čtvrtek 12. ledna 2017

Spotřebováno za prosinec 2016

Ahoj. Vítám vás u dalšího článku o spotřebované kosmetice, tentokrát za prosinec 2016. Dnešní spotřebováno bude tak trochu jiné. Obvykle ukazuji kosmetiku, kterou jsem reálně vypoužívala až do dna. V prosinci jsem ale v rámci povánočního (před Vánocemi zásadně neuklízím, protože to dělá každý) úklidu uklízela a třídila různé krabice, poličky atd. a našla jsem pár produktů, které jsou už opravdu pro ostudu a byl nejvyšší čas je vyhodit. Jedná se o většinou o kosmetiku, kterou jsem měla doma už hodně let, tudíž podle toho i vypadá. Doufám tedy, že vás nepohorší zaprasené obaly ☻


DEKORATIVNÍ KOSMETIKA



Srdíčková paletka očních stínů, tvářenek a rtěnek

Paletku jsem kdysi dostala, tuším, k Vánocům. Mám ji doma už minimálně 10 let. Tenkrát jsem ji používala hodně, o čemž svědčí téměř vypoužívané stíny. Tvářenka a pár stínů by ještě šly použít, ale samozřejmě po takové době už to riskovat nebudu. Kdysi mi paletka hodně vyhovovala, ale dnes už by to bylo zřejmě jinak, protože jsem poznala novou a lepší kosmetiku. 6/10.

Helena Rubinstein -> Vzoreček make-upu Color Clone


Jak můžete vidět, vzoreček krycího make-upu od Heleny Rubinstein jsem dostala v Sephoře. Bohužel, než jsem se k němu dostala, vyschl. V rámci úklidu jsem na něj narazila a samozřejmě ho vyhazuji.

Avon -> Scent Essence Lime Verbena EdT


Toaletní voda mi přišla ze vzorečku příjemná. Byla to taková svěží, ale nasládlá, zcela nekomplikovaná vůnička. Dovedu si představit, že bych si ji klidně koupila ve velkém balení - pokud bych neměla doma tolik parfémů. Používala bych ji ve dnech, kdy nemám na výrazný parfém náladu. Minusem je jen menší výdrž. 7,5/10.

S-he -> Lak na nehty v odstínu 384


Lak jsem dostala k narozeninám před mnoha lety od tehdejší kamarádky. Ze začátku, když jsem neměla tolik laků, jsem ho používala často, teď už jsem na něj několik let nesáhla. Nedávno jsem při úklidu zjistila, že je vyschlý, takže ho vyhazuji. Vzpomínám si, že se mi s ním lakovalo dobře a měl super krytí. Dobrý byl i štěteček. Výdrž laku mi v paměti neutkvěla, z čehož vyvozuji, že byla průměrná. Hrozné a výborné laky si totiž pamatuji ☺ 7/10.

Milani -> Efektový lak na nehty v odstínu 531 Gold


Lak mi bohužel totálně vyschl a nepodařilo se mi ho ani naředit thinnerem. Prostě je suchý na troud. Ani jsem ho moc často nepoužívala. Co si tak vzpomínám, měla jsem velký problém nanést zlaté částečky na nehty rovnoměrně. Pokud se to podařilo, nehty pak vypadaly parádně. Mám doma ještě pár efektových laků, takže zlatého náhradníka shánět zatím nebudu. 6/10.

PÉČE O TĚLO A OBLIČEJ


Astrid -> Vyživující tělové mléko s avokádovým olejem

Jedno mléko od Astrid jsem dostala v rámci spolupráce (červený obal) a vyhovovalo mi natolik, že jsem si sama koupila i další verzi. I toto mléko bylo fajn. Hezky vonělo, bez problémů se roztíralo a vstřebávalo. Hydrataci pokožky hodnotím jako lepší průměr. Ze začátku jsem byla nadšená, ke konci používání to bylo trošku horší. Ale za 30 Kč to byla vážně paráda ☺ 7/10.

