neděle 16. dubna 2017

Recenze kosmetiky Saloos: Květinová pleťová voda a Hydrofilní odličovací olej

V rámci mé, dá se říct dlouhodobější, spolupráce se zastoupením značky Saloos jsem testovala další dva produkty. Tentokrát jsem zvolila Květinovou pleťovou vodu Růže a Hydrofilní odličovací olej Argan Revital.

Oba kosmetické pomocníky jsem pravidelně a delší dobu používala (a stále používám), takže je nejvyšší čas na recenzi.

Začnu hydrofilním odličovacím olejem, který jsem si vybrala ve verzi Argan Revital. 


Olej je dle popisu vhodný i pro citlivou a zralejší pleť, důkladně čistí a odličuje i voděodolný make-up. Pokožku umí zklidnit a zregenerovat.

zdroj: www.saloos.cz

Jak můžete vidět, složení oleje není úplně stoprocentně přírodní, proto taky olej nemá certifikát CPK. Dle informací na webu produkt obsahuje pouze nezbytné množství bezpečných a jemných emulgátorů.

Použití je jednoduché: nnavlhčený tamponek naneseme pár kapek oleje a odličujeme do té doby, než je tamponek úplně čistý. Olej by měl být vhodný i na odlíčení očního make-upu.

Osobně používám olej pouze na odličování pleti. Mám velice citlivé oči a veškeré mastnější produkty jako mléka či oleje mi v nich vadí. I oční krémy používám spíš gelové nebo hodně lehké krémové. Proto nemohu zhodnotit, jak tento olej rozpouští třeba řasenku. Při odličování make-upu nebo třeba tužky na obočí či rtěnky se mi olej osvědčil. Odličuje spolehlivě, pleť nedráždí, nezanechává ji zbytečně umaštěnou, póry neucpává. Krásně voní - já z něj cítím černý sladký čaj s citronem ☺ 

Jako jedinou nevýhodu vidím to, že docela rychle ubývá. I když dle návodu stačí k odlíčení pár kapek, já ho na tamponek liji docela dost. Jinak mi totiž přijde, že si šmrdlám obličej jen tamponkem namočeným ve vodě.

Ještě doplním, že oleje je v lahvičce 50 ml a jeho cena se pohybuje kolem 100 Kč. Olej určitě doporučuji a ráda vyzkouším další verze.


Dále jsem testovala Květinovou pleťovou vodu Růže. Různé květinové vody jsou dost oblíbené a já také chtěla vyzkoušet, jak vlastně fungují a co pleti přináší.


Jedná se o bio květinovou pleťovou vodu s certifikátem CPK. Složení je jednoduché - čistý vodní bio destilát z růžových květů, 2 % alkoholu. Rovnou říkám, že na pach alkoholu v kosmetice jsem docela vysazená a dost mi vadí, ale z této vody ho naštěstí vůbec necítím, což je její první velké plus ☺

Květinová voda má mnohostranné využití. Kromě klasického osvěžení obličeje umí také usnadnit rozčesávání vlasů nebo zklidnit pokožku po holení. Já se přiznám, že mi přijde škoda vodu stříkat do vlasů nebo na oholené nohy, protože na to mám jiné, k tomu určené, kosmetické produkty. Vodu jsem si vybrala cíleně jako "zvlhčovač" pleti pod oleje a k osvěžení. 

Vodu uchovávám převážně v lednici a když je mi během dne horko nebo se cítím unavená, stačí si párkrát přestříkat obličej a hned je mi líp ☺ Co se týče péče o pleť, momentálně tuto vodu používám v kombinaci s pleťovým olejem Ylang-Ylang taktéž od Saloos, o kterém jsem psala tady. Tato kombinace mi vyhovuje a nemám v tomto ohledu co vytknout.

Zajímavé je, že ačkoli mám smíšenou pleť s velkým sklonem k ucpávání pórů zejména na nose, oleje toto nezhoršují. Spíš mi kolikrát přijde, že mi póry víc ucpe krém z drogérie než olej.

Ještě chci zmínit, že tato voda opravdu hodně výrazně voní po růžích. Je to poměrně těžká vůně, která se na pleti udrží klidně i hodinu po aplikaci, takže pokud vůni růží nemusíte nebo máte rádi jen takovou tu lehoučkou svěží, asi vám toto vonět nebude. Já mám ale vůni růží ráda moc, takže jsem spokojená ☺

Květinové pleťové vody je v lahvičce taktéž 50 ml a i v tomto případě se cena pohybuje kolem 100 Kč. Vzhledem k tomu, že voda i přes pravidelné používání téměř neubývá, je to cena doslova lidová ☺

Suma sumárum, musím zase chválit, nejde to jinak ☻☻☻ S odličovacím olejem i květinovou pleťovou vodou jsem spokojená a moc ráda budu zkoušet i další produkty z portfolia Saloos. 
Děkuji za zaslání produktů k recenzi, vážím si toho.


Budu ráda, když mi v komentářích napíšete, co od Saloos jste si oblíbili vy ☺

4 komentáře:

  1. Hydrofilní odličovač jsem měla a jak píšeš, jediná nevýhoda byla v tom, že rychleji ubýval, ale tak zase jsem aspoň mohla rychleji vyzkoušet něco dalšího na odlíčení :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten odličovať by som vyskúšala aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odličovač jsem si chtěla také v rámci spolupráce objednat, ale zvolila jsem zatím něco jiného. Tak třeba příště. :)

    OdpovědětVymazat
  4. S odličovacím olejem jsem byla moc spokojená, až na to složení :( chtělo by to trochu vylepšit za čistě přírodní emulgátory.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.