pátek 14. dubna 2017

Spotřebováno za duben 2017

Přeji vám krásný sváteční pátek a hlásím se s novým článkem. Tentokrát to bude netradičně takto brzy o spotřebované kosmetice. Spotřebovala jsem svých naplánovaných 15 kousků velmi brzy a řekla jsem si, že vám je rovnou ukážu a vyhodím je - zkrátka tu nechci prázdné obaly skladovat ještě další 2 týdny, abych článek napsala v termínu



VLASY



Avon -> Sérum na suché konečky vlasů Daily Shine

Čím jsem se blížila k dopotřebování séra, tím víc mě štvalo. Ze začátku to šlo, ale postupem času začalo stále více smrdět po alkoholu a spíš mi přišlo, že vlasy vysušovalo, než aby jim dodávalo péči. Vím, že tato různá séra od Avonu jsou všeobecně dost oblíbená, já si však minimálně toto zelené už nepořídím. 3,5/10.

Dove -> Express kondicionér pro každodenní péči


Vlasová kosmetika od Dove mi nevyhovuje a tento kondicionér nebyl výjimkou. Mým vlasům vůbec nic nedodal, tak bych to asi shrnula. Plus mi vadí protivná parfemace, která mi přijde u většiny vlasových produktů od Dove stejná. 2,5/10.

PÉČE O TĚLO A PLEŤ


Nuxe -> Vyživující krém na ruce a nehty


Vzhledem k tomu, o jak věhlasnou značku kosmetiky se jedná, jsem čekala od krému víc. Používala jsem ho na ruce i na chodidla a obojí tak nějak standardně vyživil, ale nemůžu si pomoct, měla jsem zkrátka větší očekávání. Úplně mě neohromila ani vůně. Není nepříjemná, jen jsem taky čekala víc. Za mě docela průměr. 6,5/10.  

Alverde -> Meruňkový olej na nehty

Olejíček jsem měla doma několik let. Přiznávám, že jsem nebyla schopná ho používat pravidelně, proto výsledky asi nebyly takové, jaké být mohly. Začal být jinak cítit a zakalil se, proto jsem se rozhodla ho urychleně spotřebovat a namazala jsem se s ním celá Hodnotit si ho netroufám, protože jsem ho, jak jsem psala, nepoužívala pravidelně a výsledek tedy nemohu objektivně posoudit.

Mixa -> Hyalurogel Intenzivní hydratační péče

Jednalo se o takový svěží gelový krém s úžasnou vůní. Ta mě fakt okouzlila. Krém byl celkově příjemný, pokožku dobře vyživil. Jen se pomaleji vstřebával. 8/10.


Alverde -> Tělové máslo Aschenputtel s vůní violky

Popelkovská verze mi vyhovuje z této zelené sady máslíček nejvíc, protože mi nejvíc voní. Výborná výživa pokožky je u Alverde máslíček standardem. Zdá se mi, že letos jsou máslíčka ještě hutnější než dřív, což je skvělé. Toto máslíčko by mělo vonět po violce. Já nic konkrétního necítím, ale vůně je mi určitě příjemná. 10/10.

ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI



Clean & Clear -> Denní pleťový peeling bez oleje

O peelingu jsem psala tady. Byl v pohodě, vypoužívala jsem ho bez problémů, ale neposkytoval mi žádnou přidanou hodnotu, kvůli které bych si ho chtěla koupit znovu. Spíš se asi zaměřím na trošku výživnější a šetrnější kosmetiku, protože moje pleť už není tak mastná jako dřív. 7/10.

