neděle 8. ledna 2017

Prosincový Brandnooz box (za mě spokojenost)

Zatímco většina lidí měla svůj poslední boxík roku 2016 už dávno doma, já stále čekala na jeho doručení. Dostal se ke mně teprve tento týden, ale už jsem stihla pár věcí vyzkoušet (ochutnat), takže přináším první dojmy ☺


Co mě potěšilo nejvíc, je prémiová tofu paštika Pâtifu ve variantě DelikatesPâtifu si občas sama kupuji a jsou mňam mňam. 
Radost mi udělaly i slané krekry Tuc. Sweet chilli jsem si vyměnila za body, Original měl v boxu každý. I Tuc si příležitostně sama kupuji a celkem mi chutají.
Horké nápoje Brusinka a Echinacea jsou u mě určitě vítané, nicméně mě překvapilo, že v letáku je uvedena cena za celou krabičku bez jakékoli další poznámky, zatímco v boxíku byly jen 2 sáčky. Horké nápoje si zatím schovám a pokud budu nemocná, vím, po čem sáhnout.

Korunní Neperlivá voda k vínu by měla perfektně doplňovat a nepřehlušovat chuť vína. Nejsem žádný znalec vín a víno vlastně moc nevyhledávám, takže jsem vodu vypila normálně v práci. Půl lahve jen tak, půl se sirupem. Voda se mi zdála chuťově hodně čistá, neutrální a kvalitní. Něco jako kojenecká. Zajímavý nápad, vodu jsem ráda zkusila, ale kupovat ji pravidelně nemám důvod.
Dětská Čokoška Carla by měla být díky nadstandardnímu podílu kakaové sušiny vhodná právě pro děti. Nicméně i tak je ve složení na prvním místě cukr, takže nevím nevím... Jako dospělákovi mi docela chutnala. Navzdory cukru na prvním místě ve složení mi přišla méně sladká než jiné mléčné čokolády a chuťově byla v pořádku.

Velké Party balení Strážnických brambůrků jsem si vyměnila za body. Co dodat, miluji je a když mám chuť na brambůrky, téměř vždy v obchodě sáhnu po těchto. Samozřejmě v menším balení ☺

Jak už jsem psala, nejsem vůbec znalec vín. Ta v podstatě rozděluji na červené, bílé, růžové a šampus ☻ 2 lahvičky "šampusu" Rotkäppchen obsahoval i prosincový Brandnooz box. Désalcoolisé Rosé je alternativa šumivého vína bez alkoholu. Voní jako šumivé víno, ale překvapivě tak nechutná ☻ Osobně moc šumivá vína nemusím, prostě mi nechutnají, takže jsem toto nealkoholické jedině uvítala. Chutnalo výborně po ovoci. Demi Sec jsem zatím neochutnala, dáme si ho s kolegyní příští týden v práci ☺

A posledními dvěma produkty, které jsem také zatím neochutnala, jsou bylinné bonbóny Ricola a nápoj Horká švestka se skořicí od Jupí. Na Horkou švestku se těším, ale dáme si ji také až s kolegyní příští týden v práci.











Celkově jsem s boxem spokojená. Vyhovuje mi, že v něm tentokrát byly samé potraviny a nápoje, co se dají rovnou sníst nebo připravit. Za mě byl tento box rozhodně lepší než ten vánoční, byť nebyl tak plný a hodnotný. Mouka mi holt takovou radost neudělala ☻
Box jsem si koupila ve spolupráci se zastoupením Brandnooz boxu za zvýhodněnou blogerskou cenu.

5 komentářů:

  1. I mne v boxu potěšila paštika Patifu - ještě jsem ji nikdy neměla, tak se těším, že vyzkouším něco nového.. Neužiju sirup a bonbóny mi nechutnají.
    Jinak se mi víc líbil ten vánoční - já docela ráda peču a některé věci z něj padly už při přípravě vánočního cukroví.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem pěkný obsah, Strážnické brambůrky taky miluju :) Teď jsem koukala, že příští týden je v Lidlu britský týden, tam jsem si minule kupovala taky moc dobré chipsy, které měly (na chipsy) dost dobré složení, tak si tam pro ně budu muset zajít :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
  3. Rotkäppchen / červená karkulka :D znám dobře, má výborná šumivá vína bez alkoholu, jelikož alkohol nepiji, využívám často. Dříve jsem si je vozila z Německa, teď je k dostání i třeba v Kauflandu. Moc Tě zdravím Leni!

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to na samé dobroty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty brambůrkys přítelem taky milujeme, ale nejvíc nám chutnají česnekové, ty nemají chybu. Patifu pačtiku mám doma poprvé, čeká na svoji chvíli v ledničce :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.