sobota 25. března 2017

Spotřebováno za březen 2017

Ahoj ahoj. Vítám vás opět po měsíci u tradičního článku o spotřebované kosmetice. I tentokrát jsem dopotřebovala svých naplánovaných 15 produktů a moc ráda se s vámi podělím o svůj názor na ně.



VLASY



Schwarzkopf -> Palette Deluxe v odstínu 880 Tmavě fialový

Tahle barva rozhodně není žádné terno. Luxusní barvy ani fascinujícího lesku jsem si nevšimla. Barva jednoduše obarvila moje hnědé vlasy na tmavší hnědo-fialovu barvu a to bylo všechno. Pod umělým světlem barva hází odlesky do červena a do zrz, z čehož nejsem nadšená. Plus při nanášení příšerně smrděla po čpavku. Jsem zvyklá spíš na modernější barvy, které voní, nebo minimálně nesmrdí tak, že mě z toho pálí oči a dusím se. Původně jsem si říkala, že o výdrži zatím psát nebudu, protože jsem se barvila teprve 15.3. Myslela jsem si, že výdrž ještě nebudu moci posoudit. Bohužel už po pár umytích se barva výrazně vymyla, a to opravdu znatelně. Ve finále jsem z ní tedy spíše zklamaná. Ani přiložený kondicionér mě nezaujal. 4,5/10.

Urtekram -> Bio šampon proti lupům aloe vera


O šamponu jsem psala nedávno v tomto článku. Vyhovoval mi a kdybych neměla doma zásobu jiných šamponů, pořídila bych si ho klidně znovu. 9/10.

PÉČE O TĚLO


Cien -> Krém na ruce s vůní mléka a levandule

Tento krém jsem si koupila na doporučení kamarádky a četla jsem na něj také výborné recenze. Mě až tak neoslnil. Jako nemůžu říct, že je to propadák a nejhorší krém, co jsem kdy měla. Na druhou stranu na něm prostě nevidím nic extra. Je to úplně normální krém na ruce s umělou parfemací. Dopotřebovala jsem ho bez problémů, ale další balení nechci. 6/10.

Alverde -> Tělové máslo Dornröschen

Máslo má vonět po vrbovce, což je, jak jsem vygooglila, pěkná fialová květinka. Úplně jako květinovou bych parfemaci nepopsala, ale byla příjemná. Typická pro Alverde produkty, přesto něčím jiná a pěkná. Výživa pokožky byla perfektní jako u všech těchto máslíček. 9/10.

Dairy Fun -> Tělové máslo Mléko a med

Máslo mě nezaujalo a na základě vyzkoušení tohoto vzorečku určitě nebudu shánět velké balení. Nelíbila se mi hlavně hodně zvláštní vůně. Když se něco jmenuje Mléko a med, čekala bych sladkou a příjemnou vůni. Ta se tady nekonala. Chválím fajn našlehanou konzistenci produktu a pohodlné roztírání a vstřebávání do pokožky. Vím ale, že ta vůně by mě v případě většího balení štvala. 5/10.

VANA A SPRCHA


Balea -> Sůl do koupele vanilka a mandlové mléko

Sůl do koupele byla vcelku příjemná, nicméně úplně mě neohromila. Voněla nasládle a vodu zabarvila dožluta. Rozpouštěla se poměrně rychle a bez problémů. Takový zkrátka standardní produkt. Nemám co vytknout, ale další balení nepotřebuji. 7/10.

Balea -> Tyčinka do koupele plumérie a růže


Z tyčinky jsem docelnadšená, akorát jako nevýhodu vidím to, že po vypuštění vody z vany zůstává mastný okraj a je potřeba vanu vydrhnout. Obyčejné opláchnutí nepomůže. To jsem eliminovala tím, že jsem spolu s kouskem tyčinky dala do vody i klasickou pěnu a voda pak nebyla tak mastná. Jinak jsem byla s tyčinkou do koupele spokojená. Vodu krásně provoněla a změkčila, navíc obsahovala i červená srdíčka, která pak plavala na hladině. Tyčinka mi vystačila na čtyři koupele. Chválím i výborné složení plné přírodních másel a výtažků. Za 25 Kč super věc. 8/10.

