středa 24. května 2017

Spotřebováno za květen 2017

Měsíc se s měsícem sešel a máme tu další spotřebováno ☺ V květnu jsem se hodně zaměřila na spotřebu vzorečků a miniaturek, které se mi tu nashromáždily.



VŮ



Fa -> Soft & Control Antiperspirant s vůní šeříku

Antiperspirant jsem měla v Glanc boxu. Vůni bych jako šeříkovou určitě nepopsala. Květinovka to byla, to ano, ale šeřík jsem vůbec necítila. Vůně nebyla špatná, spíš taková průměrná. Moc mě nezaujala, ani mi nevadila. Účinek spreje byl také dost průměrný. Dvoudenní ochrana před potem je samozřejmě nesmysl. Antiperspirant neudržel mé podpaží suché a voňavé ani 8 hodin, což je vzhledem k obsahu aluminia tristní. Osobně používám spíš deodoranty, u kterých se dá čekat slabší účinek (což mi ale nevadí, protože považuji pocení za zcela přirozenou a zdravou věc), ovšem když už mám něco s obsahem aluminia, čekala bych opravdový účinek a funkčnost. Tento Fa antiperspirant je pro mě zcela průměrným produktem, který nemám důvod si pořizovat znovu. 5,5/10.

No name vzorek vůně 41


No name vzorek vůně 31


Hugo Boss -> Ma Vie Pour Femme

Jednoznačně adept na koupi velkého balení. Dobře, s ohledem na mé zásoby maximálně 30 ml flakonku ☻☻ Krásná "dospělácká" a elegantní vůně. Vzhledem ke složení (kaktus, jasmín, růže, frézie, cedr, dřevitý tón) není ani trošku sladká. Malinko mi připadá typově až do pánska, ale ve velmi pozitivním slova smyslu. To mě hodně baví, protože většina mých vůní je naopak sladká a hodně ženská. Mám brouka v hlavě, co vám budu povídat ☺ 10/10. 


PÉČE O PLEŤ A TĚLO



Avon -> Osvěžující gelový krém Light moisture s výtažky z okurky a zeleného čaje


Krém mi doma nechala (jako mnoho dalších kosmetických produktů) ségra, která se stěhovala a nechtěla s sebou tahat rozpoužívanou kosmetiku. Nebyla jsem si jistá, jak dlouho ho má otevřený, tak jsem ho nechtěla dávat na obličej a vypoužívala jsem ho na mazání těla. Na to se mi vůbec neosvědčil. Je opravdu lehký a gelový - takže v překladu na mazání větší plochy kůže lepivý a drolivý. Parfemace lehká a svěží, moc příjemná. Bodově ho hodnotit nebudu, protože jsem ho nepoužívala k tomu účelu, ke kterému je určen.


Lancôme -> Visionnaire Multikorekční krém s SPF 20

Vzhledem k obsahu SPF jsem krém používala pouze ráno pod make-up. Byla jsem s ním spokojená. Božsky voněl, velmi příjemně se aplikoval, vstřebával se středně rychle. Pleť velmi dobře hydratoval. Pouze když jsem použila krém a pak rovnou make-up (bez báze), přišlo mi, že jsem se během dne víc leskla a make-up se na pleti malinko srážel. 7,5/10.

Avon -> Zpevňující kávové sérum na krk a dekolt

Jak jsem psala v recenzi, sérum nemělo žádný účinek, a to ani při pravidelném používání a spotřebování celého balení. Prostě nic. Olivové sérum na krk a dekolt od Avonu mi vyhovovalo, to bych si koupila znovu. Tohle však určitě ne. Pozitivně hodnotím jen praktické balení s pumpičkou a celkem rychlé vstřebávání produktu do kůže. 3/10.

ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI




Pilaten -> Černá slupovací maska Black Head 2x

Spotřebovala jsem druhý pytlíček černé masky, o které jsem psala už v předchozím spotřebovánu, tak jen zkopíruji hodnocení ☺ Vím, že tato maska ne každému vyhovuje. Někomu nefunguje vůbec, někomu podráždí pleť, někomu jen vytrhá chloupky na obličeji. Mně naštěstí sedla. Dostala jsem 3 tyhle pytlíčky na vyzkoušení a už mám objednané větší balení. Maska dobře zasychá a se slupováním z obličeje nemám problém. Slyšela jsem, že někoho to sundavání tak bolí, že z toho brečí. To mi přijde trochu přehnané ☺ Hlavní je ale účinek. Mně maska vyčistí tak 80 % pórů. Zejména ty mini póry, které sice nejsou moc vidět, ale jsou tam - jsou perfektně čisté. Hodně široký pór, ve kterém je taková ta tuhá "zátka" vyčistit nezvládne. Takových pórů naštěstí teda moc nemám ☻☻ Je ale třeba počítat s tím, že póry nejsou samozřejmě čisté napořád. Pokud používáte nevhodný make-up nebo krém, což se i mně občas stane, za 2 či 3 dny už se póry zase začnou ucpávat. Suma sumárum, s maskou jsem spokojená a za sebe ji doporučuji. 8,5/10.


