středa 21. prosince 2016

Spotřebováno za listopad 2016

Přeji vám krásnou předvánoční středu a hlásím se s článkem o spotřebované kosmetice za měsíc listopad. Opět jsem dopotřebovala svých 20 standardních kousků.



VLASY



Schwarzkopf -> Got2b Guardian Angel

Všimla jsem si, že tento sprej je obecně hodně chválený, mně však nevyhovoval. Od začátku mi byla velmi protivná jeho parfemace. Nevšimla jsem si, že by vlasy nějak viditelně ochránil před teplem. Když jsem použila před žehlením vlasů tento sprej, měla jsem je už druhý den mastné. Vlasy si už nějakou dobu téměř nežehlím, proto mi produkt vydržel více než 2 roky. Jediné pozitivum je dle mého názoru velmi praktické balení se sprejovým aplikátorem. Mám stříkací produkty na vlasy mnohem radši než krémy a různá mléka, do kterých musím sahat. 2/10.


L´Oréal -> Rozjasňující kondicionér s mateří kašičkou (od barvy Casting Crème Gloss)

Nebudeme si nic nalhávat, tento typ kondicionérů funguje tak, že vlasy obalí silikonem a jejich majitelka (těch vlasů ☻) si pak pomlaskává, jak má krásné a vyživené vlasy. Moje vlasy byly hladké pouze v mokrém stavu (hlavně při oplachování kondicionéru), po uschnutí byly v původním stavu. Pro mě je tohle průměrný kondicionér s krásnou ovocnou vůní. 6,5/10.


DEKORATIVNÍ KOSMETIKA A VŮNĚ



Maybelline -> Pěnový make-up

Tenhle make-up byl jeden velký omyl. Kupovala jsem si ho v zatemnění mysli, kdy jsem se nechala nalákat jeho výprodejovou cenou. Přitom kdyby byl k dispozici tester, už z pouhého vyzkoušení na ruku bych usoudila, že odstín 010 Ivory (hahaha) není nic pro mě. Make-up byl tmavý a mohla jsem ho používat jen po smíchání s jiným světlejším make-upem. Konzistencí se jednalo o hodně řídkou pěnu. Po smíchání třeba s ColorStay od Revlonu nebyl špatný - hutný ColorStay vcelku příjemně zlehčil, ale make-up jako takový byl prostě katastrofa, jsem ráda, že jsem ho dodělala. 3/10.

Maybelline -> Řasenka The Rocket Volum´Express

Upřímně řečeno, tuto řasenku mám rozpoužívanou už několik let. Dělá mi moc pěkné řasy a pořád maluje, ale zdá se mi, že už nějak začala zavánět, tak ji vyhazuji. Nejhezčí řasy mi dělala ze začátku, kdy byla nejvíc mokrá. Pak už byl ten efekt jen lehce nadprůměrný. Což je přesný opak názoru, jaký má na Rocketku většina blogerek ☺ Řasenek mám momentálně víc než dost, takže další balení si v dohledné době kupovat neplánuji. 8,5/10.


Shiseido -> Korektor pro zmenšení pórů


Byť se produkt nazývá Pore Smoothing Corrector, já žila celou dobu v tom, že je to báze pod make-up a nadávala, že je k ničemu, protože neprodlouží výdrž make-upu :-D Je to tedy KOREKTOR, který má maskovat rozšířené póry a redukovat nadměrný lesk. S tím prvním bych částečně souhlasila, s tím druhým ne. Korektor pleť vyhladil (asi jako silikonová báze) a make-up se mi pak nanášel lépe, než kdybych nepoužila nic. Bohužel produkt má dvě velká minus. Velmi nepříjemně páchne - jako ředidlo nebo něco takového. A pak taky stojí přes 700 Kč. Korektor jsem kupovala už rozpoužívaný od jedné blogerky (samozřejmě s tím, že je to báze) za 150 Kč. Další balení nepotřebuji. 6,5/10.


Yves Rocher -> Šeříková toaletní voda Lilas mauve


Tuhle šeříkovou vůni miluju. Původně jsem si jí chtěla nechat aspoň zbytek jako že na památku, ale nakonec jsem si řekla, že aspoň jednu z těch dvaceti voňavek, co mám doma, musím dopotřebovat. Lilas mauve voní nádherně, opravdu jako čistý šeřík - žádná umělá květinovka. Líbil se mi i flakonek. Výdrž vůně byla průměrná, ale za těch 350 Kč člověk nemůže čekat zázraky. Možná v hodně daleké budoucnosti koupím znovu, momentálně z důvodu velkého množství parfémů bohužel nemohu. 8,5/10.

Avon -> Parfémovaný tělový sprej Dreams


Upřímně řečeno nevím, k čemu jsem si tento sprej kupovala a co jsem s ním zamýšlela dělat ☻ Na sebe a na oblečení používám normální parfém nebo toaletní vodu, spreji se nestříkám. A tyto parfémované spreje obvykle nefungují ani jako deodoranty do podpaží - Dreams nebyl výjimkou. Podle popisu mě docela zaujala vůně, ale ani ta se mi ve finále nelíbila. Byla taková divně nahořklá s podtónem růže. Takže tohle za mě ne-e a znovu nekoupím. 3/10.


