sobota 27. května 2017

Brandnooz box březen & duben 2017

Ahoj. Vítám vás u další recenze Brandnooz boxu, tentokrát souhrnné za březen a duben 2017. Trvalo mi celkem dlouho, než jsem produkty z březnového boxu otestovala, a když jsem se chystala k napsání článku, akorát mi přišel e-mail s tím, že další den budou doručovat box dubnový.
Řekla jsem si tedy, že výjimečně spojím hodnocení boxíků za oba měsíce dohromady.

Začneme březnem. Když jsem si boxík přebírala od pošťáka, překvapilo mě, že byl tentokrát pořádně těžký. Automaticky jsem očekávala větší množství nápojů, což se také vyplnilo ☺




Suverénně nejtěžší věcí v boxu byla Poctivá limonáda od Poděbradky (19,90 Kč). Obal deklaruje poctivou chuť a obsah pravé ovocné šťávy. Té tam bylo ale jen pár procent, což je ve dvoulitrovém balení jak plivnutí do moře.
Nicméně chuťově nebyla špatná. Byla celkem dost sladká, kamarádce připadala až moc přeslazená. Vypily jsme ji v kanceláři během asi tří dnů. Podobné limonády nekupuji a nehodlám s tím ani začínat, ale ráda jsem ji vyzkoušela.




Co mi chutnalo hodně, jsou Pedro Hambáče (14,90 Kč). Víte, že já sladkostem až tak neholduji, tyto želé bonbonky s obsahem ovocné šťávy mi však hodně chutnaly. Byly výborné, nepřeslazené, zkrátka jsem ten pytlíček slupla celý najednou ☻ Kdybych někdy dostala chuť na podobnou cukrovinku, určitě po nich znovu sáhnu.



Vitana Potahovací hmota s mandlovou příchutí (39,90 Kč) byla pro mě v boxu zbytečná. Nepeču, takže jsem pytlíček se směsí předala mámě, která, jak jsem si myslela, ho využije, ale taky se na to moc netvářila ☻




Tranquini a Tranquini Jade (35,90 Kč/kus) už v boxu jednou byly. Jedná se o wellness nápoje, které mají snižovat stres a zvýšit životní energii. Osobně nevěřím, že by nějaký nápoj tohle dokázal, ale chutnaly mi. Kdybych na ně narazila třeba v nějaké akci, příležitostně si je koupím znovu, nicméně na pravidelnou konzumaci to nevidím.




Fidorka Hořká s citronovou příchutí (10,90 Kč) mě zaujala. Byla chuťově velmi dobrá, citronová příchuť osvěžující. 




Naopak Shatler´s koktejl (79 Kč) mě neuchvátil. Měla jsem variantu Havanna Special, což byl první zádrhel, protože nemám ráda rum ☻ Ale samozřejmě chápu, že je to o náhodě - verzí koktejlů v boxu bylo více. Koktejl byl na mě až příliš silný a alkoholický. Doporučuje se pít ho s ledem. Ten jsem neměla, tak jsem ho míchala s pomerančovým džusem. Po půlce skleničky se mi pěkně motala hlava ☻ Koktejl chuťově nebyl až tak špatný, ale jak jsem psala, nemám ráda rum a silné alkoholické nápoje.




Předposlední položkou v boxu bylo pivo. Konkrétně Krušovice Ležák za studena chmelený (16,90 Kč). Pivo by mělo vynikat výraznější hořkostí, což píšou i lidi v recenzích, ale mně nějak extra hořké nepřišlo. Celkově nejsem tedy žádný znalec piva a nepozoruji výraznější rozdíly mezi jednotlivými značkami a druhy piv. Buď mi pivo chutná nebo ne. Tohle bylo dobré.


A úplně na závěr tu máme zeleninovou směs Znojmia Sojanka (39,90 Kč). Směs by měla být ideální pod maso a k vaření rychlých a chutných jídel. Já se masu spíš vyhýbám, takže jsem si směs dala s bramborami a tatarkou a měla z toho něco jako lečo bez vajec ☻ Sojanka mi celkem chutnala, ale osobně tyhle směsi ve skleničce moc nevyhledávám. Spíš si koupím čerstvou nebo mraženou zeleninu. 




Bonusem, tentokrát dost nepodařeným, byl tento časopis. Snažila jsem se přečíst aspoň pár stránek v autobuse, ale fakt to nešlo. Hnusný bulvární časopis, tohle fakt ne.




Hodnota boxu je cca 293 Kč. Celkově jsem z březnového boxu spíš na rozpacích. Nejsem z něj vyloženě zklamaná a netvrdím, že všechny produkty jsou propadáky. Na druhou stranu jsem v boxu nenašla nic, o čem bych si pomyslela wow, to je paráda, to jsem chtěla dlouho vyzkoušet. Všechny produkty až na potahovací hmotu jsem zužitkovala, případně se o ně s někým podělila. Bodově box hodnotím 6,5/10.


A rovnou plynule navážeme na mé hodnocení dubnového Brandnooz boxu. Tentokrát jsem si chtěla nechat obsah boxu jako překvapení, ale bohužel jsem narazila na Instagramu na fotku obsahu boxu, ještě než se dostal ke mně. No nic ☻☻ Krabice byla o poznání lehčí než ta březnová.