Avène -> Ultra bohatý čisticí gel pro suchou a velmi suchou pleť

Tento krémový gel byl příjemný, nicmé pro moji smíšenou pleť se sklonem k ucpávání pórů málo účinný. Úplně stoprocentně o tom přesvědčená nejsem, ale přijde mi, že jsem měla během používání gelu více pupínků a ucpaných pórů. V tomto případě souhlasím s popiskem a myslím si, že gel je opravdu určen spíše pro suchou pleť bez ucpaných pórů. 6,5/10.

Cien -> Odličovací bavlněné tampony maxi

Docela dlouho mi přišly v pohodě, ale pak jsem si všimla, že při pravidelném používání mi docela škrábou pleť. Vyloženě hrubé nebyly, nicméně když je srovnám s odličovacími tampony třeba od Ebelin, je tam v té jemnosti/hrubosti znatelný rozdíl. Jiný problém jsem s nimi neměla. 7/10.

ZE SPRCHY



Nivea -> Krémové tekuté mýdlo s jedinečnou vůní Nivea

Mýdlo bylo docela v pohodě. Hezky krémové, krásně vonělo. Jen mi přišlo, že ruce neumylo tak dobře a rychle, jako jiná mýdla - ta ale zase vysušují, tohle moc ne. Tekutým mýdlem umývám i štětce a u nich jsem v čistotě opravdu pozorovala rozdíl. 7/10.


T by Tetesept -> Sůl do koupele Porce lásky


Jedná se o sůl do vody s vůní šampaňského a černého rybízu. Já jsem z ní nic konkrétního necítila. Vůně mě neurazila, ale ani nenadchla. Byla na mě docela dost intenzivní. Pytlíček soli mi vydržel na 3 koupele, aniž bych produktem přehnaně šetřila. Sůl zabarvila vodu do pěkné nafialovělé barvy. Jiný efekt jsem nepozorovala. Koupel se solí byla příjemná. Hodnotím ji jako lehce lepší průměr. Špatný produkt to není, ale že bych ji hned nutně potřebovala znovu, to určitě ne. 7/10.


Holítko

Vyhazuji také holítko, které mi zrezlo. Kupovala jsem ho, tuším, v Lidlu. V sadě bylo těchto holítek několik a stála pár korun. Byla taková průměrná, nemám potřebu kupovat znovu. Až spotřebuji všechna levná holítka, co mám doma, chci zkusit nějaké dražší a kvalitnější. 6/10.


DEKORATIVKA



S-he -> Tužka na oči

Jednalo se sice o tužku na oči, ale já ji používala na obočí. Vyhovovala mi odstínem a na oči mi přišla dost tvrdá - to bylo naopak při použití na obočí žádoucí. Jak můžete vidět, spotřebovala jsem ji úplně do posledního kousku tuhy, což značí, že mi vyhovovala. Přes den se nijak dramaticky nerozmazávala, použití i ořezávání bylo komfortní. 8/10.

8 komentářů:

  1. Toho Bosse musím konečně očichat, všude na blozích ho vidím a slyším na něj jenom chválu, ale d parfumerky jsem se ještě nedostala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja používam radšej iné deodoranty ,mám skúsenosť aj s týmto od FA a všeobecne mi prídu fačkové slabšie ako iné značky,ale možno záleží aj od konkrétneho druhu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :-) Zdají se mi spíš průměrné.

      Vymazat
  3. Jé, vážně? Já jem o téhle vůni ještě nikde nečetla :-D Doporučuji očichat, je parádí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fa spreje mi přijdou slabší, já mám ráda Rexonu, Dove a teď i Garnier, tyto značky kupuju opakovaně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s Veru! koupila jsem si sprej od FA a jen čekám až ho spotřebuji, protože je totálně na nic. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. K růžovému Bossovi jsem nečichala ale bílý mi moc nevoní. Fa spreje byly a koukám že stále jsou na prd, vůbec nefungují.

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím s hodnocením Fa antirespirantu. Měla jsem (jiný) ze swapu a taky jsem z něj nebyla nadšená. Zbytek produktů neznám - já jsem taková málo kosmetická, zato hooně konzervantivní (takže jedu pořád ve stejných produktech, něco jiného obvykle zkouším jen díky Glanz boxům nebo swapům)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.