sobota 26. listopadu 2016

Mega podzimní nákupy a novinky (L´Occitane, Krasa.cz, DM) - I. část

Ahoj. V dnešním článku vám představím nejen kosmetické novinky, které se mi za posledních pár měsíců nashromáždily doma. Využila jsem několika výhodných akcí a některé věci jsem vyloženě potřebovala. No a ty ostatní byly buď dárky (uvidíte v další části článku), nebo jsem si je koupila pro radost. Už dávno jsem odbourala určitou závislost na nakupování a momentálně to mám tak, že rozhodně nemusím mít každý sprcháč z limitky nebo výhodnou sadu, která se objeví v obchodě nebo v katalogu.
Pomáhá mi třeba to, že když objevím něco, co mě zaujme a chci si to koupit, počkám pár dní a pak, když to pořád chci, koupím si to. Často se mi to ale rozleží v hlavě a nakonec si tu věc nekoupím, protože mi dojde, že ji vůbec nepotřebuji a i když se jedná o výhodnou akci, ty věci by mi doma stejně ležely x měsíců, než bych se k nim vůbec dostala.


Dost filozofování, jdeme na to ☺


L´OCCITANE

Na e-shopu L´Occitane jsem nakoupila po dlouhé době. Impulsem k nákupu pro mě bylo to, že mi přišla do e-mailu nabídka na jejich skvělý krém na ruce v hodnotě 395 Kč zdarma. Jednalo se o dárek k mým nedávným narozeninám. Stačilo nakoupit nad 545 Kč, zadat kód a krém byl můj  
Krémy na ruce od L´Occitane mám moc ráda. Většinou mi stačí krémy z drogérie nebo z katalogu, ale občas se ráda rozmazlím.


Z téhož důvodu jsem si do košíku přihodila ještě výživný tělový peeling a balzám na rty Pocta ženámObvykle si v dražších obchodech jako Lush nebo L´Occitane kupuji kosmetiku pouze ve slevě, ale řekla jsem si, že si prostě taky jednou dopřeju a peeling a balzám jsem si koupila za plnou cenu, což je 715 Kč a 210 Kč.

Peeling naprosto nádherně voní a jakmile spotřebuji svůj aktuální peeling od Lush, začnu ho používat. Uvedením balzámu na rty vzdává společnost L´Occitane hold africkým ženám, které se starají o sklizeň a zpracování bambuckého másla. To je mi také velice sympatické.

Mýdla Bienvenue chez jsem měla možnost si objednat za zvýhodněnou cenu, takže místo 275 Kč vyšly na 150 Kč. V krásné krabičce se ukrývají 2 kusy mýdla. Mají nádherný obal a design, ale moc mi nevoní. Na webu L´Occitane bylo uvedeno jen to, že se jedná o citrusovou vůni, která mě zatím moc nezaujala. Nicméně mýdla určitě využiji, ať na ruce, nebo na tělo. A třeba se po namočení rozvoní ☺

Poslední věcí, kterou jsem přihodila do košíku, byla krásná sada krému na ruce a balzámu na rty s bambuckým máslem, kterou dostane kamarádka k Vánocům. Sada stála 430 Kč.

Objednala jsem také 3 vzorky zdarma, které mi bohužel nepřišly. To mě hodně zklamalo. U objednávky bylo napsáno, že vzorky jsou zasílány s ohledem na aktuální dostupnost, ale nějak se mi teda nezdá, že by nebyl zrovna dostupný ani jeden jediný vzorek.


Kosmetika přišla nádherně zabalená (zvolila jsem dárkové zabalení zdarma) a tu úžasnou krabici jistě na něco využiji. Poštovné jsem neplatila, protože od hodnoty objednávky 1500 Kč je doručení přes DPD zdarma. S kurýry nemám moc dobré zkušenosti, ale tentokrát vše proběhlo v pořádku a kurýr mi balíček dovezl až do kanceláře.

Dále jsem dělala menší objednávku na webu Krasa.cz

Došly mi všechny zubní pasty a ty drogérkové mě už moc nebaví, je to všechno na jedno brdo. Na webu Krasa.cz probíhala akce, že při koupi Černé bělicí zubní pasty s uhlím Ecodenta je doručení balíčku zdarma. Pastu jsem chtěla stejně vyzkoušet, proto jsem s objednávkou neváhala. Pasta stála 149 Kč. Do košíku jsem přihodila ještě pár praktických věcí ☺


Ecodenta: Skořicová zubní pasta (129 Kč)
Vitalcare: Zubní pasta White Pearl Aloe Vera (59 Kč)


Gillette: Gel na holení Satin Care Radiant Apricot (69 Kč)
Eos: Ultra hydratační krém na holení Vanilla Bliss (73 Kč)



Tangle Teezer: Profesionální kartáč na vlasy Original Candy Floss (179 Kč). Z kartáče jsem naprosto nadšená a od doby, co ho mám doma, se nečešu ničím jiným.
Revlon: Make-up pro smíšenou až mastnou pleť ColorStay, odstín 110 Ivory (169 Kč). Make-up jsem otestovala na svatbě a až na nutnost cca 3x za den odsát přebytečný maz z nosu a čela držel perfektně.

K nákupu jsem dostala 2 vzorečky Sefiros a pár letáčků.



DM

V DM jsem si pořídila 2 sady z limitované vánoční edice od Alverde. Sada Karamel a jablko, která obsahuje sprchový gel, tělové mléko a krém na ruce, stála skvělých 139 Kč. Zatím jsem zkoušela ruku tělové mléko a ta vůně je naprosto úžasná!


