pátek 11. listopadu 2016

Spotřebováno za říjen 2016

Přeji vám příjemný pátek a vítám vás u dalšího článku o spotřebované kosmetice - tentokrát za měsíc říjen. Opět jsem klasicky v říjnu spotřebovala 20 naplánovaných produktů, ale vzhledem k nemožnosti udělat dříve fotky publikuji článek až téměř v polovině listopadu. Snad vám to nebude vadit a článek se vám i tak bude líbit ☺



KOUSKY Z KOUPELNY 



Oriflame -> Sprchový gel Parisian delight

Sprcháč jsem kupovala v sadě s parfémem a krémem na ruce a vtipné je, že ten parfém, který jsem chtěla, vycházel cenově lépe právě v sadě, než kdybych si ho kupovala samostatně. Vůně Parisian delight je kombinací vanilky a levandule. Spíš jsem cítila tu levanduli, ale vůně mi přišla ze začátku hodně babičkovská a obávala jsem se, že mě brzy omrzí. Nakonec se mi ale vcelku zalíbila a sprcháč jsem používala ráda. Vzhledem k objemu 750 ml mi vydržel několik měsíců. Dobře se mi s ním mylo, nijak zvlášť nevysušoval (ale ani nehydratoval). Zkrátka průměrný sprchový gel. Neurazí, nenadchne. Znovu ho potřebovat nebudu. 7/10.

Dermacol -> Osvěžující tekuté mýdlo Vodní meloun


Mýdlo bylo příjemné. Krásně vonělo, ruce dobře umylo i provonělo. Jen se mi někdy zdálo, že je trochu vysušuje. Melounové mýdlo jsem hned nahradila verzí Hrozny s limetkou ☺ Za 60 Kč, což je běžná cena, dle mého názoru mýdlo nestojí. Za těch cca 35 Kč, za které mýdla ve slevě kupuji, už ano. Klidně si v budoucnu koupím ještě další verze. 7,5/10.

Lush -> Tuhá pěna Holly Golightly


Pěna byla obrovská a vydržela mi na hodně použití. Nepočítala jsem to přesně, ale minimálně na 7 koupelí mi vystačila. Jestli vás zajímá, jak nádherně pěna vypadala, jukněte sem. Vodu zabarvila do nádherné smaragdové barvy s jemným stříbrným třpytem. I pěnu udělala dostatečnou. Za 97 Kč (povánoční výprodej) není co řešit. Moc se mi líbila i její sváteční vůně. Pokud bude pěna ještě dostupná, velice ráda si ji pořídím znovu. 10/10.

Signal -> Zubní pasta White now Glossy chic


S pastou jsem byla poměrně spokojená. Hlavně mi vyhovovalo, že zanechávala hodně dlouho v puse svěží pocit. Slibovaného dočasného bělícího účinku jsem si vůbec nevšimla. Pokud bych na pastu narazila v nějaké větší slevě, klidně bych si ji koupila znovu. 8/10.

Lush -> Tělový peeling Sandy Santa


Nevím, jestli je to tím, že jsem peeling měla doma hodně dlouho (byť neotevřený), ale jeho povrch byl tvrdý jak kámen (doslova). Uvnitř byl naštěstí peeling už jemnější a šel v pohodě rozkuchat nožem nebo jen prsty. Peeling jsem si rozmělnila na jemný prášek, přesypala ho do butylky od krému a používala jsem ho takhle. Byl poměrně hrubý, ale díky obsahu přírodních olejů pokožku nevysušoval - naopak ji zanechával pěkně jemnou. Voněl příjemně po sladších citrusech. Znovu ho potřebovat vzhledem k obtížnosti použití nebudu. 7/10.

Sebamed -> Osvěžující sprchový gel Spa shower


Toto malinké 20 ml balení mi vydrželo na 3 použití. Sprchový gel by měl vonět po leknínu. Měl krásnou zelenou barvu a hodně gelové složení. Dobře umyl, nevysušoval, ale ani nehydratoval. Nebyl špatný, nicméně mě ničím extra nezaujal a velké balení nemám potřebu si kupovat. 6/10.

PÉČE O TĚLO


Astrid Nutri Moments -> Regenerační tělové mléko

Recenze. Mléko mě velmi příjemně překvapilo a ráda jsem ho používala. Krásně vonělo, dobře se roztíralo, skvěle hydratovalo. Pokud u kosmetiky neřešíte složení a hledáte dobré tělové mléko za výhodnou cenu, jděte do něj. 9/10.