Borotalco -> Sprejový deodorant Original

Na tento deodorant jsem nejdřív nadávala. Trvalo mi, než jsem vychytala aplikaci, a pár dní mi sprej způsoboval hnusné bílé cucky v podpaží a barvil oblečení. Pak jsem přišla na to, že jsem ho jednoduše používala moc. Stačí jednou krátce stříknout do každého podpaží a na celý den jsem byla ochráněná před potem a zápachem. Opravdu bych, když to přeženu, mohla nosit třeba týden v kuse jedno tričko a nebylo by smradlavé a propocené. Vůně spreje byla docela příjemná, ale pro mě až moc intenzivní. Když jsem používala tento sprej, nechtělo se mi ani vonět parfémem, protože jsem měla pocit, že ty vůně se bijí. Takže ráda jsem Borotalco vyzkoušela, ale tuto verzi si už kvůli vůni nepořídím. 7,5/10.

Oriflame -> Pudr z edice Liselotte Watkins

Nepřišla jsem na chuť aktuálně módním sypkým transparentním pudrům a stále používám pudry slisované a zabarvené. Tento od Oriflame mi moc vyhovoval. Odstín byl světloučký, pudr se běžným štětcem příjemně nanášel, pleť přirozeně zmatnil, nezanechával moučnou vrstvu. Maličké balení mi vydrželo při každodenním používání v práci několik měsíců. Plus ten roztomilý obal... ☻ Vážně paráda. Pokud bych měla pudru něco vytknout, byla by to neschopnost pleť zmatnit na delší dobu - což ale u mě neumí téměř žádný pudr, protože nos a čelo mám velice mastné a mohla bych je pudrovat každou hodinu. Celkově tedy pudr hodnotím určitě pozitivně, byl parádní. 8,5/10.


Maybelline -> Lak na nehty v odstínu 47

Jednalo se o průhledný lak plný stříbrných třpytek a shimmeru, který jsem většinou lakovala na barevný lak. Párkrát jsem si také nanesla několik vrstev laku na sebe a vytvořila tak pískový efekt. Vypadalo to perfektně. Lak jsem vypoužívala téměř celý, než mi trochu zatuhl. Rozředila jsem ho a ten zbyteček jsem nalila do lehce nudného barevného laku, abych mu těmi stříbrnými třpytkami dodala šťávu ☺ 9/10. Bodík strhávám jen za horší odlakovávání, což je ale u podobných typů laků běžné.


PÉČE O TĚLO A OBLIČEJ, ČIŠTĚNÍ



Nivea -> Vyhlazující sérum Cellular anti-age

Jak jsem psala v recenzi, sérum jsem si koupila omylem. Nevšimla jsem si totiž, že je určeno pro ženy od 40 let. Nakonec jsem ale ráda, že jsem si ho pořídila, protože bylo skvělé. Nepoužívala jsem ho tedy jako sérum, ale jako normální pleťový krém. I konzistencí sérum připomínalo hutnější krém. Moc moc chválím balení s pumpičkou - kdyby takovéto balení bylo standardem u všech krémů, byla bych za to velice ráda. Podrobnosti se dočtete v recenzi, já jen shrnu, že sérum/krém bylo naprosto perfektní (včetně vůně) a klidně bych si ho časem pořídila znovu. 9/10.

Saloos -> 100% bambucké máslo

Bambucké máslo jsem používala příležitostně na suchá místa, odřený nos nebo na opary. Mizelo však velmi pomalu a nedávno mi začalo připadat, že divně smrdí, tak jsem se ho rozhodla urychleně vypotřebovat. Nejrychlejší cestou bylo mazat si s ním celé tělo. Na to, že bambucké máslo je tak hutné, mi úplně nepřišlo, že by pokožku nějak extra vyživilo. Samozřejmě po namazání jsem byla mastná a máslo se velmi dlouho vstřebávalo, ale další den po namazání jsem už necítila žádnou péči. Například s tělovými másly od Alverde jsem v tomto ohledu byla mnohem spokojenější. 6,5/10.

Oriflame -> Vanilkový zázračný kelímek

Produkt jsem používala před několika lety jako balzám na rty. Občas jsem ho nanesla na suchou kůžičku kolem nehtů nebo odřený nos od rýmy. Pak jsem na něj pozapomněla a nedávno, když jsem ho našla, jsem si všimla, že změnil vůni. Konzistence byla stejná, proto jsem se rozhodla, že ho přece jen urychleně spotřebuji. Párkrát jsem si s ním namazala chodidla a byl pryč. Jako balzám na rty byl celkem fajn, ale zázračným bych ho nenazvala. 7/10.