Sada tří tělových máslíček v naprosto kouzelných zelených obalech mě stála 90 Kč. Máslíčka jsem si původně nechtěla kupovat. Podle popisu mě nějak nezaujaly vůně. Dávám totiž přednost typicky vánočním vůním jako skořice nebo vanilka. Nakonec jsem z nich ale nadšená a už se těším, až máslíčka začnu používat.


Začala jsem také pomalu nakupovat vánoční dárky.
Sada s dobrotami je pro mého milovaného pejska, tělový olej a tělové mléko pro ségru a kamarádku.




Dokoupila jsem si 2 tekutá mýdla od Baley. Jedno budu používat v práci, druhé doma. Cena: 20 Kč/kus.


Za 45 Kč jsem si pořídila tělové máslo White Passion od Baley.


Tady jsem bohužel nucena článek ukončit, protože Blogger mi odmítá jakýkoli další text či fotku uložit s tím, že došlo k chybě. Druhou část nákupů tedy uvidíte v dalším článku v průběhu několika dní ☺

22 komentářů:

  1. Tiez mam doma furu veci, tak som nakupovanie musela obmedzit, ale clanky o nakupoch inych ludi mi to skoro uplne vynahradia:) Ale asi si ma predsa len nalakala na tu sadu z DM Karamel a jablko, prave mam chut na nejaku dobru vianocny vonu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je hezky napsané :-)))
      Sada voní opravdu báječně. Necítím v té parfemaci vůbec alkohol, což je častý nešvar Alverde kosmetiky.

      Vymazat
  2. Nevedela som, že eos má aj krémy na holenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já ne, našla jsem je tam ve výprodeji a popisek zněl dobře, tak jsem si jeden vzala :-)

      Vymazat
  3. Ty máslíčka od Alverde vypadají nádherně, ty musím mít! A druhou sadu koupím zřejmě jako dárek, loni Alverde mělo úspěch:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Leni to jsou nádherné nákupy! Ta krabice od L´Occitane!
    Sadu od Alverde s karamelem a jablkem mám také a voní krásně, používám teď sprchový gel, mléko pošlu dál, to bych nevyužila ale na krém na ruce se už těším. Zaujala mně ta černá pasta na zuby, určitě dej vědět jaká bude.
    S bloggerem zatím problém nemám, tak snad se Ti rozjede taky :)
    Těším se na další článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci, krabice je krásná, viď? ♥ Mám už asi 3 z předchozích nákupů a dál je používám, jsou fakt parádní.
      O pastě se určitě zmíním :-)
      Díky za moc milý komentář.

      Vymazat
  5. Moc pěkné sady, já už konečně své syslí zásoby plné kosmetiky skoro dopotřebovala a můžu si tak kupovat nějaké novinky. Ta sada od Alverde vypadá báječně. :)

    Velká vánoční soutěž | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Asi budu muset zajít pro obě ty Alverde věci, a to jsem neplánovala kupovat ani jednu z těch sad :D Nakupování se taky snažím omezovat, naštěstí nedostatek času mi pomáhá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to já taky ne :-D Ale pak jsem je viděla na Insta a v drogérii a neodolala jsem :-D Naštěstí to jsou věci, co se mi hodí a rychle se spotřebují.

      Vymazat
  7. Tu sadu máslíček od Alverde jsem koupila jako dárek, ale přiznávám, že jsem měla nutkání vzít ještě jednu i pro sebe, už jen ty obaly jsou nádherné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou úžasné, letos se obzvlášť povedly :-))) Dárek určitě potěší.

      Vymazat
  8. Balíčky se letos značce Alverde opravdu povedli, moc se mi líbí. Od té doby co mám Tangle Teezer moje vlasy neviděly nic jiného, mám tři a jsem naprosto spokojená. Nejlepší je na nich to že se dá v pohodě umýt. S Loccitane doposud nemám žádnou zkušenost ale proč by jsi si nedopřála :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, taky si myslím :-) Loni jsem brala jen máslíčka a letos jsem si nakonec koupila ty sady všechny :-D
      TT jsem zatím nemyla, ale věřím, že to půjde bez problému.

      Vymazat
  9. Másla Alverde jsem chtěla také, ale u nás jsem je neviděla, ještě budu muset pořádně mrknout.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to možná už budou vyprodaný :-/ U nás jich je naštěstí letos dost a pořád doplňují zásoby. Se poučili asi z předchozích let :-D

      Vymazat
  10. Pořídila sis krásné věci, balíček od Loccitane vypadá nádherně. Na karamelovou vánoční edici od Alverde jsem měla taky zálusk, ale u nás v DM jsem ji už bohužel neviděla. Což je vlastně možná dobře, protože mám přece jenom sprcháčů a tělových mazadel docela zásobu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :-)) Sprcháčů mám taky hodně, ale mlíka a krémy už mi dochází, tak se mi právě nová zásobička hodí :-)

      Vymazat
  11. Je super, že sis dopřála a rozmazlíš se dražšími výrobky, proč si neudělat radost že :). Z eshopu krasa.cz jsem taky objednávala (nalákala mě hlavně ta pasta a ještě když pak bylo poštovné zdarma) a zrovna jsem objednala taky TT pro ségru na Vánoce a ještě nějakou kosmetiku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Veru :-)) To budou super dárečky :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.