Cannaderm -> Dětský olej Robátko

Bohužel vzoreček jsem našla ve stavu, v jakém ho vidíte. Zřejmě jsem ho kdysi otevřela a pak jsem na něj zapomněla. Obsah byl vyschlý. Mrzí mě to, protože olej s konopím bych ráda zkusila. 

TMT Cosmetics -> Balzám na rty


Jedná se o nějaký no name balzám na rty, který mi nechala ségra, protože ho už nechtěla používat. Mně naopak docela vyhovoval. Měl měkkou konzistenci, příjemně se nanášel, rty výborně vyživil. Balzám si znovu kupovat nebudu, protože mám zatím doma velkou zásobu všeho, ale nemohu na něj říct nic špatného. Snad jen vůně by mohla být zajímavější. 7,5/10.

Astrid -> Hydratační krém na ruce Velvet touch

Zatímco s tělovými mléky od Astrid jsem spokojená, krém na ruce je pro mě průměrný. Jak jsem psala v recenzi, nevyhovovala mi jeho parfemace. Zelená a červená verze krému voní o moc lépe. Jinak krém je vhodný na takové to běžné mazání rukou. Na vysušenou nebo popraskanou pokožku to podle mě nebude to pravé ořechové. 6/10.

ZE SPRCHY A OSTATNÍ


Nivea -> Hydratační šampon pro normální až suché vlasy

Šampon mě poměrně příjemně překvapil. Obvykle mám z drogérkových šamponů hrozně vysušenou pokožku hlavy a dělají se mi lupy, ale v tomto případě to tak hrozné nebylo. Hlava mě většinou nesvědila vůbec. Šampon krásně voněl, hodně pěnil, vlasy bezproblémově a spolehlivě umyl. Vlasy nevysušoval. 8/10.

Dermacol Aroma Ritual-> Antistresové tekuté mýdlo Hrozny s limetkou

Tektuá mýdla od Dermacolu jsou fajn, akorát mi teď v zimě docela vysušují ruce. Zasloužila by si přidání pečující složky. Jinak krásně voní, ruce výborně umyjí, balení s pumpičkou je super. Kupuji si je vždy s velkou slevou, protože za původní cenu 60 Kč podle mě nestojí. 7/10.

Voskový pásek

Několik těchto pásků jsem dostala na vyzkoušení. Jeden jsem použila a shledala jsem, že je k ničemu, proto jsem ty další dala do krabice - jako že jim dám ještě šanci. Nedávno jsem jeden z nich při úklidu objevila a zjistila jsem, že vosk uvnitř je vyschlý a pásek je navíc zabarvený od vosku do aromalampičky, který jsem měla v krabici uložený taky. Takže ho vyhazuju. Netuším, o jakou se jednalo značku, každopádně vzhledem k výše uvedenému po tom pátrat nebudu. 0/10.

Lush -> Krémový sprchový gel Lord of Misrule


Sprcháč mě bavil, přesto měl jeden nešvar, ke kterému se dostanu za chvíli. Nejdříve mě na něm upoutala jeho neskutečně zelená barva s jemným stříbrným shimmerem. Takovou zelenou jsem v životě neviděla ☻☻ Sprcháč dobře umyl, nevysušoval - ale ani nehydratoval, a nádherně voněl. Měl by vonět po pepři a pačuli. Pepř jsem cítila minimálně, vůně byla spíš sladká, ale ne přehnaně. Co mi však dost vadilo, byla velmi řídká konzistence produktu. Pod pojmem krémový sprchový gel si představuji něco jiného než řídkou vodičku. To byl jeho jediný nešvar. Jinak byl super a pokud s řídkými sprcháči nemáte problém, doporučuji ho. 8,5/10.

