úterý 1. listopadu 2016

5x minirecenze na aktuálně používanou kosmetiku (Bioderma, Avon, Yves Rocher, Nivea)

Ahoj. V dnešním článku se s vámi opět po nějaké době podělím o své názory na kosmetiku, kterou aktuálně používám.


Avon -> Sérum na suché konečky vlasů



Jedná se o silikonovo-alkoholové sérum, takže žádné přírodní oleje ve složení nečekejte. Mám dojem, že jsem ho od někoho dostala nebo někde vyhrála. Sérum pěkně voní, i když trochu je v parfemaci cítit alkohol. Pumpička je praktická. Sérum se nanáší do mokrých nebo suchých vlasů. Mělo by vlasy vyhladit a rozzářit. Vzhledem ke složení se samozřejmě jedná jen o optický efekt. 
Sérum vcelku plní to, co slibuje. Vlasy uhladí, ale nezmastí. Nemám s ním v podstatě žádný problém, přesto si ho sama nekoupím. I když to zatím není vidět, tak mám prostě pocit, že silikony v kombinaci s alkoholem vlasům zkrátka nemohou dělat dobře.

Yves Rocher -> Regenerační olej na poškozené vlasy



U tohoto produktu se mi složení zamlouvá mnohem víc. Olej obsahuje více než 99% ingrediencí rostlinného původu. Jedná se zejména o babassový, slunečnicový, jojobový a makadamový olej. Olej naprosto nádherně luxusně voní. Slušela by mu pumpička, protože dostávat olej ven malou dírkou není příliš praktické.
Olej se má používat 2x týdně před mytím vlasů. Mělo by stačit ho nechat působit 10 minut a poté vlasy běžně umýt. Bohužel jsem nezaznamenala žádný účinek. Zkoušela jsem ho aplikovat i do vlhkých vlasů po umytí nebo do suchých vlasů, ale v tomto případě olej jen vlasy hodně zmastil a zatížil. Napadlo mě ho nanést na moji přesušenou a citlivou pokožku hlavy, jestli by jí neulevil - a také ne. Olej zkrátka neublíží, ale ani nepomůže. Docela mě to mrzí, protože jsem se na něj moc těšila. Určitě ho vypoužívám celý, ale pokud se nestane zázrak, další balení si nepořídím.


Bioderma -> Čisticí micelární voda na smíšenou/mastnou pleť



Micelární vodu používám na odličování celého obličeje včetně očí. Někde jsem četla, že by se na oči používat neměla, nicméně na obale jsem ani po důkladném prozkoumání tuto informaci nenašla.
Micelárka oči i ostatní líčení odlíčí naprosto dokonale. V tomto ohledu nemám vůbec co vytknout. V očích mě vyloženě nepálí, ale trochu mým velice citlivým očím přece jen vadí. Obličej nevysušuje ani ho nezanechává ulepený. I tak si ale hned po odlíčení obličej oplachuji vlažnou vodou.
Odličovačů mám doma momentálně víc než dost, takže si další balení hned tak nekoupím. Micelárku však doporučit určitě mohu. Pokud nemáte přecitlivělou pleť a oči, mohla by vám vyhovovat. Samozřejmě nejlepší je počkat si na nějakou akci a micelárku pořídit super výhodně ☺


Nivea -> Vyhlazující sérum Cellular anti-age



Jedná se o koncentrované sérum s kyselinou hyaluronovou a extraktem z magnolie, které by mělo vyhlazovat a zjemňovat pleť a redukovat jemné linky a vrásky. Sérum je určeno pro ženy starší 40 let, čehož jsem si při nákupu nevšimla. Tato informace je totiž uvedena pouze na zadní straně krabičky malým písmem. Kdybych si toho všimla, určitě bych si ho nekoupila. Bála bych se, že na mě bude moc hutné. Už ho mám ale doma, takže nezbývá, než si s ním nějak poradit ☺
Sérum moc krásně voní - stejně jako tmavě modrá Nivea. Mělo by se používat tak, že nejdříve naneseme sérum a poté aplikujeme ještě denní nebo noční krém. Tento postup jsem zkoušela jen jednou a nevyhovuje mi. Sérum samotné mi připomíná spíš hutný noční krém, na který už opravdu nepotřebuji aplikovat další péči. Používám tedy sérum jako noční krém a k tomuto účelu mi vyhovuje. Jak už jsem psala, krásně voní, výborně se roztírá a na pleti je příjemné. Řekla bych, že mé pleti poskytuje zkrátka péči jako kvalitní noční krém. 

