neděle 1. ledna 2017

Mé nákupy z povánočních výprodejů 1. část: Yankeesvicky.cz

Ahoj. Přeji vám příjemný a úspěšný start do roku 2017 a rovnou se hlásím s novým článkem ☺ Jako mnoho jiných lidí, i já mám ráda povánoční výprodeje, a úplně nejvíc miluji, když jsou slevy na mé oblíbené svíčky Yankee Candle. Většinou nakupuji z oficiálních českých stránek Yankeesvicky.cz.

Letos mě povánoční výprodeje zaujaly a ceny mi přišly zajímavější než loni. I z toho důvodu jsem udělala rovnou dvě objednávky ☻☻ Dalším důvodem bylo to, že jsem po rozbalení prvního nákupu zjistila, že jsem si zapomněla objednat aromalampu, kterou jsem moc chtěla. No a mezitím jsem zjistila, že mě zaujaly ještě i jiné svíčky a vosky, takže jsem zkrátka a dobře o pár dní později udělala objednávku č. 2 ☻ Zatím mi druhý balíček ještě nepřišel, proto vám v dnešním článku ukážu obsah jen toho prvního.

U některých svíček/vosků jsem šla na jistotu, jiné jsem zkoušela poprvé.

Sázkou na jistotu pro mě je jedna z nejkrásnějších vůní od Yankee vůbec, a to Christmas Memories. Mám provedení střední classic. Christmas Memories voní po perníčkách, lehce cítím i skořici a cukroví. Střední classic už jsem měla a byla jsem s intenzitou vůně velice spokojená, proto jsem po něm bez váhání sáhla znovu.
Původní cena: 619 Kč
Sleva: 40%
Cena po slevě: 371 Kč


Další mojí prověřenou klasikou je Christmas Cookie, kterou jsem si stejně jako minule objednala ve verzi velký décor. Jedná se o úžasnou cukrovo-vanilkovo-máslovou vůni. Není tak výrazná jako Christmas Memories, ale pokoj mi provoní také a velmi rychle.
Původní cena: 739 Kč
Sleva: 25%
Cena po slevě: 554 Kč


Další vůní, kterou už znám, je Snowflake Cookie. Jedná se o vůni cukroví se sladkou polevou. Nevím, jestli bych zrovna řekla cukroví s polevou, ale vůně je sladká, sváteční a příjemná. Měla jsem ji, tuším, ve vosku, a nějak jsem si na ni ještě nevytvořila názor - proto jí chci dát ještě šanci.
Původní cena: 269 Kč
Sleva: 30%
Cena po slevě: 188 Kč


Naopak novinkou je pro mě makronková vůně neboli Macaron Treats. Byla jsem si tak jistá, že se mi vůně bude líbit, že bych si koupila rovnou svíčku, jenže na e-shopu byly v době mého nákupu dostupné pouze tyto čajovky a vosk. Vosk jsem určitě nechtěla, takže padla volba na čajovky. Macaron Treats voní po cukru, mandlích, sušenkách a vanilce. Vůně je krásná a opět sladká. Cítím hlavně mandle a sušenky. Klidně bych si koupila i tu větší svíčku, pokud bych na ni narazila ve slevě. Mimochodem, zelené svíčky? ♥♥♥ Chci všechny zelené svíčky světa! ☻
Původní cena: 269 Kč
Sleva: 30%
Cena po slevě: 188 Kč


Sea Salt & Sage jsem se rozhodla otestovat naslepo a rovnou říkám, že toto moje srdcovka nebude. Svíčky by měly vonět po mořské soli a šalvěji, pro mě je toto čistá vůně nějakého pánského parfému. Příjemného - vůbec neříkám, že mi tato vůně smrdí, ale dávám přednost úplně jiným typům vůní. Velkou svíčku ani vosk určitě potřebovat nebudu.
Původní cena: 269 Kč
Sleva: 30%
Cena po slevě: 188 Kč


