pátek 30. prosince 2016

Předsilvestrovský mrazivý výšlap na Špulku

Ahoj. V dnešním článku vám chci stručně povyprávět a hlavně ukázat fotky z našeho dnešního rodinného výletu na Špulku

Rozhledna Špulka stojí na kopci Březák nedaleko obce Lbosín v okrese Benešov u Prahy. Otevřena byla v roce 2014 a je postavena ze dřeva a oceli. Rozhledna je návštěvníkům volně přístupná. Měří se vším všudy 48 metrů (vyhlídka má 30 metrů) a k vršku se jde po točitých schodech.

Já už jsem výlet na Špulku absolvovala letos v létě, pro většinu rodiny to však byla premiéra. Výlet se všem moc líbil, i když bylo poměrně mrazivé počasí.

Pokud by vás zajímalo více informací o rozhledně, můžete se podívat na oficiální stránky.

A teď už k těm slibovaným fotkám ☺ Nemám ve zvyku fotit každý prd a nejsem člověk, který by si z každé procházky musel nutně nafotit 10 selfíček, ale přiznám se, že nádhernou přírodu a zajímavé zážitky fotím velice ráda a velice hodně ☺ Fotografií z výletu mám několik desítek, zveřejňuji jen ty pro mě nejhezčí.

















 zasloužená sváča ☻
















Podél jedné z přístupových cest k rozhledně jsou rozmístěny různé hry pro děti a dospělé a vyřezávané postavičky. V okolí se také nachází ptačí stezka.




Jak jsem psala, výhled se všem zúčastněným moc líbil. Počasí bylo sice mrazivé, ale aspoň nebylo takové vedro jako v létě a nefuněla jsem při každém kroku ☻ No a mrazivému počasí také vděčím za krásné zimní fotky. 
Znáte rozhlednu Špulka? ☺

8 komentářů:

  1. Mám rozhledny moc ráda. Tuhle neznám a a přitom je kousek od dálnice, po které jezdíme na chalupu. Díky za tip na výlet.
    A fotky jsou moc pěkné - mráz umí nejen zalézat za nehty, ale i zkrášlit stromy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :-) Ty stromy jsou vážně parádní.
      Jojo, je kousek od dálnice, pokud se sjede na Divišov, tak je to pár kilometrů :-)

      Vymazat
  2. O rozhledně slyším poprvé, ale vypadá zajímavě a to okolí je taky krása :) Hlavně ten mráz dodal tu správnou atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě :-)) Třeba ji taky někdy navštívíš :-)

      Vymazat
  3. Nadherne fotky Leni :) ja mam hruzu z vysek, takze pokud nekam vylezu, casto je to se slzama v ocich a moje velky prekonani . Krasny novy rok :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkuji ♥ I tobě úspěšný nový rok.
      Taky mám strach z výšek a nebylo pro mě jednoduché nahoru vylézt :-) Nejmíň 3x jsem to chtěla vzdát, ale nakonec jsem si řekla, že těch pár schodů už dolezu a bylo to :-))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.