Pilaten -> Černá slupovací maska Black Head

Vím, že tato maska ne každému vyhovuje. Někomu nefunguje vůbec, někomu podráždí pleť, někomu jen vytrhá chloupky na obličeji. Mně naštěstí sedla. Dostala jsem 3 tyhle pytlíčky na vyzkoušení a už mám objednané větší balení. Maska dobře zasychá a se slupováním z obličeje nemám problém. Slyšela jsem, že někoho to sundavání tak bolí, že z toho brečí. To mi přijde trochu přehnané ☺ Hlavní je ale účinek. Mně maska vyčistí tak 80 % pórů. Zejména ty mini póry, které sice nejsou moc vidět, ale jsou tam - jsou perfektně čisté. Hodně široký pór, ve kterém je taková ta tuhá "zátka" vyčistit nezvládne. Takových pórů naštěstí teda moc nemám ☻☻ Je ale třeba počítat s tím, že póry nejsou samozřejmě čisté napořád. Pokud používáte nevhodný make-up nebo krém, což se i mně občas stane, za 2 či 3 dny už se póry zase začnou ucpávat. Suma sumárum, s maskou jsem spokojená a za sebe ji doporučuji. 8,5/10.

Mixa -> Micelární pleťová voda Optimal Tolerance

Micelárka byla super, toto je mé druhé spotřebované balení. Odličuje absolutně bez problémů, nedráždí pleť, není přehnaně navoná. Micelárky používám zejména na odličování očního make-upu. Je to pro mě v tomto ohledu jediná možnost, protože různá mléka nebo oleje mi v očích strašně vadí. Micelárku hodnotím 9/10.

VZORKY VŮ



No name vzorek vůně 131


Avon -> Pur Blanca Smile EdT

Ve složení toaletní vody je bílá broskev, pivoňka a mošus. Vůni bych popsala jako příjemnou a nekomplikovanou. Nezaujala mě až tak, abych si ji koupila (zejména vzhledem k mé zásobě vůní), ale kdybych ji třeba náhodou dostala, ráda bych ji používala. Výdrž je průměrná, spíš slabší. 7/10.

Avon -> Life for Her EdP

Vůně mě ze vzorečku vůbec nezaujala a koupi velkého balení neplánuji. Hlavními složkami jsou leknín, kosatec a fialka. Osobně preferuji teplejší a výraznější vůně, které obsahují úplně jiné ingredience ☻ Na druhou stranu nemůžu říct, že Life for Her je totální propadák a nejhorší vůně, co jsem kdy cítila. Věřím, že někoho určitě zaujme, mě však ne. 4/10.

Vzorek vůně FM Group 143


OSTAT



Gabriella Salvete -> Hydratační make-up v odstínu 02 Soft Beige

Tento make-up jsem kupovala kdysi v dobách počátečního blogerského poblouzní, kdy jsem musela mít všechno, o čem kdejaká slavná blogerka básnila ☻ Make-up jsem kupovala v podstatě bez vyzkoušení - jinak by se u mě odstín 02 určitě neobjevil. Byl tmavý a naoranžovělý. Vzhledem k tomu, že se neopaluji, si ani nemůžu říct, že si ho nechám na léto. Nezbylo mi tedy nic jiného, než ho smíchat s jiným, velmi světlým, make-upem a používat ho takhle. Konzistencí byl make-up velmi řídký až vodový. Měl zanechávat rozzářenou pleť, což pro mě v překladu znamená lesklou a mastnou (to nesnáším). Zkrátka tohle byl přešlap. Hodnotit make-up nebudu, protože jsem ho samostatně nepoužívala.

Avon -> Hydratní sprchový krém Indulgent

Sprcháč byl příjemný a klidně ho mohu doporučit. Pěkně voněl, dobře umyl, nevysušoval, v akci se dá sehnat za pár korun. Akorát měl blbé zavírání. Po celou dobu používání jsem ho měla pootevřený, protože se do něj absolutně nedalo dostat. 8/10.


Přeji vám krásné Velikonoce a budu se těšit u dalšího článku ☺☺☺

2 komentáře:

  1. Mně se právě parfemace vlasových produktů Dove líbí:-) To zavírání u sprchových gelů Avon je trošku nevychytané, no. Ale jejich obsah se mi ve většině případů líbil:-) Krásné Velikonoce i Tobě:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprcháč z Avonu som mala aj ja :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.