neděle 5. února 2017

Spotřebováno za leden 2017

Krásné poledne všem. Dnes se hlásím opět s článkem o spotřebované kosmetice, tentokrát za měsíc leden 2017. Tyto články píši nejradši a taky je na ostatních blozích nejradši čtu ☻
Stále zůstávám u plánování spotřeby kosmetiky na každý měsíc. Rozhodla jsem se ale, že snížím počet spotřebovanců z 20 na 15 kusů za měsíc. Loni jsem měla hlavně ke konci roku docela problémy s udržením svého plánu, protože spoustu kosmetických produktů jsem měla nových, nemám doma už tolik vzorečků atd. Myslím si, že 15 kusů kosmetiky stihnu každý měsíc spotřebovat naprosto v pohodě a je to určitě pro mě reálnější číslo. Minimálně v lednu jsem byla úspěšná ☻ 


BALZÁMY NA RTY


Tesco -> Balzám na rty Extracts Mango & Nectarine

Balzám jsem dostala od kamarádky. Nic moc jsem od něj nečekala, ale příjemně mě překvapil. Byla to taková oranžová hutnější něco jako vazelína. Balzám jsem používala pouze doma (kvůli balení) a během používání jsem neměla problém se suchými rty. Jen mě úplně nezaujala vůně, která byla taková umělá a zvláštní. Jinak fajn balzám. 7/10.

Crazy Rumors -> Balzám na rty Banana Split

Byť tento přírodní balzám na rty nepatřil k nejvýživnějším, co jsem kdy měla, používala jsem ho ráda. Na běžné přetření rtů několikrát denně byl moc fajn. Líbila se mi jeho autentická vůně a chuť - opravdu připomínala banány. Na hodně vysušené rty v mém případě ale nestačil. 7/10.

Blistex -> Hydratační a ochranný krém na suché rty

Nedávno jsem měla hrozně suché a šupinaté rty (nejspíš reakce na rtěnku), a tak jsem na nápravu škody vytáhla vzoreček Blistexu. Stále mi velmi vyhovuje. Krásně chladí, rty opravdu viditelně chrání a zklidňuje. Kdybych doma neměla tolik balzámů, nebránila bych se ani velkému balení. 9/10.

PÉČE O TĚLO


L´Occitane -> Suchý olej Acacia

Olej jsem používala moc ráda. Jediné, co mi na něm vadilo, bylo nepraktické (ale zároveň krásné) balení. Pokud jsem totiž měla ruce mastné od oleje a chtěla jsem si připumpnout další dávku na další mazání těla, skleněná lahvička mi v rukách dost klouzala. Olej jsem používala hlavně na tělo. Je určen i na vlasy, ale na ty jsem ho jen jednou vyzkoušela. Do pokožky se na olej poměrně rychle vstřebal a nezanechával ji zbytečně moc umaštěnou. Část oleje jsem nastříkala do tělového másla od Alverde (viz níže), které bylo až moc tuhé a díky oleji krásně povolilo a lépe se mi aplikovalo. 8/10.

Alverde -> Tělové máslo Winter Love

Tohle tělové máslo mě nenadchlo. Obsahovalo sice moho přírodních másel a výtažků, ale také alkohol hned na druhém a pak ještě na dalším místě ve složení. Musím říct, že jsem to pocítila. Máslo sice bylo hodně hutné a po namazání to vypadalo, že pokožku i výborně vyživí, ale hned další den po probuzení jsem pokožku měla už zase suchou a bylo to, jak bych se večer vůbec nenamazala. Je ale taky fér uvést, že tuto zimu mám pokožku nezvykle suchou, občas dokonce až takovou "šustivou" a téměř každé mazadlo je na ni krátké. Co se mi nelíbilo, byla alkoholová parfemace s podtónem citrusů. Obvykle mi u Alverde ta specifická vůně nevadí, tady mě ale celkem štvala. No tohle se prostě moc nepovedlo. 6/10.

Alverde -> Tělové máslo Sněhurka


Kosmetika Alverde má velmi specifickou parfemaci, která každému nevyhovuje. Já jsem si na ni už zvykla. Tohle máslíčko s bio jablkem nebylo výjimkou. Když jsem se na vůni hodně soustředila, trošku jsem to jablko cítila, ale nijak dramaticky. Vůně byla lehce nakyslá, taková opravdu hodně přírodní. Máslíčko velmi dobře hydratovalo pokožku a rychle se vstřebávalo. Moc se mi líbí i obal. 8/10.

PÉČE O OBLIČEJ


Avon Planet Spa -> Luxusní obnovující pleťová maska s výtažky z černého kaviáru

O masce jsem psala tady. Skvěle vyhladila pleť a lehce ji i vyčistila. Parádně usychala a sloupávala se s z obličeje. Vadil mi její hodně silný alkoholový odér. Z toho důvodu bych si ji sama nepořídila, ale špatná nebyla. 7/10.