Oriflame -> Výživný krém na ruce a tělo Milk & Honey Gold

Krém krásně voněl a příjemně se roztíral. Vstřebával se poměrně rychle. Vzhledem k jeho vyšší ceně bych ale očekávala mnohem lepší výživu pokožky. Tu hodnotím jako průměrnou. Po namazání fajn, ale ráno už mám pocit, že jsem se vůbec ničím nenamazala. 7/10.

PÉČE O PLEŤ



Iseree -> Bavlněné vatové tampony MAXI

Kupuji pravidelně a vyhovují mi po všech stránkách, takže doporučuji. 10/10.

Astrid -> Ochranný hydratační denní a noční krém pro normální a smíšenou pleť


Recenze. Krém mi vyhovoval. Moc příjemně voněl, pleť pěkně hydratoval. Používala jsem ho na noc, ráno jen ve dnech, kdy jsem se nelíčila, protože jako podklad pod make-up mi neseděl. Standardní drogérkový krém na super cenu. 8/10.

Lush -> Grease Lightning


Jedná se o multifunkční antibakteriální gel, který jsem používala na pupínky po vysazení antikoncepce. Dá se používat ale i na škrábance, štípance nebo drobná poranění. Gel pupínky krásně zklidnil a stáhl. Pokud bych někdy ještě měla větší potíže s pletí, určitě bych si Grease Lightning znovu pořídila. Gel mimo jiné i moc příjemně voněl. 9/10.

Bioderma -> Pore Refiner (sérum stahující póry)

O séru jsem se zmiňovala v tomto článku o oblíbencích. Bohužel čím déle jsem ho používala, tím menší efekt jsem viděla. S přibývajícím věkem se mi začínají rozšiřovat póry kolem nosu a i když mi ze začátku přišlo, že sérum by s nimi mohlo něco udělat, nakonec se tak nestalo. Dopoužívala jsem ho jako podklad pod make-up. Na to bylo super. Podruhé si ho ale už nepořídím. 5/10.

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA A VŮNĚ



Oriflame -> Dlouhotrvající make-up The One

O make-upu jsem se více rozepisovala v tomto článku. Na make-upy obecně nejsem až tak náročná. Primární je pro mě vyhovující světlý odstín a výsledný přirozený vzhled pleti. To tenhle make-up splňoval. Krytí bylo slabší. Když jsem měla pleť v obvyklém dobrém stavu, stačil mi. Pupínky ale vůbec nezakryl, na to bylo potřeba použít ještě korektor. Dlouhotrvající make-up nebyl. Hlavně z mastné T-zóny poměrně rychle mizel. Ráda jsem ho vyzkoušela a i když ho vyloženě nepovažuji za špatný produkt, nepřesvědčil mě o svých kvalitách natolik, abych si ho koupila znovu. 6,5/10.

J.Cat Beauty -> Voděodolná tužka na oči, odstín Light brown


Jak jsem nedávno psala na Facebooku, tato tužka na oči je pro mě velkým zklamáním. Použila jsem ji jen párkrát a když jsem se s ní chtěla před pár dny nalíčit znovu (a hlavně udělat hezčí fotky do recenze), byla vyschlá. Zkoušela jsem ji i ořezat, přičemž se mi 2x zlomila tuha a pak prostě zmizela. Nápl bylo v tužce cca 1/4, zbytek tužky byl dutý. Pokud by se toto nestalo, tužku bych určitě používala dál. Líčilo se mi s ní hezky, byla dobře pigmentovaná, nerozmazávala se. I odstín se mi líbil. Takhle ji doporučit bohužel nemohu. 3/10.

Leroy -> Summer time EdP


Vůbec netuším, jak jsem k této vůni přišla, ale nedávno jsem ji objevila doma a řekla jsem ji, že ji konečně spotřebuji. Jedná se o hodně výraznou vůni levného typu, kterou bych se nikdy nevoněla. Nebudu vám lhát, dala jsem ji na záchod a vystříkali jsme ji zkrátka na záchodě ☺ Na překrytí smrádku byla dobrá a jako osvěžovač mi ta laciná parfemace vůbec nevadila. 5/10.

