pod proudem vřelé vody takto.
Jinak na citlivé zuby netrpím, takže jestli v tomto ohledu funguje - nemohu posoudit.


Altermed Intima - Intimní mýdlo s kyselinou mléčnou


Mýdlo mi celkem vyhovuje. Sice to není nic, co bych musela nutně mít znovu, ale je fajn. Překvapilo mě, že má hnědou barvu. Většinou intimní gely mívají mléčnou barvu nebo jsou zcela čiré. Jako do všech intimních gelů jsem si i do tohoto nakapala trochu tea tree oleje. Mýdlo pak lépe voní a mám po umytí větší pocit čistoty a svěžesti.
Altermed intimní gel nevysušuje, dobře umyje. Používám většinou dvě pumpičky. Klidně můžete vyzkoušet, stojí pár korun ☺


Palmolive - "Ukrajinský" sprchový gel s peelingovými částečkami


Kokosový sprcháč jsem kdysi vyhrála v soutěži. Byl tam prezentován jako ukrajinský sprchový gel, což mě pobavilo a hodně jsem ho chtěla vyzkoušet. Doufala jsem, že to bude hrubší peeling a budu ho používat místo peelingu na chodidla. Takové to 2v1 - nohy umyje a rovnou i obrousí. Sprcháč je však spíše jemný. Je hodně krémový, peelingové částečky v něm nejsou příliš cítit. Voní hezky po kokosu. Používám ho samozřejmě dál, není to žádný propadák, ale čekala jsem něco trošku jiného.

3 komentáře:

  1. Díky za tip na kondicionér :) Elmex pasty používám pořád, ale ne kvůli zubům jako takovým, spíš mě jako jediné absolutně nepálí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kondicionéry od Baley mám rada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kondicionéry od Baley mám rada :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.