pondělí 20. března 2017

Velká recenze aktuálně používané kosmetiky - II. část (Avon, Oriflame, Ecodenta, Clean & Clear, mil mil, Maybelline)

V minulém článku jsem vám představila první várku kosmetických produktů, které teď aktuálně a pravidelně používám. Dnes je čas na druhou část. Ukážu vám kosmetiku od značek Avon, Oriflame, Clean & Clear, Ecodenta, mil mil a Maybelline.

Avon Senses -> Hydratační sprchový krém s bambuckým máslem Indulgent


Sprchový krém je velice příjemný - až mě to překvapilo. Absolutně vůbec nevysušuje, krásně voní a příjemně se mi s ním myje. Vytváří jemnou krémovou pěnu. Jediné minus je blbě vymyšlené zavírání. Od začátku používání balení nedovírám, protože když je úplně zacvaknuté, špatně se do něj dostává. Jde to opravdu těžce a je to o zlomení nehtu nebo minimálně odření laku. Jinak za mě velká spokojenost a pokud máte rádi kosmetiku Avon, určitě doporučuji vyzkoušet i tento sprchový krém Indulgent.

Avon Planet Spa -> Zpevňující sérum na krk a dekolt s výtažky z kávy


Od téže značky tu mám ještě zpevňující kávové sérum. Už jsem měla od Avonu sérum s olivovým olejem, které bylo spíš výživné a byla jsem s ním spokojená. Zkusila jsem tedy i toto zpevňující. Sérum má řídkou konzistenci a při nanášení se zdá, že bude na pokožce lepit, ale ve skutečnosti se vstřebává poměrně rychle a snadno. Zklamalo mě, že ve složení je výtažek z kávy až na posledním místě. Dokonce až za parabenem a parfémem, což mi přijde vzhledem k plné ceně produktu skoro až sprosté.
Vůně je celkem příjemná, univerzální. Typově ji neumím zařadit. Balení s pumpičkou je parádní. Žádný účinek séra jsem nepocítila, takže ho používám spíš jen tak pro dobrý pocit ☻ Olivové sérum bych si pořídila znovu, tohle už ne.

Oriflame Optimals -> Oční krém Seeing is Believing 


Po prvním namazání mě krém maličko dráždil v očích, ale pak se vše srovnalo a používám ho bez problémů každý den. Krém velice jemně svěže voní. Konzistence je krémová, krém je vcelku výživný, ale ne přehnaně mastný a hutný. V okolí očí je mi příjemný. Osobně nemám s očním okolím žádný problém, neřeším kruhy pod očima, vrásky nebo nějaké šupinky atd., takže mi stačí, když krém okolí očí pěkně vyživí.
V tomto ohledu jsem s krémem spokojená. Pokud čekáte zázraky ve smyslu odstranění kruhů nebo vrásek, nejsem si jistá, jestli by to tento krém zvládl. Ale jak říkám, za mě spoko ☺

Ecodenta -> Zubní pasta s černým uhlím


Tato černá pasta byla jednu dobu velice propagovaná a ani já jsem neodolala a koupila si ji. Za mě je to normální pasta lišící se od ostatních past pouze svou černou barvou a neskutečnou výdrží. Mám ji otevřenou určitě už 2 měsíce a pořád tam tak menší třetina je. Obvykle mám zubních past docela spotřebu, ale téhle fakt stačí tak malé množství, že je to až překvapující. 
Nevýhoda: Používám elektrický zubní kartáček a štve mě, že při čištění zubů jsou černé cákance od pasty všude kolem.
Jinak je to zkrátka normální pasta s příjemnou svěží chutí. Žádných extra výsledků jsem si nevšimla.

