úterý 29. listopadu 2016

Mega podzimní nákupy a novinky (Prozdravi.cz, Rossmann, dárky, šaty) - II. část

Před pár dny jsem publikovala článek o mých nejnovějších nákupech. Původně jsem měla v plánu sepsat jen jeden souhrnný článek. Blogger mi však překazil plány (vysvětlení v závěru minulého článku), a proto jsem musela nakonec článek rozdělit na dvě části. 
Dnes zveřejňuji tedy tu druhou část ☻


Na konci října jsem měla narozeniny a dostala jsem mimo jiné tyto milé dárky.



Rossmannu jsem využila slevových kuponků 1+1 a dokoupila jsem si zásoby masek od Rival de Loop a balzámů na rty Alterra.


V místním obchodě OK Shop jsem se zamilovala do těchto šatů. Na Instagramu jsem vám už ukazovala stejné šaty v tmavě modré barvě, které jsem si koupila jako první. Nakonec jsem neodolala ani těmto červeným. Šaty stály 359 Kč. Nejvíc se mi na nich líbí hezky řešený dekolt a průstřihy na ramenou. Šaty mají dlouhé rukávy a jsou dlouhé těsně nad kolena. Jsou z moc příjemného svetrového materiálu, který nekouše. Nosím po ně jen tílko.


Ze svého oblíbeného e-shopu Prozdravi.cz jsem si pořídila nové potravinové doplňky. Nebudu ukazovat všechny, jen pár pro zajímavost nebo třeba i pro inspiraci.






No a to je z mých podzimních nákupů a novinek všechno. Spoustu aktuálních fotek naleznete i na mém Instagramu, tak mě nezapomeňte sledovat ☻ Jsem tam jako usedmikrasky.

11 komentářů:

  1. Jéé, bude článek o těch potravinových doplňcích :)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi, asi ne... Nevím, co bych o tom psala :-)) Užívám jich víc dohromady, protože jsem teď byla často nemocná, tak už nechci aby se to opakovalo. Takže když by se to zlepšilo, tak bych stejně nemohla říct, co z toho konkrétně zabralo...
      Možná bych mohla něco napsat na Insta, nějaký stručný postřeh :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky :-)) Jen bych potřebovala do nich zhubnout, jsou dost přiléhavý :-D

      Vymazat
  3. Krásné! Zářivé mandaly mám také a jsou fajné.
    Psyllium v kapslích? Neznám, mrknu na ně. Já užívám sypké do vody :D někdy to nedávám...

    Šaty vypadají nádherně, chtěla bych je vidět na Tobě, určitě Ti sluší.
    Moc Tě zdravím Leni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Luci ♥ Jsi zlato. Také zdravím do Prahy :-)

      Vymazat
  4. Vánoční ponožky jsou boží a akce v Rossmannu super výhodná. To mi zase něco uteklo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :-) Jojo, byly takové kuponky 1+1 na jejich privátní značky :-)

      Vymazat
  5. 1+1 jsem využila minulý rok u Rossmanna, spolubydlícím mi říkala, že tam jsou, ale nestihla jsem tam zaběhnout. Šaty se mi moc líbí, to seš určitě kočka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.