pátek 3. února 2017

Zdravý nákup z dm a z Billy (s nezdravým a kosmetickým bonusem ☻)

Dnešní článek bude opět po nějaké době o nákupu potravin. V letáku drogérie dm mě zaujalo pár věcí od jejich relativně nové privátní značky dmBio a řekla jsem si, že si něco pořídím.

Zároveň jsem se ten den stavovala ještě v Bille. Nákup z Billy je menší, proto začnu právě jím.
Ve slevě za 18 Kč měli můj velmi oblíbený chléb Colorado od Dr. Popova. Nejčastěji jím takové ty pevně slisované hodně tmavé chleby, ale kdo by občas neměl chuť na měkoučký nadýchaný chléb ☻ Nejvíc mi chutná s tofu paštikami z dm, o kterých bude ještě dneska řeč.

Koupila jsem si i marinované tofu (cca 28 Kč) a měla jsem chuť na brambůrky, tak jsem do košíku přihodila ještě malé balení mých oblíbených solených Strážnických brambůrek (9 Kč).


A máme tu o poznání větší nákup z dm. V letáku mě zaujaly především tyto dobroty a chtěla jsem je moc vyzkoušet:


V téměř žádném nákupu z dm nesmí chybět paštiky pro našeho pejska a kočičku, kterou máme tak nějak napůl společnou se sousedem ☻
Velké paštiky pro psa stojí 19 Kč, malé pro kočku 9 Kč.


Thajskou curry omáčku jsem už stihla z poloviny sníst a je naprosto výtečná! Chutná hodně po kari, ale není přehnaně aromatická a pálivá. 
Dále jsem sáhla po Chili sin carne, které si dám k obědu asi v pondělí v práci. Určitě bude také výborné.
Každé balení mě vyšlo na 60 Kč.


Prémiové tofu paštiky Pâtifu, to už je moje klasika. Mohla bych je jíst denně s výše zmíněným chlebem od Dr. Popova. Tentokrát jsem sáhla po variantě s hlívou a hokkaido. Hlívová mi chutnala malinko víc, ale výborné byly obě. Kus za 30 Kč. 


Chtěla jsem vyzkoušet nějakou novou kaši nebo müsli. Zvolila jsem základní snídaňovou kaši se dvěma druhy vloček, ořechy, mandlemi a vanilkou. Kaše se dá zalít rostlinným nápojem, teplou nebo studenou vodou nebo mlékem. Půlkilové balení stálo 80 Kč.
Zaujal mě také ženský čaj s heřmánkem a kontryhelem. Většinou mi bylinkové čaje chutnají, tak doufám, že ani tenhle nebude výjimkou. Vyšel mě na 37 Kč.
A opět jsem neodolala a koupila si své moc moc oblíbené smoothie, které chutná až nadpozemsky výborně ☻ Stojí 38 Kč. Chtěla jsem původně zkusit jinou verzi, ale nakonec jsem znovu sáhla po této. Tak snad příště.


No a nakonec tu máme jediného kosmetického zástupce, a to sadu tří koupelových solí od t by tetesept. Krabička obsahuje balíček soli Porce lásky, Porce štěstí a Porce radosti. Sada byla ve slevě a stála 90 Kč. Už se nemohu dočkat, až soli vyzkouším ♥


Určitě mi napište, jak se vám můj dnešní nákup líbil, a já se budu těšit u dalšího článku. Přeji vám krásný víkend.

5 komentářů:

  1. Miluju Patifu! Nejlepší paštiky na světě:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. Nič z tohto som nechutnala, ale aj ja si zvyknem kupovať v dmke keksíky a čaje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný nákup. Paštiky Patifu teď také jím dost často, měla jsem s hlívou, toskánskou a rajčatovou. V obchodě kam chodím na brigádu je prodávají, takže jen těžko jde odolat.Ty slisované tmavé chleby zase já moc nemusím. Strážnické brambůrky jsou taky moc dobré, je fajn že neobsahují palmový olej a jsou vyráběné v ČR.

    OdpovědětVymazat
  4. Paštičky a čaje z Dmka mám taky velice ráda, moc povedený nákup. :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Nalákala jsi mě na paštiky a kaši, musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.