Sefiros -> Peelingové sprchové mléko Oceán 2x


Mléko mě ze vzorečků zaujalo. Konzistenci bych skutečně přirovnala k řidšímu tělovému mléku. Jednalo se o modrou tekutinu s poměrně velkým množstvím hnědých hrubších částeček, které příjemně promasírovaly tělo. Pokožku jsem měla po sprše hezky hladkou. Vůně byla taková skutečně oceánová, respektive taková, jak voní oceán v kosmetice ☺ Fajn produkt. 8/10.

ČIŠTĚNÍ A ODLIČOVÁNÍ PLETI


Oriflame -> Milk & Honey Gold Čisticí mléko pro suchou a velmi suchou pleť


Podrobnosti najdete zde. Na pleti bylo mléko příjemné, v očích mě dráždilo. Hezky vonělo, balení s pumpičkou bylo super. Znovu ho však nepotřebuji. 6,5/10.

Yves Rocher -> Hydratační micelární voda pro normální až smíšenou pleť

Tahle micelárka byla naprosto příšerná a čím déle jsem ji používala, tím víc jsem ji nesnášela. V recenzi jsem psala, že na obličeji nepálí a neštípe, to se ale po napsání článku změnilo. Odličovací schopnost micelárky byla velmi špatná, používala jsem ji jen na dočištění obličeje, protože víc nezvládla. Hrozně i lepila. Sice hezky voněla a složení asi měla o něco lepší než ostatní micelárky na trhu, ale to je fakt málo. 2/10.


Rival de Loop -> Pure Skin Kosmetické náplasti 2x

Tyto náplasti na ucpané póry se v mých článcích o spotřebované kosmetice objevují hodně často. Bohužel mi před pár týdny přestaly vyhovovat, respektive už nefungují. Tu a tam něco málo vytáhnou, ale spíš toho víc v pórech zůstane. Mrzí mě to, protože až do teď fungovaly moc dobře a stojí pár korun. Budu se asi muset vrátit k podstatně dražším páskům od Nivey. Pro tentokrát hodnotím 3/10.

Rival de Loop -> Jemné čisticí ubrousky 3v1 Mandlový sen

Na ubrouscích byla příjemná jen nízká cena a to, že byly dostatečně vlhké. Stačilo je jen pokapat troškou micelárky a mohla jsem odličovat. Jinak mi ale nevyhovovaly. Nelíbila se mi jejich vůně a hlavně materiál, který byl tahavý a hodně umělý. Znovu si je určitě nekoupím. 5/10.


To je z dnešního článku o spotřebované kosmetice za prosinec 2016 vše. Na příští týden chystám souhrn veškeré spotřebované kosmetiky za uplynulý rok ☻ 
Děkuji za přečtení článku a mějte se fajn ☺

4 komentáře:

  1. Mám zkušenost jen s mcelárkou YR, tedy respektive bohužel se dvěma, protože jsem si v dobré víře koupila hned dvě (nebo mi zbyly jako nepoužité dárky, nevím). Na pokožce mi voda byla příjemná, ale to neodličování byla hrůza a jsem fakt ráda, že jsou obě pryč.

    OdpovědětVymazat
  2. Tekutá mýdla Dermacol jsem měla v kávové a citronové variantě, kupovat je budu i dál, ale vždy si počkám na akci. A kdysi jsem měla i pleťové mléko Oriflame, vyhovovalo mi balení s pumpičkou, celkem hezky vonělo a špatné nebylo, ale taky jsem neměla nutkání si je pořídit znovu.

    OdpovědětVymazat
  3. Telový krém od Astrid chcem už dlho vysksuat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem měla tekuté mýdlo od Dermacolu - tedy s jinou vůní (melounové). Nevyhovovalo mi balení - poloprázdná vysoká lahvička nebyla pak na umyvadle úplně stabilní při používání. Vůně se mi ze začátku líbila, ale pak mi přišla příliš intenzivní - když člověk jí rohlík se sýrem a cítí meloun (z čerstvě umytých rukou) je to divné ;-).
    A připomněla jsi mi, že bych komsetickou skříňku měla taky probrat...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.