sobota 20. května 2017

Testování s Astrid 2017 - 1. část

Přeji vám pěknou sobotu a vítám vás u recenze kosmetiky Astrid. Letos jsem byla opět oslovena s návrhem pokračování spolupráce, který jsem ráda přijala. Poštou mi přišel pořádný balík (resp. krásná taška) kosmetiky. Většina produktů zatím na vyzkoušení teprve čeká, ale ty, o kterých budu psát dnes, testuji prakticky od prvního dne, co mi dorazily. 

Původně jsem chtěla napsat na novou kosmetiku od Astrid souhrnnou recenzi, ale pak jsem si řekla, že článek by byl mega dlouhý a bude lepší ho rozdělit na několik částí. Dnes budu hodnotit Jemný gel na holení pro citlivou pokožku Femina a Antiperspirant/deo sprej na nohy


Začnu tím, z čeho jsem nadšená, a to je gel na hole. Asi si říkáte - z čeho může být člověk nadšený z gelu na holení? Vždyť na tom se nedá snad nic zkazit. Moje zkušenost je jiná. Často mi u gelů a pěna holení nevyhovují nejrůznější věci. Počínaje aplikátorem (ucpává se, produkt nejde dostat pohodlně ven), vůně, konzistence (příliš řídká) atp. Tento gel je však naprosto v pořádku. Absolutně mě nenapadá nic, co bych mu vytkla. Jako zelenofilovi se mi moc líbí krásné jarní balení. Aplikátor je plně funkční. Gel je opravdu gelový (a zelený!☺), na pokožce se změní na hustou bohatou pěnu, která během holení nikam nestéká. 


Moc se mi líbí i krásná svěží vůně. Zkrátka gel je perfektní a používám ho teď při každém holení. Zatím se ke mně nedostaly oficiální prodejní ceny a v drogériích jsem novinky od Astrid neviděla, ale jistě nebudou drahé. 
Za sebe tento produkt jednoznačně doporučuji a považuji ho za jeden z nejlepších, co jsem kdy měla.


Deo sprej na nohy mě naopak nenadchl. Už z toho důvodu, že tyto spreje běžně nepoužívám. Chodidla se mi nijak extrémně nepotí ani nesmrdí. Samozřejmě ale když jsem celý den v práci třeba v silonkách a v uzavřených botách, večer mi nohy po růžích nevoní. Právě v tyto dny jsem deo sprej používala a bedlivě jsem pozorovala, jak bude nebo nebude fungovat. 


První věcí je slibované rychleschnoucí složení. To bohužel potvrdit nemohu. Chodidla mám po nastříkání sprejem docela dlouho mokrá a hlavně kluzká. Musím tedy s nohama nahoře čekat, než sprej trošku zaschne. Vadí mi i jeho docela dusivá "vůně". 
Co se týče účinků, tak tady je to jednoduché. Téměř žádné nevidím. Jediné, co mohu z avizovaných účinků potvrdit, je osvěžení nohou během aplikace. Ale nohy osvěží každý podobný sprej - na to stačí v podstatě i studená voda. Jinak mi nepřijde, že by sprej něco dělal. Dopoužívám ho, během léta se bude hodit, ale za sebe ho doporučit nemohu.


Za mě tedy je to dnes půl na půl. Gel na holení paráda, deo sprej na nohy nic moc. Momentálně začínám testovat laky na vlasy od Astrid a o těch si povíme někdy příště.

5 komentářů:

  1. Tak ten gel na holení bych vyzkoušela, poslední dobou kupuji pořád jen ty Balea a i když jsou fajn a každou chvilku je v regále nějaká limitka, tak ráda vyzkouším i něco nového:-) Tento gel jsem ale zatím nikde v drogerii neviděla.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám veľmi rada značku Astrid, takže by som určite vyskúšala aj tento gél na holenie, akurát u nás ešte nie je k dostaniu :/

    OdpovědětVymazat
  3. Gel na holení má úplně super barvu a hodně se mi líbí ta vůně, něco mi připomíná, jen si nemůžu uvědomit co. Já zase zkušenost se spreji na nohy mám velkou a tento u mě patří mezi ty účinné a hlavně je fakt takovej chladivej, že mám na chodidlech takovej pocit mrazu :D nebo jak bych to popsala, že je prostě hodně rychle zchladí.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten gel na holení určitě zkusím, pokud ho někde uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gel mi nevyhovuje, jsem po něm dost vysušená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.