Cien -> Maxi vatové tampony



Jsou fajn, kupuji pravidelně. Ocenila bych jen, kdyby byly trošku jemnější hlavně na oční okolí. 8/10.
 

Oriflame -> Krém na ruce Milk & Honey Gold


Krém příjemně voněl, líbila se mi jeho vůně i schopnost poměrně rychle se vstřebat. Svými účinky mě však neohromil, proto nemám potřebu si ho ještě pořizovat. Průměrný krém na ruce. 7/10.


VANA A SPRCHA



Balea -> Bylinná koupel s levandulovým olejem

Levandulovou pěnu jsem si kdysi kupovala na doporučení Petry Lovely Hair, která ji moc chválila. Mě tahle pěna jednoduše nebavila. Nemůžu jí v podstatě nic vytknout. Stačilo jí málo, aby vytvořila pořádnou pěnu - takže balení dlouho vydrželo, celkem pěkně i voněla... Znám hezčí levandulové vůně, ale za 40 Kč člověk nemůže čekat zázraky. Moc se povedlo i balení. Ale jsem asi už příliš zhýčkaná Lushem, aby mě ohromilo něco levnějšího. Takže v podstatě pěnu doporučit můžu - pokud tedy nejste moc nároční a stačí vám NĚCO, co si do té vany dáte a ono to provoní vodu a vytvoří pěnu. Já si pěnu ale určitě už nepořídím. 6/10.

Balea -> Gel na holení Citrónová zmrzlina

Oproti domu další produkt od Baley mě naprosto nadchl. Gelu na holení jsem si postupně koupila 3 balení - to asi o něčem svědčí ☺ Gely na holení mi na rozdíl od pěn do koupele stačí levnější a vyhovují mi. Tento gel nááádherně voněl jako nějaký sladký citrónový kefír nebo něco takového ☺ Boží vůně. I co se týče funkčnosti byl naprosto v pořádku, takže za mě rozhodně ANO. 9,5/10.

Alverde -> Jahodové mýdlo z rostlinných olejů

Recenze. Mýdlo jsem používala v práci asi rok a půl. Nedovedu si to vysvětlit, protože mýdlo používám každý pracovní den několikrát denně, ale zkrátka vůbec neubývalo. Mýdlo málo pěnilo a pocitově jsem měla tedy pocit, že ruce dostatečně neumyje, i když to reálně tak být nemusí. Docela vysušovalo. No nebudu vám lhát, jsem ráda, že jsem ho konečně dopotřebovala. 6/10.

Isana -> Sprchový gel Alpské štěstí

Na tento sprchový gel jsem si za celou dobu používání neudělala pořádný názor. K pozitivům řadím zejména úžasně roztomilé balení a krásnou ovocnou vůni jahod a jablek. Konzistence byla gelová - bezproblémová, sprcháč dobře pěnil. Na druhou stranu mi hodně vadilo, že mi vysušoval pokožku. Ale fakt hodně. Je však taky fér napsat, že poslední dobou mám bůhví proč kůži mnohem sušší než obvykle. Také mi občas přišlo, že mě sprcháč dostatečně neumyl. Pokud jsem byla zpocená v podpaží, po sprše mi někdy i po důkladném umytí podpaží sprcháčem přišlo, že ten pot pořád cítím. Sprcháč už není k sehnání, takže tímto bych debatu ukončila ☺ Stejně bych si ho asi podruhé nekoupila. 6,5/10.

Ecodenta -> Skořicová zubní pasta

Na pastu jsem se moc těšila, protože nějakou skořicovou pastu na zuby jsem už dávno chtěla zkusit. Jedná se však až na lehkou skořicovou příchuť o naprosto obyčejnou pastu. Neurazí, nenadchne. Špatná nebyla, ale nemám potřebu si ji znovu kupovat. 7/10.


To je z mých spotřebovaných produktů všechno ☺ Budu ráda, když mi napíšete, jestli máte s některou zmíněnou kosmetikou zkušenosti. Ať už pozitivní nebo negativní, všechno se počítá ☺ 
Přeji vám krásné Vánoce ♥♥♥

6 komentářů:

  1. Baleácký gel na holení je super, krásně voní a funguje, ještě mám jedno balení do zásoby:-) A zázračné kelímky od Oriflame jsou fajn, teď jsem si koupila s vůní skořice, ale stejně jako Ty si myslím, že úplně zázračný není:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mala som len tu kúpeľovu penu od Baley a bola super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, to je spotřebovanců! Hodně mě zaujalo to sérum od Nivey, to vůbec neznám a nikdy jsem si ho v drogerii nevšimla. Já osobně levandulovou pěnu od Baley zbožňuji a bohatě mi stačí, než abych dávala tolik peněz za produkty od Lush, tak to je raději investuji někam jinam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik věci, které řadím mezi top, se kterými jsem také měla nejednou zkušenost.:)

    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  5. fakt vela vecii ! Od Avonu DREAMS je super vona tu som mala ! :))

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  6. Ten gel na holeni vyzera super :)

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.