Estée Lauder -> Make-up Double wear, odstín 1N2


Vzoreček mi bohužel vyschl dřív, než jsem ho stihla vyzkoušet :-( Měla jsem však tento make-up ve vzorečku už dřív a hodně mi vyhovoval. Krásně světlý odstín, příjemná aplikace, skvělé krytí. V budoucnu uvažuji o koupi plného balení. 9/10.

Oriflame -> My destiny EdP


Jedná se o novinkovou vůni od značky Oriflame, v jejímž složení nalezneme tóny leknínu, pivoněk a pačuli. Zajímavostí je, že každý flakon je originálně zdobený, čili žádné dva nejsou naprosto totožné. Vůně se mi celkem líbila, ale osobně dávám přednost spíš sladším vůním, takže velké balení si nepořídím. 6,5/10.


VLASY


L´Oréal -> Casting creme gloss, odstín 525 Višňová čokoláda

Barva byla fajn. Oceňuji pohodlné použití (není třeba rozmíchávat barvu v nějaké extra nádobce) a celkem příjemnou vůni. Po nabarvení mě svědila hlava, což je u mé přecitlivělé pokožky hlavy bohužel standard. Výsledná barva se mi líbí. Moji přírodní hnědou barvu zvýraznila, lehce ztmavila a dodala jí fialové odlesky. Klidně si ještě Casting creme gloss časem ve slevě koupím. 8/10.

Balea -> Ochranný šampon pro namáhané vlasy a suchou pokožku

Šampon je pro mě velkým zklamáním. Kupovala jsem si ho z toho důvodu, že se má jednao šampon vhodný pro suchou pokožku hlavy. Čekala jsem tedy, že minimálně moje problémy se suchou pokožku hlavy a svěděním nezhorší. Bohužel byť šampon vlasy dobře umyl, byl krásně krémový a hezky voněl, měla jsem po něm hrozně šupinatou a svědivou pokožku hlavy. První den po umytí to ještě šlo, ale ten další mě začala hlava svědit a když jsem se drbala, zůstávaly mi za nehty suché kousky kůže :-( Tohle vážně ne. 4/10.

Isana Hair -> Okamžitá pomoc - Kúra Liquid silk

Tubička s kúrou mi vydržela na 3 použití. Žádný zázrak to nebyl. Přišlo mi, že kúra funguje jako obyčejný kondicionér, zkrátka nic zvláštního. Mám doma ještě další 2 tubičky, takže pokud se na mém názoru něco změní, dám vám o tom vědět v některém z dalších článků o spotřebované kosmetice. Tubička s kúrou se mi z neznámého důvodu rozpadla položená ve skříni (!) a hned, jak jsem si toho všimla, jsem ji začala používat. Ale i tak mi přišlo, že nějak divně smrdí a že tohle asi nemá být její původní parfemace. Uvidíme, jaká budou další balení produktu, zatím mě kúra vůbec nezaujala. 5/10.


A co se v říjnu podařilo spotřebovat vám? ☺ Těším se na vaše komentáře.

9 komentářů:

  1. I u mě byl říjen bohatý, pomalu jsem se Ti přiblížila :D Doma mám to mýdlo Dermacol, ale teprve v zásobě :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Mám zkušenosti jen s gelem od Lush, který používám každý večer pod krém a je fajn. Pak znám ještě barvu, ale zrovna s tímhle odstínem zkušenost nemám. Kupuji taky zásadně ve slevě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, za tu plnou cenu podle mě ani nestojí :-D

      Vymazat
  3. Tak ten make-up od Oriflame mám teď v objednávce, byl v katalogu za 99Kč, tak jsem chtěla vyzkoušet jak moc je dlouhotrvající. Tak už teď vím, co od něj nečekat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že to záleží hodně na pleti. Mám nos mastný a blbě mi na něm drží skoro všechny make-upy :-/ Třeba tě příjemně překvapí.

      Vymazat
  4. Pěkný článek Leni. Já mám z těchto produktů zkušenosti jen s pastou, vyhovovala mi hodně a dokonce se mi i zuby zdály bělejší, pak s odličovacími tamponky, které už dávno nejsou co bývaly a pak také s Loreal barvou. Ta mi vždy vyhovovala, právě díky tomu, že nesmrděla jako jiné barvy. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, to je teda pěkná nadílka :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.