pátek 20. ledna 2017

Spotřebováno za celý rok 2016

Ahoj. Dnešní článek bude takovým mým souhrnem spotřebované kosmetiky za celý rok 2016. Psala jsem už spotřebováno za rok 2015 i 2014 a články měly docela úspěch, tak doufám, že se vám bude líbit i tento ☺☺

Začneme klasicky fotkami spotřebované kosmetiky za každý měsíc.

LEDEN


ÚNOR



BŘEZEN



DUBEN



KVĚTEN



ČERVEN



ČERVENEC



SRPEN



ZÁŘÍ



ŘÍJEN



LISTOPAD



PROSINEC


Celkový přehled spotřebované kosmetiky podle kategorií:

  • vzorek vůně - 27 ks
  • tělové máslo, krém, olej, mléko - 20 ks
  • sprchový gel - 14 ks
  • ústní hygiena - 13 ks
  • tuhé, tekuté mýdlo - 10 ks
  • vzorek pleťové kosmetiky - 9 ks
  • deodorant, antiperspirant - 9 ks
  • šampon - 8 ks
  • balzám na rty - 8 ks
  • krém a další péče o ruce - 7 ks
  • vzorek do sprchy - 7 ks
  • pěna, bomba, tableta, sůl do koupele - 7 ks
  • balení malých a velkých vatových tamponů - 7 ks
  • lak na nehty - 5 ks
  • pleťový krém - 5 ks
  • holítko, gel na holení, voskové pásky - 5 ks
  • balení kosmetických náplastí na póry - 5 ks
  • vzorek dekorativní kosmetiky - 4 ks
  • balzám na vlasy - 4 ks
  • pleťové sérum - 3 ks
  • maska, kúra na vlasy - 3 ks
  • rtěnka, barva na rty - 3 ks
  • pleťová maska - 3 ks
  • pudr - 3 ks
  • odličovač - 3 ks
  • make-up, tónovací krém - 3 ks
  • balení odličovacích ubrousků - 3 ks
  • parfém, toaletní voda - 3 ks
  • tělový peeling, peelingové mýdlo - 3 ks
  • micelární voda - 3 ks



Po 2 kusech jsem spotřebovala:

  • termální voda
  • báze pod make-up, na póry
  • korektor
  • řasenka
  • sprej na vlasy, sprej na žehlení vlasů
  • pleťová voda


1 spotřebovaný kus:

  • odlakovač 
  • suchý šampon
  • čisticí pleťová roláda 
  • péče o pokožku hlavy 
  • gel na intimní hygienu
  • čisticí pleťový gel
  • barva na vlasy
  • paletka dekorativní kosmetiky
  • krém na vlasy
  • pleťový peeling
  • gel na pupínky 
  • tužka na oči 
  • oční krém
  • krém na nohy 
  • vzorek pečující kosmetiky
  • rozjasňovač
  • tělové mléko do sprchy



celkem 236 ks

Samozřejmě cíl na tento rok je jasný. Snažit se spotřebovávat co nejvíc dekorativní kosmetiky, protože spoustu věcí mám už doma dlouho a ne a ne je dodělat. Jinak jsem s výsledkem spokojená. Myslím si, že to není úplně vysoké číslo i vzhledem k tomu, že do spotřeby vždy počítám i vzorečky nebo cestovní balení kosmetiky a také třeba pasty na zuby, holítka a tak. 

Věřím, že se vám článek líbil a těším se na vaše komentáře ♥♥

9 komentářů:

  1. Máme úplně stejný cíl, dekorativka se spotřebovává strašně pomalu, aspoň třeba rtěnky určitě, takže letos chci víc pracovat na na spotřebě, než na tom abych svůj šuplík s dekorativkou neustále obohacovala. Jsem zvědavá jestli a jak se mi to povede, zatím se držím, ale je teprve leden:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám docela ráda statistiky a přehledy, ale do tohohle mne nenapadlo se pustit. Obdivuju, že to celý měsíc shromažďuješ, abys pak nafotila všechno najednou. Ale jako přehled je to zajímavé.
    Já dávám na blog jen věci, co vyzkouším poprvé, takže tenhle přehled mi bude chybět.
    Spotřebovávat se chystám taky - díky swapům a Vánocům se mi tu teď sešlo několik sprcháčů, krémů na ruce, odličovačů a balzámů na rty... S dekorativkou problém nemám - dvojmo mám jen lesk na rty a rtěnku. Zbytek jen po jednom exempláři.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, pro mnoho z nás je 236 naprosto šílené číslo :D ale jako pro čtenáře blogu je to hodně přínosné a tvoje "spotřebováno" a různé statistiky naprosto zbožňuju ^^ Mimochodem, zajímalo by mě, jak teď vypadá tvoje sbírka sprcháčů, jestli se ti povedlo ji hodně zredukovat a nebo jestli jsi přikoupila a navíc se k tobě nějaké opět dostaly :) měj se pěkně, a díky za další článěk! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc za milý komentář :-) Sprcháčů mám pořád hodně, ale určitě je víc spotřebovávám než nakupuji. Občas si nový koupím, od Lush třeba :-)

      Vymazat
  4. Vždy jsme si říkala, že tento článek také sepíšu, ale nevydávám články každý měsíc. A celkově už spotřebováno nehodlám ani psát, jelikož se mi nechce hromadit doma koš plný prázdných obalů dva měsíce, jako vždy. :) Pěkná spotřeba!

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, tak tolik věcí jsem nestihla zdaleka ani pořídit, moje celoroční spotřeba kosmetiky je asi jako tvoje měsíční, přitom mi připadá, že o sebe celkem pečuji :D...
    Určitě ale souhlasím s tím, že dekorativní kosmetika je nesmrtelná a tu bych taky už ráda nějak zredukovala!

    OdpovědětVymazat
  6. Máš neuvěřitelně vysoká číšla, chtěla bych spotřebovávat jako ty :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to já jsem hoodně pozadu. Tohle je má spotřeba tak za 3 roky :-). Je pravda, že poslední dobou toho nenakupuji příliš a tak nemám důvod spotřebovávat tak rychle. Co bych chtěla trochu více spotřebovat je dekorativka, některé věci mám dost dlouho a tak bych byla ráda za menší úbytek.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná statistika. Myslela jsem si ze začátku, že jsi toho spotřebovala méně než já, ale to závěrečné číslo mě překvapilo :) mám co dohánět.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.