středa 31. května 2017

Testování s Astrid 2017 - 2. část

Přeji vám krásnou středu a vítám vás u pokračování mojí recenze na novinky od značky Astrid.

V minulém článku jsem recenzovala deo sprej na nohy a gel na holení. Recenze byla částečně pozitivní a částečně negativní, protože gel na holení mě nadchl, ale na deo spreji jsem neshledala nic úchvatného.
Když jsem četla recenze ostatních blogerek, tak snad všechny do jedné si deo sprej chválily. Prý jim funguje a bleskurychle zasychá. Tak asi ho jeneumím používat ☻☻☻

Dnešní recenze bude, jak mohu prozradit hned na začátku, zcela pozitivní. Zhodnotím SOS regenerační krém na nohy s ureou a Lak na vlasy pro perfektní fixaci a lesk vlasů


Hlavně krém jsem si od prvního použití zamilovala. Slavný krém na nohy s ureou od Baley mě neoslnil, ale tenhle je perfektní! Vůně je zvláštní a moc se mi líbí. Pro mě je to kombinace máty, heřmánku a sladko-mentolových žvýkaček ☻ V recenzích jsem četla, že někomu tento krém voní čistě po mátě a někomu zas dokonce květinově ☺ Každý má samozřejmě jiný nos a pro ten můj je tato vůně velmi vyhovující.


Krém je mastnější a hutnější, ale ne zbytečně moc. Mažu si chodidla po večerní koupeli a dělám to tak, že si chodidla namažu trochou krému, na chvíli si hodím nohy na stůl a za pár minut si obléknu silnější ponožky. Toto použití mi vyhovuje. Krém by měl regenerovat i popraskanou kůži na chodidlech a předcházet vzniku nových prasklin. To ohodnotit nemůžu, protože tím naštěstí netrpím. Mé nohy jsou ale po použití krému skutečně mnohem jemnější, vyživenější a zklidné.
Krém používám téměř každý den a moc mi vyhovuje. DOPORUČUJI.



V dnešní recenzi ještě ohodnotím lak na vlasy Flora se stupněm fixace 3. Lak by měl zajistit perfektní fixaci účesu a ochranu vlasů před vnějšími vlivy. Obsahuje provitamin B5 a keratin.
Osobně laky na vlasy moc nepoužívám, protože mi vždycky přišlo, že mi vlasy až moc natuží a slepí, některé laky vlasy i vysušují.


Tenhle lak nic z toho nedělá. Bude to nejspíš i nižším stupněm fixace. Obvykle jsem měla doma laky s účinkem 5 nebo dokonce 6. Tohle je jen trojka a je to opravdu znát. Vlasy neslepuje a natužené jsou jen malinko. Vlasy vůbec nevysušuje. Používám ho i do rozpuštěných vlasů a když si během dne vlasy prohrábnu, poznám, že tam lak je, ale ne v negativním slova smyslu. 
Vlasy jsou pěkně zafixované, pevnější, ale nejsou vůbec hrubé nebo slepené. 
Lak vcelku i příjemně voní. 
Dostala jsem k testování ještě lak s mega silným účinkem 5, tak jsem zvědavá, jak mi bude vyhovovat ten. Spíš si myslím, že to vyhraje tato trojka, ale uvidíme příště ☺

Zbývá mi otestovat ještě poslední tři produkty, o kterých se zmíním v recenzi v průběhu měsíce až dvou. Zatím jsou pro mě novinky od Astrid příjemným překvapením a jsem ráda, že značka takto rozšiřuje portfolio.
Chválím i velmi profesionální a milý přístup slečny/paní Moniky, se kterou v rámci spolupráce komunikuji. Kosmetika mi vždycky přijde v pěkné bytelné tašce, kterou využívám dál, a nechybí ani pěkný ručně psaný vzkaz.


Díky za přečtení článku a užijte si den ☺☺☺

1 komentář:

  1. Ja som od Astridu skúšala len krémy, no ten lak ma zaujal :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.