Lush -> Sprchový gel Twilight


Stmívání je pro mě jedna z nejkrásnějších vůní od Lush. Božská pocukrovaná levandule. I svými vlastnostmi mi sprcháček moc vyhovoval. Určitě jsem ho neměla naposledy. 10/10.

Gillette -> Gel na holení Satin Care Avocado Twist

Gel jsem dostala na dopotřebování od ségry. Použila jsem ho párkrát a rozbila se střička, takže už nejde používat. Měla jsem ho ale už dřív a pokud si dobře vzpomínám, byl docela fajn, akorát mě moc nezaujala vůně. Gely na holení od Gillette jsou dobré, jen příště zvolím jinou parfemaci. 7/10.

ČIŠTĚNÍ A ODLIČOVÁNÍ PLETI



Cien -> Čisticí pleťové ubrousky pro suchou a citlivou pleť

O ubrouscích jsem psala na svém Instagramu. Sice mají být bez parfemace, ale hrozně smrdí. Vadil mi i tahavý nepraktický materiál. Jinak vlhčené byly dostatečně, vypoužívala jsem je bez větších problémů, nicméně další balení nepotřebuji. 6/10.

Lush -> Čisticí pleťová roláda Angels on Bare Skin


Roláda byla příjemná. Pěkně levandulově voněla, pleť nevysušovala, nedráždila. Přesto mi o něco víc vyhovovala Brusinková štola, která moji smíšenou pleť lépe vyčistila. Angels on Bare Skin bych doporučila spíš na suchou pleť bez pórů a pupínků, protože je opravdu neuvěřitelně jemná. 7,5/10.

NEZAŘAZENO


Balea -> Antiperspirant Extra Stark 48h

S tímto sprejem jsem nebyla spokojená. Účinnost 48h je samozřejmě nesmysl. Mně by stačila účinnost běžných 8-9 hodin, ale bohužel. Navíc smrděl. 3/10.

Ecodenta -> Zubní pasta s černým uhlím

Jak jsem psala v recenzi, tato snad všemi chválená pasta mě neuchvátila. Prostě normální pasta. Někteří psali, že mají po vyčištění zubů touto pastou hladší zuby. To posoudit nemůžu, protože používám elektrický kartáček a od té doby mám hladké zuby neustále. Pasta neskutečně dlouho vydrží. Přesto si ji už nekoupím, měla jsem lepší pasty. 6,5/10.

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA


L´Oréal -> Make-up Infallible 24h v odstínu 140 Golden Beige

Bohužel make-up jsem neměla možnost důkladně vyzkoušet, protože odstín Golden Beige byl tmavý a hlavně s velmi silným žlutým podtónem. Obsah vzorečku jsem tedy nalila do světlého make-upu a používala ho takhle. Tentokrát bez hodnocení.

NYC -> Pudr Smooth Skin v odstínu 702A Naturally Beige

Pudr byl super. Za ty peníze naprostá paráda. Skvělý odstín, komfortní používání, pudr neprášil a nezanechával na pleti viditelnou moučnou vrstvu. Pleť zmatnil tak nějak standardně. Určitě bych neřekla, že je extra matující a po přepudrování mám T-zónu bez lesku celý den. Ale byl v pohodě a ráda jsem ho používala. 8/10.


Díky za přečtení článku a mějte krásný slunečný víkend ♥

4 komentáře:

  1. Pudr NYC mi taky přijde fajn, už jsem skoro na pánvičce:-) A pak jsem měla krém na ruce Cien, jen v třešňové variantě, do kabelky mi vyhovoval.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzam Alverde som mala aj ja a krémy Cien mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Uvažovala jsem nad tou roládou na zimu, ale ještě to budu muset zvážit. Přece jenom něco víc čistícího by se mi hodilo i v zimě a ani štola mě úplně nespasila :(

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si pastu ecodenta zamilovala a dokonce i tu skořicovou, na kterou jsem si ze začátku nemohla moc zvyknout.. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.