Yves Rocher -> Hydratační micelární voda pro normální až smíšenou pleť



Micelárka slibuje dokonalé odlíčení a rozjasnění pleti bez vysoušení. Na etiketě je vysloveně uvedeno, že micelárku lze používat i k odlíčení očního make-upu. Produkt je bez parabenů, barviv, silikonů a minerálních olejů.
Micelárka velmi příjemně a jemně voní. Na obličeji ani v očích neštípe ani nepálí. To jsou bohužel veškerá její pozitiva. Odličovací schopnost zejména řasenky je velmi mizerná. Líčidla spíš jen rozpatlá kolem očí a na tamponku zůstane pár šedivých šmouh. A to nepoužívám voděodolnou řasenku ani třeba gelové linky. Obličej zanechává ulepený. Já jsem stejně zvyklá si hned po odlíčení oplachovat obličej vodou, takže tohle mi zas tak nevadí.
Budu micelárku používat jen na úplně finální dočištění k pleti. K ničemu jinému se dle mého názoru nehodí. 


Děkuji za přečtení článku a těším se na vaše komentáře ☻

11 komentářů:

  1. Micelárku od Biodermy mám a nedám na ní dopustit,micelárku od YR jsem taky zkoušela a přesně jak píšeš, měla problém odlíčit oči a tak celkově, na trhu jsou určitě lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. To serum od Avonu jsme doma kdysi mivali porad :D Jak mam YR rada, tak micelarky mi moc nesedi. Jednu ted domam mam, sice odlici, ale smrdi mi a oci docela drazdi. A pak mam malinovy olej, snad bude lepsi nez ten Tvuj :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. To sérum od Avonu jsem měla asi dvě balení a ve třetím ještě zbytek mám. Je to jak říkáš, ono výsledky má, vlasy uhladí a dodá jim lesk, ale je to jen na pohled, třeba olej od Gliss Kur mi přijde, že těm vlasům dá něco jakoby navíc.

    OdpovědětVymazat
  4. Z produktu nemám zkušeost s ničím, akorát od YR mám jinou micelárku se kterou jsem poměrně spokojená.

    Velká vánoční soutěž o produkty v min. hodnotě 2000,-

    OdpovědětVymazat
  5. Micelárku od YR jsem měla, taky zklamání, absolutně neodličovala. Zelená Bioderma mi vůbec nesedla, mám ráda růžovou :) A škoda toho oleje YR, chtěla jsem si ho pořídit :(

    OdpovědětVymazat
  6. Micelárku od YR jsem používala taky jen na pleť, protože s líčením očí si neporadila. Za to olej od YR si moje vlasy užívaly, byly po něm fakt hezčí

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám zo žiadnym skúsenosť, ale plánovala som si kúpiť tú micelárku od YR takťe vďaka za radu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Olejíček o avonu mám ráda, další produkty jsou také velice zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  9. Sérum od Avonu naprosto miluji a používám ho už snad patnáct let určitě. Složení asi bude dobrá chemka, ale já se bez něj neobejdu, používám jak na mokro tak i do suchých konců. Vlasy mi pak neelektrizují a konečky mi to hezky oživí.

    Micelární vodu už nepoužívám na odličování vůbec, nějak mně přestaly ty vody bavit. Používala jsem je i na oči a třeba růžová Bioderma, nebo Garnier si poradily i s řasenkou velmi dobře. Ale už mně prostě nebaví. Někde jsem četla, že obsahují mýdlo, které by se mělo po použití micelárky opláchnout...nevím blíže jsem nezkoumala.

    Tyto Tvoje minirecenze mám nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám zkušenost s tím sérem od Avon a jak píšeš, je to prostě optický klam a na tento způsob jsou všechny ty "pečující" oleje z drogerek. Přišlo mi že s vlasy mi nic zázračného neudělal. Yves Rocher olej mám ale nechala jsem ho v Madridu, takže o Vánocích ho více použiji a udělám si na něj větší názor. Zatím se šamponem z této řady jsem velmi spokojená. Bioderma micelárku jsem měla možnost zkusit ve vzorku a přišla mi fajn, nicméně nemám potřebu si ji kupovat ve velkém balení, protože micelárky nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten olejíček z Avonu si kupuji už roky, i když dobře vím, co je jeho složení zač, ty heboučké vlasy jsou k nezaplacení :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.