No a nakonec tu máme 4 vosky. 
Berry Trifle mám moc ráda. Je to intenzivní ovocná vůně. Hodně výrazná a šťavnatá. Měla jsem už čajovky a jedna jediná svíčička mi provoněla celý pokoj, takže o kvalitě vosku nepochybuji ☺ Vůně mi připomíná hodně silný ovocný čaj.
Původní cena: 61 Kč
Sleva: 40%
Cena po slevě: 37 Kč

Cosy By The Fire je směsicí vůně hřebíčku, dřevitých tónů, zázvoru a pomeranče. Přes obal mi přijde vůně vosku velmi intenzivní a kořeněná, ale stále příjemně. Možná jsem spíš než vosk měla zvolit svíčku, protože tohle bude asi pro můj malý pokoj síla ☺
Původní cena: 61 Kč
Sleva: 30%
Cena po slevě: 43 Kč


Vosk Star Anise & Orange má nádhernou etiketu, která mě zaujala na první pohled. Má se jednat o vůni pomeranče, mandarinky, anýzu a hřebíčku. Vůně je kořeněná a zdá se mi tak akorát intenzivní. Cítím z ní hlavně anýz a hřebíček, ovoce jen když se hoodně soustředím. Myslím, že vůně ve vosku bude intenzivní, ale ne obtěžující. 
Původní cena: 61 Kč
Sleva: 25%
Cena po slevě: 46 Kč

Vosk All Is Bright má etiketu také moc pěknou, vůně mě zaujala už méně. Možná (doufám) bude po rozpuštění vosku v lampičce vůně zajímavější, ale zatím mi připadá jako citrusová záchodovka. Má se jednat o sváteční vůni grepu, pomeranče, rybízu a sladkého pižma. Bohužel opravdu cítím přes obal jen ty citrusy. Jak jsem psala, uvidíme po rozpuštění vosku, zatím nechci dělat závěry.
Původní cena: 61 Kč
Sleva: 25%
Cena po slevě: 46 Kč



Celkově jsem s nákupem velmi spokojená. V rámci možností mi balíček přišel rychle, svíčky a vosky byly pečlivě zabalené, zkrátka vše bylo v pořádku. 
V dalším nákupním článku se můžete těšit na ukázku mé nové kosmetiky od Lush, kterou jsem si pořídila taktéž v povánočním výprodeji. Balíček by mi měl přijít zítra ☺

9 komentářů:

  1. Největší radost bych měla z Christmas Memories, protože to je dokonalá vůně. Mám ji moc ráda :) Moc se těším na článek s Lushem, jsem zvědavá čím sis udělala radost, Leni :)
    Měj krásný začátek rok :)

    Můj prosinec 2016

    16 věcí za rok 2016

    OdpovědětVymazat
  2. Christmas Memories ve vosku jsem pálila celé Vánoce, je to úžasná vůně:-) Taky jsem využila výhodných cen a nakupovala, hlavně tedy vosky a pár votivních svíček. Díky za krásný článek, ráda jsem se pokochala a těším se na pokračování s Lushem:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni krásné produkty jsi si pořídila :-)) radost pohledět. Vše nejlepší do nového roku a at se jen daří. .-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tentokrát naopak výprodej hrozně zklamal. Sice jsem si něco naházela do košíku, ale na to, že jsem tam měla převážně jen vosky, se částka vyšplhala na 1600, tak jsem to zas zavřela a počkám na příští.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm teď jsi mě hrozně navnadila a minimálně se na stránky podívám :D Ještě nějakou zásobu YC vosků mám, kupovala jsem je v anglii v outletu každý pod 1 libru, tak se mi nechce za ně tady dávat tolik. Ale zase ty různorodé vůně mě lákají a přes zimu jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem chtěla objednat, ale řekla jsem si, že budu šetřit, takže jsem se nakonec ovládla...Ale v košíku už jsem měla dvě svíčky :D A než jsem stačila něco objednat z Lush, vše co jsem chtěla, už bylo vyprodané, takže mám smůlu.
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. Povánočních slev je určitě dobré využít, já si něco málo koupila minulý rok ale letos mě Yankee Candles nějak opustily a více pálím různé vonné směsi koření a pryskyřice, které mě osobně voní více.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny nákup a teda tiež by ma zaujimala vona tých makroniek. Mnam.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.