Clean & Clear -> Povzbuzující peeling Morning Energy



Navzdory názvu používám peeling při večerní péči o pleť. Ze začátku jsem měla trochu problém s jeho vůní, která mi přišla až moc vlezlá a divná. Už jsem si na ni ale zvykla a téměř ji nevnímám. Co se týče konzistence produktu, jedná se o hustší žlutavý gel obsahující velké množství drobných i hrubších peelingových částeček. Peeling pleť dobře obrousí, nijak zvlášť nevysušuje (mám smíšenou pleť). Není vůbec špatný, přesto mi neposkytuje žádnou přidanou hodnotu, díky které bych si ho chtěla koupit znovu.

mil mil -> Regenerační krém s bambuckým máslem pro suché a poškozené vlasy



S názvem krém až tak nesouhlasím. Jedná se o řidší vlasovou masku, která se nanáší na mokré vlasy, nechává se 3 minuty působit a poté se smývá. Masek na vlasy mám doma hodně, ale s jejich použitím mám trochu problém, protože se mají obvykle nechat působit 10-15 minut, což je na mě dost. Vlasy si myji při sprchování v záklonu a sedět ve vaně 15 minut, než maska bude účinkovat, pro mě není vyhovující. 3 minuty jsou super. Mezitím si vyčistím pleť, umyji se sprcháčem a pak masku smývám.
Maska dost výrazně voní a vůně se udrží ve vlasech i po smytí masky. Vlasy jsou při pravidelném používání hladší a nejsou tak krepaté. Vzhledem k obsahu bambuckého másla maska vlasy malinko zatěžuje, ale není to nic hrozného. Díky obsahu 500 ml dlouho vydrží.
S maskou jsem spokojená a pokud bych neměla doma tolik jiných masek, koupila bych si ji časem znovu. Doporučuji.

Maybelline -> Make-up Dream Matte Mousse v odstínu 10 Ivory


Make-up jsem už před pár lety měla a vzpomínám si, že mi nevyhovoval a poslala jsem ho dál. Nanášela jsem ho tenkrát prsty a nevím, jestli jsem pod něj používala špatnou bázi nebo krém či co, ale strašně se mi na obličeji sléval a byla jsem po něm v podstatě ihned mastná.
Rozhodla jsem se mu ale přece jen dát ještě šanci. Teď mi vyhovuje víc, ale potřetí už si ho určitě nekoupím. Hlavní problém je odstín. Naštěstí není žlutý nebo oranžový, jen je zkrátka na moji pleť tmavý. Odstín je tmavě béžový a Ivory takhle rozhodně nevypadá.
Make-up jsem si zvykla nanášet houbičkou od ebelin a jde to dobře. Jen ho z důvodu toho tmavého odstínu míchám ještě se světloučkým a více krycím make-upem od Revlonu. Sám o sobě make-up nijak zvlášť nekryje - pokud od make-upu čekáte zakrytí kruhů pod očima nebo větších pupínků, nedočkáte se. Pro pleť, která je v pohodě, je fajn. Co se týče výdrže, ta není hlavně na mastnější T-zóně nijak valná. Make-up by měl být matující, což nemohu potvrdit. Na sušších tvářích mi drží dobře, ale čelo a zejména nos mám mastné pořád stejně. Neřekla bych, že ve srovnání s jinými make-upy tento od Maybelline dělá něco extra. 
Propadák to není, určitě ho dodělám, ale jak jsem psala, další balení už nepotřebuji.


To je ode mě z druhého dílu recenze aktuálně používané kosmetiky všechno. Mám rozdělaných samozřejmě víc produktů, ale ty buď nejsou tak zajímavé a zmíním se v nich jen v článku o spotřebovancích, nebo na ně zatím nemám vytvořený názor a napíšu vám o nich třeba zase někdy příště ☺

3 komentáře:

  1. Sprchové gely Avon jsem dřív nemusela, hodně mně vysušovaly, ale ty, co jsem zatím poslední dobou zkoušela mně příjemně překvapily. Teď zrovna mám s karamelem a mandlí a ta vůně..:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám rada sprchače od Baley :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.