Začněme třeba novými Mentoskami Say Hello s pomerančovou a malinovou příchutí (17,90 Kč). Jelikož jsem momentálně ve fázi pozvolného hubnutí, ochutnala jsem od každé příchutě jen jeden bonbon a zbytek jsem věnovala kamarádce a jejím dětem. Mentosky mi chutnaly a děti prý také byly nadšené - co víc si přát ☺ Příchuť mi přišla příjemná a autentická, nic umělého.




Dále jsem v boxu objevila Semtex Energy drink v limitované hokejové edici (29,90 Kč). Přiznávám, že energy drinky mi chutnají, ale samozřejmě je v rámci zdraví nepiji pravidelně. Některé mě nakopnou, jiné neúčinkují a vypiji je v podstatě jen na chuť. Co se týče příchutí, mám raději takové ty zajímavější než přímo tento originál. Ráda jsem vyzkoušela, pravidelně určitě kupovat nebudu.




Sezamové Dupetky (17,90 Kč) mají být zdravější alternativou slaného mlsání. Jedná se o tenké křupavé krekry, které byly v boxu buď v sezamové nebo solené variantě. Já jsem za svou sezamovou ráda, přijde mi zajímavější. Krekry byly dobré, jen se mi zdály dost slané. 



Snědla jsem je (místo pečiva) s paštikou Májka s uzeným masem (24,90 Kč), která byla další položkou v boxu. Paštika mi moc chutnala. Překvapila mě její výborná chuť i dobré složení. Žádná namletá kopyta a kůže ☺ Masové paštiky nekupuji, spíš mám ráda tofu paštiky, ale pokud vy klasické paštiky rádi máte, tuto Májku mohu doporučit.




Rozměrově největší věcí v boxu byla bonboniéra Milka Thank you Mamka (74,90 Kč). Zajímalo by mě, kdo vymyslel tenhle název. Nebo snad radši ani nezajímalo ☻☻☻ Je to fakt paskvil. Moje bonboniéra obsahovala bonbóny s čokoládovou náplní. Někteří měli v boxu verzi nugátovou s oříšky - tu bych vyzkoušela radši. Bonboniéra chutnala dobře, stejně jako skoro všechny Milka sladkosti. Je to sladký jak prase, ale dobrý. Pár bonbónů jsem ochutnala, zbytek jsem věnovala rodině. Jim bonbóny také chutnaly.




Kofila v limitované designové edici (12,90 Kč) mi překvapivě chutnala. Sladkosti s příchutí kávy nevyhledávám, ale tato mi fakt chutnala. Opět, velmi ráda jsem zkusila, pravidelně kupovat nebudu.



Ze sypké směsi Maggi nápady Špagety Bolognese (2x 34,90 Kč) jsem nejdřív byla otrávená. Doma ještě máme tuto směs z jednoho z předchozích boxů, zatím bez využití. Když jsem si ale více prostudovala složení a návod k přípravě, změnila jsem názor. Směs jsme využili k přípravě rodinné večeře a musím říct, že byli všichni nadšení. Špagety s omáčkou byly s využitím této směsi výborné, nebylo třeba je ani dochucovat. Už se těším, až si dáme příště. Výborná věc.




Pro steakovou omáčku Barbecue od Vitany (39,90 Kč) zatím nemám využití. Mělo by se jednat o omáčku s vylepšenou recepturou a typickým kouřovým aroma. Kromě pečených a grilovaných mas je omáčka vhodná i na pizzu nebo na těstoviny. Možná ji k těstovinám vyzkouším, ale spíš to vidím tak, že ji věnuji rodině na letní grilování. Praktická věc v boxu, proč ne.




No a nakonec tu máme Energit Dextrózu se zvýšenou dávkou vitaminu C a pomerančovou příchutí (24,90 Kč). Energit je určen na rychlé doplnění energie během náročného dne v práci či při sportu. V recenzích jsem četla, že je vhodný třeba i při nočních směnách či dlouhém řízení auta. Na mě tato "lipíčka" a různé hroznové cukry v tomto ohledu nefungují, ale chutnají mi, to jo ☺ Energit mám pořád ještě v práci a tu a tam si zobnu. Taky zajímavá věc v boxu, ráda jsem vyzkoušela. 




Celková hodnota tohoto boxu je cca 313 Kč. Obsahově mi přijde ve finále povedenější než březnový box, i když jsem to tak ze začátku neviděla. Bodově ho hodnotím 7,5/10.
Oba boxy jsem si zakoupila za zvýhodněnou blogerskou cenu ve spolupráci se zastoupením Brandnooz boxu.

Box plánuji odebírat i dál a už se těším na další vydání. Co se týče obsahu, v dalším boxíku bych ráda našla nějaký dobrý čaj či kávu a třeba nějakou veganskou dobrotu. Naopak bych ubrala na bonbónech, ty by mi stačily v boxu tak 2x za rok ☻☻

3 komentáře:

  1. Tie Dupetky sa už dlho chystám ochutnať aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych chtěla zkusit Barbecue omáčku. V každém boxe bych našla tak stejně pro a proti, z každého boxu něco a nemohu říct, který bych si vybrala raději.

    OdpovědětVymazat
  3. Celkově jsem hodnotila oba boxy podobně jako ty - ne vyložené zklamání, ale taky žádné nadšení.
    Když říkáš, že omáčka z Maggi směsi byla dobrá, tak jí možná dám šanci. Mám doma totiž 4 (další dvě byly v boxu pro muže - ty už si v rámci dělení ale odnesl syn). Já tyhle směsi nepoužívám, tak jsem z nich byla nadšená pramálo.
    Víc k hodnocení u mne na blogu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.