sobota 14. ledna 2017

Neplánované páteční nákupy v dm (dobroty pro mě i pro zvířátka, kosmetika pro radost, praktické věci)

Ahoj. Dnešní článek nebyl úplně plánovaný, ale včera jsem tak pěkně nakoupila v drogérii dm, že se vám prostě musím pochlubit ☺
Měla jsem super týden a rozhodla jsem se, že svou dobrou náladu ještě podpořím výletem do drogérie dm, kterou mám kousíček od kanceláře.
Říkala jsem si, že si asi něco koupím, ale pro nic konkrétního jsem tam nešla. Jen jsem tak bloumala po obchodě a okukovala, co je kde nového. Tohle už jsem hodně dlouho nedělala. Vždycky jsem do drogérie naklusala, vzala, co jsem potřebovala a hurá pryč. Včera jsem ale měla chuť si prostě něco pořídit jen tak pro radost. Kosmetiky mám samozřejmě doma stále mraky ☺

Nakonec jsem si pořídila nejen pár nových kosmetických kousků, ale i praktické věci a dobroty pro sebe i pro naše zvířectvo.


Z kategorie jídla jsem si koupila prémiovou tofu paštiku Pâtifu (29,90 Kč), kterou mám moc ráda. Tentokrát jsem sáhla po variantě s hlívou. 
Dále jsem se rozhodla vyzkoušet smoothie od dm bio (37,90 Kč), které bylo v-ý-b-o-r-n-é a skvěle kyselé. Určitě si ho ještě koupím. Proteinová tyčinka s pistáciemi (27,90 Kč) mě naopak až tak nezaujala. Byla chuťově dobrá, ale za ty peníze bych čekala něco lepšího. Zatím mi nejvíc chutná vanilková proteinovka z Rossmanna. Samozřejmě chápu, že tyto tyčinky nemají s pravými proteinovými tyčinkami pro sportovce zas tolik společného, já si je však kupuji jen tak pro chuť. A taky proto, že mi přijdou jako menší zlo - lepší proteinovka, než do sebe cpát Milku nebo Tatranku.


Nezapomněla jsem ani na naše zvířecí miláčky a pořídila jim tyto vaničky. Ty pro pejska stály 18,90 Kč/kus, pro kočičku 8,90 Kč/kus.


Dokoupila jsem praktické věci - velké vatové tampony (22,90 Kč), zubní pastu Elmex sensitive (69,90 Kč) a vlhčený toaletní papír s heřmánkem (24,90 Kč).


No a kosmetiku na poslední fotce jsem si koupila vyloženě pro radost ☺ Chtěla jsem vyzkoušet něco od poslední dobou velmi populární značky trend it up. Zvolila jsem make-up Sheer Nude v odstínu 010 (119 Kč), který by měl pleť zmatnit, ale zároveň zanechávat přirozený efekt. Původně jsem koukala po jiném make-upu, jenže ten tak hrozně smrděl, že jsem ho tam musela nechat. Vůně sice není u make-upu to hlavní, ale já vím, že tenhle smrad by mě při líčení obtěžoval, a make-up bych používala s odporem.

Dokoupila jsem zásoby tekutých mýdel od Baley. Vybrala jsem si verze Makadamia s vanilkou a Pitaya s kokosem (19,90 Kč/kus). Krásně voní a na první pohled mě zaujaly i vydařené obaly.

Zaujal mě i šampon a kondicionér 2v1 s medem a chia taktéž od Baley (24,90 Kč). 

No a nakonec tu máme největší roztomilost, a to sprchový gel od Baley s vůní marshmallow (29,90 Kč).

Za 150 bodů jsem si ještě vzala slevovou knížku a rovnou jsem na nákup uplatnila slevu 10%. Měla jsem přes 300 bodů a nějak nevím, co s nimi. Slevové knížky mě většinou moc nezaujmou, ale tahle nevypadá špatně a určitě pár kuponů využijeme.


S celým nákupem jsem velmi spokojená a mám z něj velkou radost ♥
Koupili jste si také něco pěkného v poslední době? ☺

9 komentářů:

  1. sprchový gél s vôňou Marshmallow je skvelý :) aj tak pekne vonia? :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný nákup, ten sprchový gel vypadá opravdu roztomile a lákavě :) A připomněla jsi mi, že si taky musím koupit velké odličovací tamponky, já používám ty z Lidlu :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný nákup :) Tyjo, ta tofu paštika mě zaujala! Musím se po ní mrknout :)

    Veronika se rozhodla zemřít

    OdpovědětVymazat
  4. Parádny nákup. Ja sa chystám do DM buduci týžden, bude detský týžden, to tam vždy nakupim drobnosti pre drobca. Inak tekuté mydlá od Baley mám veľmi rada.

    OdpovědětVymazat
  5. Sprchový gel s vůní marshmalow jsem taky ukořistila, ještě mají s vůní čokolády, ten jsem tam taky nemohla nechat:-D A Baleácká tekutá mýdla jsou klasika, kdykoliv jsem v dm, tak aspoň jedno beru, za tu cenu jsou skvělá:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si z drogérie v poslední době koupila akorát sůl a prácšek do myčky :-D (ale oboje bylo z DMka ;-). Řekla jsem si, že prvně musím zlikvidovat domácí zásoby (samzřejmě přibylo i něco po Vánocích) a teprve pak začnu koukat po něčem dalším. Ale koupila jsem si v Albertu dvě svíčky ve skle - vanilkovou a levandulovou (zlevněné na 18 Kč) a nástěnný kalendář s veverkami (ten mám vyfocený na blogu ;-)).
    Já mám bodů z DM teď naopak málo - ještě mi chybí na slevovou knížku a potřebovala bych udělat velký nákup praktických věcí (gely na praní, čistící prostředky, folie atd.) a na to by se sleva hodila.
    Z tvých nákupů mne zaujalo to smoothie, to možná zkusím taky.

    OdpovědětVymazat
  7. Marshmallow sprcháč jsem si dnes také vzala, voní krásně :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký nákup. Tu Patifu paštiku jsem měla tento týden poprvé a moc mi chutnala, upřímně jsem nečekala, že bude tak dobrá :D Určitě si jich pořídím více :)

    OdpovědětVymazat
  9. My doma používame len mydlá na ruky od Baley :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.