Avon Planet Spa -> Luxusní obnovující gel na oční okolí s výtažky z černého kaviáru

Gely na oči mi většinou vyhovují mnohem víc než krémy - tento nebyl výjimkou. Byl středně hustý, krásně se vstřebával, nelepil a nedráždil mě v očích. Používala jsem v podstatě jen proto, že jsem chtěla očnímu okolí dopřát nějakou tu péči navíc. Žádné exkluzivní výsledky jsem neviděla. Jako že najednou bych měla víčka a oční okolí svěží jako patnáctka. Ale i tak mi seděl a používala jsem ho ráda. 8/10.

Avène -> Zklidňující hydratační maska

Jak jsem psala v recenzi, maska byla na pleti velice příjemná. Měla sametovou našlehanou konzistenci a velmi příjemnou vůni. Ačkoli má být maska určena pro všechny typy pleti, dle mého názoru není vhodná na pleť se sklonem k ucpávání pórů a tvorbě pupínků. Osobně jsem masku musela i smývat, což se dělat nemá, protože mi ty póry opravdu viditelně ucpávala. Nakonec jsem ji dopoužívala na tělo. Před pár týdny se mi najednou začala dělat brutálně vyschlá místa na těle. Kůže mě svědila, olupovala se a i když jsem se mazala ráno i večer, nestačilo to. Na nejhorší partie jsem si mazala právě tuto masku, která mi aspoň na chvíli ulevila. Znovu si ji však pořizovat nebudu. Doporučila bych ji spíše na hodně suchou pleť bez pórů a pupínků. 6/10.

ODLIČOVÁNÍ A OSTATNÍ


Cien -> Bavlněné kosmetické tampony maxi


Kupuji stále dokola, vyhovují mi. 9/10.

Bioderma -> Čisticí micelární voda na smíšenou/mastnou pleť

Jak jsem psala v recenzi, micelárka mi vyhovovala. Pokud bych micelárkami odličovala jen pleť, koupila bych si rovnou další balení. Občas mi ale tato micelárka vadila v očích. V tomto ohledu mi víc vyhovovala třeba Mixa nebo La Roche. 7,5/10.

Body Basics -> Třpytivá krémová pěna

Pěna vypadala krásně v obalu a vlastně i ten obal byl boží, ale jinak byla hrozná. Nebylo možné ji dostat ven jinak než rozstříhnutím obalu, byť měla vzadu takový ventilek. Pěnu ve vaně téměř žádnou nevytvořila, jemný shimmer jsem viděla, jen když jsem si nabrala trochu vody do ruky a ruku si dala úplně před oči. Plus smrděla po plastu. Hrůza, nebrat. 1/10.

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA A VŮNĚ


Lancome -> Řasenka Hypnose Star

Jak jsem psala v recenzi, s řasenkou jsem, zejména s ohledem na její cenu, moc spokojená nebyla. Používala jsem ji hlavně v roce 2015, pak jsem ji odložila, protože jsem měla kupu jiných a lepších řasenek, no a nedávno jsem zjistila, že už je vyschlá a kartáček nějaký zdeformovaný. Mám radši jiné typy kartáčků a jiný efekt nalíčení řas, takže za mě tato řasenka ne-e. 5/10.

FM Group vůně

Tenhle dle informace na obalu parfém jsem dostala kdysi od tehdejšího přítele. Jsem zcela proti fejkům a různým napodobeninám parfémů, takže mě tato pseudo vůně nenadchla už tenkrát, kdy jsem kosmetice vůbec nerozuměla ☺ Vystříkali jsme ji až teď doma na záchodě jako osvěžovač vzduchu. Na překrytí zápachu se hodila, ale na sebe bych ji fakt nepoužívala. 2/10.

Oriflame -> Řasenka Maxi Lash

Řasenky od Oriflame mám ráda a tato mě také nezklamala. Vyhovoval mi skvělý plastový hřebínek i výsledný efekt na řasách. Řasy byly pěkně prodloužené, zahuštěné a docela i natočené. Barva z řas neopadávala pod oči. Řasenka mi i hodně dlouho vydržela, a to jsem ji používala téměř každý den. Doporučuji. 8,5/10.


A to jsou moji spotřebovanci za leden 2017 ☻ Nebyla to tak obří hromada jako loni každý měsíc, ale i tak je to úspěch, co myslíte? ☺

3 komentáře:

  1. Pěkná spotřeba :) Nalákala jsi mě na kaviárovou masku :) A zelená Bioderma mi bohužel nesedla ani na pleť :(

    OdpovědětVymazat
  2. Mám zkušenost asi jen s odličovacíma tamponama. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten gel na oční okolí od Avonu teď používám, nemůžu na něj říct nic špatného, ale nějaké výsledky teda taky nevidím. Máslíčka od Alverde jsem ještě nevyzkoušela, ale strašně se mi líbí jak je to pojaté do pohádky a obaly:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.