neděle 13. listopadu 2016

Brandnooz box - říjen 2016 (konečně jsem si přišla na své!)

Vítám vás u dalšího článku o boxíku s jídlem aneb Brandnooz boxu. Zase mám oproti ostatním blogerkám skluz s článkem, ale nemůžu si pomoct, zkrátka mě víc baví psát článek o jídle až po ochutnání nebo snědení všech (ne)dobrot.
Tato recenze BB bude oproti těm dřívějším kratší a svižnější, protože co taky furt okecávat ☺☺


Novinkovou kávu NESCAFÉ Azera Americano a Višňové Hašlerky jsem zatím ještě neochutnala, takže ty hodnotit nebudu. Na kávu dojde řada, jakmile dopijeme s kolegyní v práci tu aktuálně otevřenou, a Višňové Hašlerky načneme, až dojíme ty rybízové ☺

Hořčice s fíky od Bornier je chuťově perfektní, ale ty fíky v ní bohužel moc necítím. Na Rybízových Hašlerkách ujíždí kolegyně v práci a i já musím uznat, že se vážně povedly. Ani normální Hašlerky mi nevadí, tyhle jsou však ještě lepší. Výborné šťavnaté bonbony s lahodnou chutí.

Krušovice Dvanáctka bylo moc dobré pivo. Nepřišlo mi moc silné ani hořké, což bylo super. Vypila jsem ho skoro sama a kromě toho, že jsem furt lítala čůrat, jsem nepozorovala žádný vedlejší účinek opici. Což je co říct, protože já jsem cinklá po skleničce vína ☺ Karamelovou Fidorku jsem měla už dřív. Není špatná, docela mi chutnala, ale nemám nějak potřebu si ji kupovat pravidelně.

Vest Sýrové krekry (Sýrovky) a Strážnické brambůrky ve velkém párty balení - to bylo je něco pro mě. Mnohem víc než nějaké bonbony miluji právě brambůrky a občas i slané krekry. Sýrová příchuť je velké plus. Sýrovky chutnaly i dětem. Jemně solené Strážnické brambůrky jsou moje závislost. Pokud mám chuť na brambůrky, kupuji si ve většině případů právě tyto Strážnické. Celý obří pytlík jsem snědla sama, což o něčem svědčí ☻☻

Ovocná pyré Monnami jsem si vyměnila za body, kterých už jsem měla spoustu. Pyré jsou fajn, mají výborné složení a opravdu přírodní chuť bez všemožných srajd, ale vzhledem k vysoké ceně si je kupovat určitě nebudu.









Pokud nebudu počítat ovocná pyré, která jsem si vyměnila za body, hodnota boxu je cca 290 Kč. Já jsem z něj tentokrát vyloženě nadšená a už se nemůžu dočkat dalšího ☺ Boxíky s jídlem mě baví mnohem víc než ty dřívější s kosmetikou a určitě si BB budu objednávat i nadále.
Ještě pro doplnění - s BB mám dlouhodobou spolupráci a boxy si kupuji za zvýhodněnou blogerskou cenu.


Co říkáte na tento boxík? Máte ho doma, láká vás, nebo vás vůbec nezaujal? Těším se na vaše komentáře ☻☻

6 komentářů:

  1. Co se asi stalo s kosmetickými boxíky, už měsíce, možná i roky jsem o žádném nečetla.
    Tentokrát mě moc nezaujal, vždycky se v recenzích objeví něco, u čeho si řeknu "to musím ochutnat" a teď nějak nic zajímavého pro mně nevidím. Ono taky hašlerky nemám ráda, pivo a kafe moc nepiju, slanostem se vyhýbám :D...

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, spravilo mi to chuť na hašlerky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá skvelo, ale ja by som si ho ako celiatik dopriať nemohla :) Ale bramburky by som si dala hneď :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla bych vyzkoušet ty pitíčka a hořčice s fíky je the best

    OdpovědětVymazat
  5. Mně naopak tentokrát box moc nenadchl. Kafe nepiju, brabůrkům a krekrům se snažím vyhýbat, karamelové příchutě nemám ráda, pivo taky nemusím... Potěšila mne jen hořčice (měla jsem s hruškou a přišlo mi, že tam cítit je). Ne že bych zbytek nevyužila (kafe vypije máma, pivo si odnesl syn ...), ale kromě hořčice žádné překvapení, kdy bych si řekla "jé tohle ráda ochutnám". A tedy brambůrků (byť když už brambůrky, tak právě ty strážnické) mohl být menší balík, nehledě na to, že tedy novinka to fakt není

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, zajímalo by mě, jak chutnají ty višňové hašlerky :)

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.