sobota 17. prosince 2016

Saloos / Bio tělový peeling Levandule - Tea Tree

Zdravím vás a vítám po delší době u recenze. Před pár měsíci jsem v rámci dlouhodobé spolupráce obdržela na testování dalších pár kosmetických produktů od značky Saloos. Kosmetiku Saloos mám moc ráda a až na dvě věci, které mi příliš nesedly, s ní mám jen ty nejlepší zkušenosti. 

Velmi mě lákají tělové bio peelingy. Už jsem měla čokoládový a rozhodla jsem se vyzkoušet ještě další verzi, abych zjistila, jestli se budou nějak lišit. Kromě čokoládového peelingu jsou dostupné ještě verze Růže, Mojito a Levandule - Tea Tree. Právě poslední zmíněný jsem si vybrala na další testování.


Peeling voní poměrně neidentifikovatelně. Levanduli v něm necítím, spíš tedy Tea Tree, ale ne moc výrazně. Vůně mi není vyloženě nepříjemná, ale čokoládový peeling voněl rozhodně lépe ☺ Konzistence je stejná jako u čokoládového peelingu. Jedná se o hrubé krystalky v oleji. Olejová vrstva zůstává navrchu a je poměrně obtížné peeling rovnoměrně promíchat tak, aby se obě složky spojily.


Peeling používám ve dnech, kdy se po sprše neplánuji mazat. Aplikace je velice příjemná a mohu potvrdit, že peeling pokožku znatelně vyhladí. Co se týče vyživení pokožky - je poznat, že jsem se neumyla jen obyčejným sprcháčem, ale nemohu zase říct, že by pokožka byla dokonale vyživená a měla jsem pocit jako po namazání krémem. Pro normální pokožku je tato péče dostačující, sušenky se radši ještě namažou ☺

Provonění pokožky potvrdit nemohu.


Doporučuji NEAPLIKOVAT peeling na jakkoli podrážděnou pokožku (pupínky, škrábance, čerstvě po holení, záděry), pekelně to pálí.

Složení:


Peeling může koupit na různých e-shopech od 100 Kč výš.

+ přírodní složení
+ dobrý poměr cena X výsledek
+ příjemná aplikace
+ skvělé vyhlazení pokožky
+ dostupnost

- pro mě ne úplně líbivá vůně
- mohl by být výživnější

To, že peeling pálí na podrážděné pokožce, do negativ nezařazuji, protože je s tím třeba vzhledem ke složení počítat.
Byť jsem celkově s peelingem poměrně spokojená, tuto verzi si už nepořídím čistě z důvodu vůně. Čokoláda mi voněla mnohem víc. Mám v plánu vyzkoušet ještě Mojito, které bude úžasné v létě. Úplně tu vůní cítím... ☺☺


Děkuji za poskytnutí produktu k recenzi. 
Příště se můžete těšit na recenzi hydrofilního odličovacího oleje, který právě začínám testovat ☺

8 komentářů:

  1. Peeling mně láká, ale taky bych asi volila jinou parfemaci, tady si moc neumím představit tu vůni, ale myslím, že by to nebylo nic pro mně, čokoláda by rozhodně zvítězila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ona ta vůně se právě těžko popisuje, nedivím se, že si ji nedovedeš představit :-D Není to výrazná vůně, spíš taková opravdu neidentifikovatelná s podtónem Tea Tree.

      Vymazat
  2. Já bych si určitě vybrala mojito :) Nemám zkušenost s tímhle druhem peelingů, ale do budoucna mám v plánu zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju, za mě jsou nejlepší :-) 2 mouchy jednou ranou :-D

      Vymazat
  3. AJ ja si musím kúpiť nejaký peeling, už sa mi začína šupinkovať pleť :/

    OdpovědětVymazat
  4. Znám strašně moc lidí, kteří milují levandulovou vůni, tak by to mohl být fajn dárek :). Na to mojito jsem tedy zvědavá, jsem velký milovník :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně levandule taky nevadí, problém je, že z tohohle peelingu levandulovou vůni ani trochu necítím :-) Na Mojito jsem četla jedině chválu, takže si ho určitě pořídím.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.