sobota 28. ledna 2017

Mé nákupy z povánočních výprodejů 3. část: Yankee candle podruhé

Přeji hezký den a vítám vás u třetího a posledního článku ze série Mé nákupy z povánočních výprodejů.
Letos jsem nakupovala pouze kosmetiku Lush, svíčky Yankee a pár věcí, které jsem si koupila v DM, jsem vám ukazovala už na instagramu.

Před pár týdny mi přišla moje už druhá objednávka v povánočním výprodeji na e-shopu Yankeesvicky.cz.
První článek najdete tady.

Impulsem k vytvoření druhé objednávky bylo to, že jsem do první zapomněla přidat aromalampu. Mám doma už dlouho lampičku z Levných knih, která sice pořád slouží dobře, ale chtěla jsem si ji vzít do práce a na doma si koupit novou. Byla jsem přesvědčená o tom, že lampičku jsem si objednala a zaplatila ji, ale na faktuře nebyla v krabici taky ne, takže jsem na to zřejmě zapomněla, nebo se mi do košíku správně neuložila.

No a kromě lampičky mě zaujalo ještě pár dalších věcí, takže další objednávka byla na světě ☺

Začnu tedy aromalampou. Dlouho jsem vybírala a nakonec moje volba padla na Warm Summer Mosaic. Lampička vypadala mnohem lépe na fotce než v reálu a na rovinu - kdybych ji viděla ještě před nákupem třeba v obchodě naživo, zvolila bych určitě jinou. Nechtěla jsem ji ale posílat zpátky, protože víme, jak to s doručováním takto křehkých věcí funguje, a nechtěla jsem se pak zkrátka ještě případně dohadovat s e-shopem, kdo za co může atd. Lampu si tedy nechávám. Funkční je, v tomto ohledu je vše v pořádku, jen vzhledově se mi prostě až tak nelíbí. Předpokládám, že to byl záměr, ale zdá se mi taková obouchaná a jako by už trošku jetá...


Původní cena: 623 Kč
Sleva: 40%
Cena po slevě: 374 Kč

Již potřetí jsem si objednala Christmas Memories ve středním classicu. Je to jedna z mých nej vůní od Yankee. Psala jsem o ní už minule, takže teď jen stručně - je to krásná výrazná vůně perníčků a koření.


Původní cena: 619 Kč
Sleva: 40%
Cena po slevě: 371 Kč

Dále jsem se rozhodla vyzkoušet halloweenské svíčky. Konkrétně jsem si vybrala Candy Corn a Witches Brew také ve verzi střední classic. Obě vůně jsou velmi zajímavé a specifické a myslím si, že určitě nebudou vonět každému. Jsou výrazné a během chvilky provoní místnost. Candy Corn je sladká vůně cukrové kukuřice, Witches Brew zas voní po exotickém pačuli. Obě svíčky mají úžasné obaly.
Mně se určitě víc líbí Witches Brew, což je taková až tajemná vůně. Candy Corn je sice vůně sladká, ale zároveň i jako by "zeleninová" nebo jak to říct. Nemůžu říct, že by mi smrděla - podruhé bych si ji však už určitě nekoupila.



Původní cena: 619 Kč
Sleva: 40%
Cena po slevě: 371 Kč

Už podruhé jsem si objednala čajové svíčky Macaron Treats. Voní nádherně a moc se mi líbí i ten zelený vosk ☻ Nemohla jsem prostě odolat. Mrzí mě, že se do výprodeje nedostala třeba střední svíčka, protože tu bych si rozhodně koupila.


Původní cena: 269 Kč
Sleva: 30%
Cena po slevě: 188 Kč

A poslední položkou v košíku byl můj první prstenec na svíčku Jack Frost & Party Penguin. Dlouho jsem prstence pokládala za zbytečnost, nyní si ho ale nemohu vynachválit a používám ho při každém pálení svíčky. Vosk se opravdu znatelně rychleji a rovnoměrněji rozpustí a svíčka krásně hoří. Navíc svíčka s prstencem i krásně vypadá. Určitě si v budoucnu ještě nějaký pěkný prstenec na svíčku pořídím.


Původní cena: 336 Kč
Sleva: 25%
Cena po slevě: 252 Kč

Celkově hodnotím svůj druhý nákup svíček v povánočním výprodeji Yankee jako méně povedený než ten první. Úžasný je prstenec, černá halloweenská svíčka, moje milovaná Christmas Memories a makronkové čajovky. Určitě bych si znovu nekoupila Candy Corn a aromalampu bych si taky vybrala jinou. Původně jsem koukala po takové tyrkysové, měla jsem si ji asi vzít... No holt stalo se, nevadí ☺

Děkuji za přečtení článku a přeji vám krásný víkend ☻☻

4 komentáře:

  1. Po prstenci také pokukuji, jelikož mi svíčky hoří špatně, asi je to i tím, že doma máme poměrně chladno a docela i táhne, takže ty krásné svíčky balím do alobalu :D Hezké úlovky, já ale odolala a počkám si na letní výprodej :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Obě halloweenské vůně jsem měla ve vosku a ani jedna mně nezaujala.Zato Christmas Memories je moje oblíbená vůně, zvažuji, že se na příští Vánoce prásknu přes kapsu a koupím si ji ve svíčce:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie yankee candles ťa vyšli za super cenu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Waw naozaj hojny vyber, musim si uz aj ja konecne kupit od nich nejaku peknu sviecku🙂

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.