sobota 11. února 2017

Skvělý lednový Brandnooz box

Lednový boxík se vážně povedl. Využiji nebo jsem už snědla úplně vše. 


V podstatě jedinou věcí, která mě nenadchla, jsou Mentos Choco Mint (19,90 Kč), a to proto, že nemám ráda příchuť máty (v ničem). Čokoládové mentosky bez máty byly dobré, ty bych si klidně příležitostně i koupila, ale tyto mátové určitě ne.


Nejrůznější koření nalezneme snad v každém druhém boxíku. Tentokrát to byla sladká paprika (13,90 Kč) ve vylepšeném obalu. Doma ji určitě využijeme, takže proč ne. Osobně používám papriku při vaření moc ráda.


V boxíku mě potěšily i další dvě položky. Nové jemné sušenky Digestive original (24,90 Kč) a Low carb krekry (59,90 Kč). 



Sušenky jsou křehké a příjemně křupavé. Je sice super, že obsahují více vlákniny než jiné sušenky a naopak neobsahují palmový tuk a umělá barviva, ale na můj vkus jsou dost sladké. Zapíjela jsem je proto neslazeným Alpro nápojem, o kterém bude ještě dneska řeč. Kdyby obsahovaly tak o třetinu méně cukru, zařadila bych je k jedněm z nejlepších sušenek, co jsem kdy jedla.

Low carb krekry z řady Fit den od značky Penam (59,90 Kč) obsahují hodně bílkovin a vlákniny a málo sacharidů. Mají hodně dobré složení a moc mi chutnaly k tuňákovému salátu Rio Mare (víc než třeba chleba). Nevýhodou by mohla být i vyšší cena, ale předpokládám, že se budou dát sehnat i v různých akcích. Cíleně po nich v obchodech pátrat nebudu, nicméně pokud bych na ně narazila právě v nějaké výhodné akci, koupila bych si je.

Za Krémovou polévku Rajčatovou od Maggi (24,90 Kč) jsem taky ráda. Někteří nad polévkami v boxíku brblají, mě teda vůbec nijak nepohoršují. Obzvlášť tyto lepší. Dneska jsem polévku zrovna měla k snídani a byla moc dobrá. Velmi dobře ochucená a krémová. Jen doporučuji přidat na zahuštění třeba zeleninu nebo krutony.


K dalším dvěma položkám v krabici mám neutrální postoj. Vypila jsem je, ale asi si je sama koupit nepůjdu. Jedná se o neslazený mandlový nápoj od Alpro (69 Kč) a minerálku Mattoni s příchutí granátové jablko (16,90 Kč). Ohledně minerálky je to jednoduché. Piji převážně vodu z kohoutku (doma) a v práci si dělám čaje nebo piji naředěné džusy. Když mám joo chuť na nějaké sladké pití, koupím si třeba Fantu nebo výjimečně Colu. Po sladkých minerálkách téměř nesahám. Ale neříkám, že když nějakou dostanu nebo mi ji nalijí na návštěvě, tak se ofrňuji, to zas ne.



Co se týče Alpro mandlového nápoje, tak na jednu stranu jsem za něj ráda. Zejména proto, že rozšíří obzory těm, kteří by si podobný nápoj sami nekoupili z důvodu vyšší ceny. Osobně nemám problém ho vypít, chutnal mi třeba k výše zmíněným sušenkám, dále je skvělý do kaší, do smoothie... Nicméně je dost tragické, že něco, co obsahuje pouhá 2  % mandlí, stojí tolik peněz. Když se zaměřím na chuť, samozřejmě mi víc chutná mandlový nápoj slazený, ten neslazený je zase ale v rámci možností zdravější ☻ Tak si vyberte.

Předposledním produktem v boxíku bylo sušené krůtí maso od Fine Gusto (34,90 Kč). Někteří měli v krabici toto maso, jiní kečup bez cukru od Spak. Byla bych radši za ten kečup. Maso moc nevyhledávám a sušené už vůbec ne. V pytlíčku bylo masa pouze pár kousíčků, které jsem si zamíchala do bramborového salátu. Nebylo to špatné, jen kečup by mě zkrátka potěšil víc ☺


Racio Mini rolky s chia semínky (14,90 Kč) jsem ještě nestihla vyzkoušet, určitě se u mě ale neztratí. Nechám si je v práci a dám si je ke svačině třeba s mou oblíbenou tofu paštikou z dm ☺ Rolky jsou novinkou ledna 2017.


Celková hodnota mého boxu je 279 Kč. Boxík jsem si koupila za zvýhodněnou blogerskou cenu v rámci spolupráce se zastoupením BB.

V boxíku mě nejvíc potěšily nízkosacharidové krekry, rajčatová polévka, rýžové chlebíčky s chia, paprika v pytlíku a sušenky. Neutrální postoj mám k sušenému masu, minerálce a mandlovému nápoji. Jediné, co bych naprosto oželela, jsou mentosky v pro mě nešťastně zvolené mátové verzi. A furt mě mrzí, že jsem nedostala kečup místo masa ☻☻
Box hodnotím 7,5 body z 10.


Jak jsem psala už v úvodu, celkově boxík hodnotím jako vydařený a už se těším na další. Co na něj říkáte vy? ☺

3 komentáře:

  1. Já bych naopak brala sušené maso - a měla jsem kečup. Box jsem hodnotila jako průměrný - deklarovat papriku jako novinku mi přijde legrační, mentosky nemusím žádné a navíc nemám ráda kombinaci máta-čokoláda, o polévky nestojím moc o žádné a o rajskou už vůbec, mattonka taky není zrovna novinka... Uvítala jsem mléko (po zkušenosti s malým balením už bych si ho znovu nekoupila, takhle mu dám ještě šanci do kaše a smoothie) a krekry, možná i sušenky. Obešla bych se bez kečupu a pufovaných chlebíčků.

    OdpovědětVymazat
  2. Po hodně dlouhé době musím napsat, že tenhle box bych brala taky :) Jen tu Matonku bych nemusela, taky tyhle věci nepiju, pokud je nedostanu někde na návštěvě. No a Mentosky musí být zvláštní, mátu mam ráda v pití nebo tak, ale její spojení s čokoládou mi nesedí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mentos čoko mint chcem ochutnať :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.