čtvrtek 5. ledna 2017

Mé nákupy z povánočních výprodejů 2. část: Lush

Ahoj. Vítám vás u dalšího (slíbeného) článku ze série mé povánoční nákupy. Minule jsem psala o nákupech Yankee svíček, dnes si posvítíme na můj milovaný Lush ☻ Jako vždy jsem měla sepsaný seznam toho, co jsem si chtěla pořídit, a jako vždy skoro nic z toho už neměli ☻☻ Nakonec jsem i tak s nákupem spokojená, i když letos byl nezvykle skromný.

Pořídila jsem si tři vánoční balíčky plné úžasně voňavé kosmetiky. Všechno voní jednoduše božsky, proto vám to už k jednotlivým produktům nebudu extra psát. Je to prostě jasná věc ☺

Balíčky se jmenují Santa in space, Happy christmas a Jolly hollydays.


Ještě k nákupu v povánočních výprodejích: Na e-shopu Lush víc než na jiných e-shopech platí, že kdo dřív přijde, ten dřív mele, a kdo pozdě chodí, čekají na něj jen samé štítky "vyprodáno". Za těch několik let, co na e-shopu nakupuji, jsem vypozorovala, že nejdříve mizí ty největší a nejhodnotnější balíčky, a pak také ty, které jsou něčím zvláštní. Minule jsem například ulovila vánoční balíček ve velké hrací plechovce, kterou mám samozřejmě stále doma, a mám z ní stále velkou radost.
Letos se mi poštěstilo objednat zase kufřík Santa in space. Ten je uzavíratelný a po spotřebování Lush produktů ho budu určitě používat dál na skladování jiných věcí.
Je určitě dobré si předem sepsat, o jaké balíčky nebo samostatné produkty máte zájem, a objednávku co nejrychleji odeslat. Několikrát jsem četla, že holky měly na e-shopu plný košík a najednou jim zboží začalo samo od sebe mizet, protože někdo byl rychlejší a rovnou objednávku odeslal a zaplatil.
Nyní je novinkou, že je možné platit pouze kartou a zboží vám pošlou pouze přes kurýra. Mně tohle úplně nevyhovuje, protože i když mám s poštou v poslední době také své zkušenosti, stále je to pro mě flexibilnější forma dopravy než se nahánět s kurýrem.

Tolik k objednávce a jdeme se podívat na balíčky ☺

Santa in space stál 532,50 Kč, Happy christmas 532,50 Kč a Jolly hollydays 597,50 Kč. Jedná se o výprodejové ceny, tzn. ceny s 50% slevou.
Rovnou jsem i nafotila, co balíčky obsahovaly. Samostatné recenze na produkty asi psát nebudu, ale určitě se zmíním pak ve spotřebovánu.

Santa in space









Happy christmas








Jolly hollydays









A to byl obsah všech mých tří balíčků. Jak jsem psala, jsem s nákupem moc spokojená a už se těším, až začnu kosmetiku používat. Nákupy v Lush povánočním výprodeji se určitě vyplatí, protože se jedná o skutečnou slevu a ne uměle nasazené nereálné ceny, které se pak slavnostně o 20% sníží.

I tentokrát mě potěší váš komentář a zajímá mě, jaké máte vy zkušenosti s kosmetikou Lush ♥

7 komentářů:

  1. Jedna velká nádhera, nevím, co obdivovat dřív, tenhle nákup se Ti povedl:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to si budu pamatovat do příštího roku :) vidím, že je to výhodný teda, v balíčku je spoustu produktů. Od Lush jsem poprvé zkoušela letos koupelovou bombu a koupel jsem si moc užila. Navíc než jsem kouli spotřebovala, tak mi provoněla celý pokoj a vůně se zde držela

    OdpovědětVymazat
  3. Já se v podstatě jen sprchuji, takže asi největší tahák Lushe, který jsou podle všeho koupelové bomby, nevyužiji. A přiznám se, že se mi většina z nich ani nelíbí díky takovým cukrátkovým nebo "vykřičeným" barvám. Osobní zkušenost ale nemám - znám tuhle kosmetiku jen z blogů... (a nezlákala mne)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, Leni, to máš snad zásobu na rok dopředu :) Já zkoušela bombu z Lushe jen jednou a byla jsem nadšená. Až někdy pojedu do Prahy stavím se do obchůdku pro další bombu. Jo vlastně ještě od kamarádky jsem dostala scrub na rty, který je dokonalý. Ten si opravdu nemůžu vynachválit.

    Novoroční soutěž s Astrid

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, od Lushe bych také ráda něco vyzkoušela, dost mě láká tuhý šampon ale i jiné.

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera! Já mám Lush velmi velmi ráda, výprodej mi ale unikl :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.