pátek 7. října 2016

Zářijový Brandnooz box

Vítám vás u dalšího článku, kterým bude mé hodnocení zářijového Brandnooz boxu. Box byl opět poměrně těžký. Obsahoval 12 produktů. Na to, jak moc mě (ne)zaujaly, se podíváme právě v dnešním článku ☺
Mimochodem, docela často narážím na připomínky k tomu, že v boxu nejsou zdravé potraviny. Myslím si, že box není vydáván za tímto účelem a hlavně jsem nikdy nikde nečetla, že box by měl obsahovat pouze zdravé potraviny. Je logické, že pokud zastávám zdravý životní styl a čokoláda a brambůrky mi nesmí přes práh, nebudu si objednávat podobný box.
No ale k věci ☺


Mattoni -> Ochucená minerální voda Grapefruit (hodnota 16,90 Kč)



Perlivá minerálka nenadchne, ale ani neurazí. Vypila jsem ji v práci a celkem mi chutnala. Ochucené minerálky si ale pravidelně nekupuji a nebudu s tím ani začínat.

Semtex -> Energy drink Cactus s příchutí opuncie (hodnota 32,90 Kč)



Podobný případ jsou i energy drinky. Příležitostně si dám, pravidelně nekupuji a kupovat nebudu. Semtex jsem vypila v jeden líný unavený pátek a musím říct, že jsem pocítila nakopnutí a příliv energie. Chuťově byl drink taky dobrý, jen mě překvapila jeho jedovatá zelená barva.

Nestlé -> Nesquik Delice (hodnota 9,90 Kč)



Nejdřív chci říct, že nesouhlasím s tvrzením, že tato tyčinka je díky přidaným vitaminům ideální svačinkou pro děti. Pokud bych měla děti, rozhodně bych jim pravidelně nedávala do školy ke svačině takovéto sladkosti. Vitaminy nevitaminy. Samozřejmě tyčinka chutnala dobře, ale jak už jsem psala milionkrát, já jsem spíš na to slané nebo na čokoládu, takže podobné věci v boxech moc nevítám.

JoJo -> Nadýchané bonbóny Kavárna a Koktejl bar (hodnota 16,90 Kč/balení)




Další bonbóny, no ☻☻☻ Tyto byly s příchutěmi ovoce, mandlí, kávy, kokosu a perníku. Příchuť mi přišla poměrně umělá. Úplně špatné nebyly, ale pravidelně nekupuji a kupovat nebudu.    

Orion -> Čokoládová tyčinka Já ♥ pistácie (hodnota 13,90 Kč)



Tyčinka byla výborná, pro mě až překvapivě, protože normálně mi čokoláda Orion nechutná. Tato tyčinka byla však tak akorát sladká a příchuť pistácií poměrně autentická. Tyčinka mě v boxíku potěšila a příležitostně nemám problém si ji koupit znovu.  


Malva -> Hořčice kremžská (hodnota 25 Kč)



Hořčici já osobně moc nejím, ale doma se určitě neztratí. Uvítala bych spíš kečup, ale chápu, že je to potřeba prostřídat a nelze se zavděčit všem.

Vitana -> Farmářské polévky Bramboračka a Čočková (hodnota 29,90 Kč/balení)



Tyto farmářské polévky jsou moc dobré. Používám polévky z pytlíku jen jako základ a přidávám k nim další suroviny. Konkrétně do bramboračky jsem dala houby, zeleninu, tarhoňu a na závěr trochu mléka na zjemnění. Nesolila jsem ji ani nekořenila, přesto byla výtečná a dokonce i můj táta si na ní moc pochutnal - stejně jako já. Na čočkovou se chystám příští týden, určitě bude také dobrá. Polévky nemají ani tak hrozné složení jako třeba levné polévky v sáčku a osobně nemám problém přiznat, že občas prostě nemám náladu vařit a polévku z pytlíku si dám.

Jupík -> Pitíčko Lucky Fruit Jahoda, jablko, kiwi (hodnota 9,90 Kč)



Četla jsem stížnosti, že toto pitíčko bylo velice sladké. Až tak, že se nedalo pít samotné a muselo se v poměru 1:1 ředit vodou. Mně přeslazené nepřišlo. Chutnalo mi, chuť nebyla umělá. S podobnými produkty v boxu nemám problém.

Monnami -> Ovocné pyré Jablko + banán, Jablko + broskev (hodnota 35-38 Kč/balení)



Upřímně, ta cena je šílená. Já bio ovoce a zeleninu neupřednostňuji, ale chápu, že pro malé děti je to lepší. Pyré je v balení hodně málo, podle mě hlad u dospělého člověka nezažene a energii samo o sobě nedoplní. Co se týče chuti, tak nemám nic proti, ale vzhledem k ceně si radši koupím celé banány nebo broskve normálně v krámě.


CELKOVÉ HODNOCENÍ:

Tentokrát box obsahoval 12 produktů v celkové hodnotě cca. 258 Kč. Celkově jsem s ním docela spokojená. Velice mě potěšily farmářské polévky a čokoládová tyčinka, ty byly vážně velice dobré. Omílám to furt dokola, ale další box už bych prosila bez bonbónů ☻☻ Ocenila bych třeba čaj nebo dobrou kávu, případně brambůrky a nebo nějaké slané krekry. 
Tento zářijový box hodnotím 7 body z 10.
Box jsem si objednala za zvýhodněnou blogerskou cenu v rámci spolupráce se zastoupením Brandnooz boxu. Už teď se těším na další boxík ☺

8 komentářů:

  1. Pistáciová čokoláda Orion je mňamózní :.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jen ne příště čaj :D Jinak já jsem spokojená a pitíčko mi také nepřišlo sladké a k polévkám též přidáváme další suroviny.
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  3. Mňamka! Tu pistáciovou čokošku mám ráda v té velké verzi, za mě asi ta nejlepší čokoláda vůbec :)


    HAUL | CCC, Zoot, Papírové nebe, Lush...

    OdpovědětVymazat
  4. O tomto boxe som už viackrát čitala. Asi ho raz budem musiť vyskúšať. Tento by u mna bodoval tak pol na pol. Grapefruitová mattoni mi strašne chutila, ked som bola tehotná. Nesquik je mnamka, no Joj zase nemusím. A tá Orion tyčinka, mna teda sklamala. Kupila som si sice inu prichuť, ale nemohla som tu tyčinku dojest, vobec mi nechutila.

    OdpovědětVymazat
  5. Já tentokrát moc nadšená nebyla, hodnotila bych to jako spíš slabší box. Uvítala jsem matonku, čokoládu a ty přesnídávky (a souhlasím s hodnocením ceny, ta je fakt šílená). Největší problém bude "udat" polévky - já jím jen vývary a máma zkoušela jednu z těch, co byla v minulém boxu a nechutnala jí, tak nevím, jestli bude chtít experimentovat podruhé;-).
    Jinak víc si můžeš přečíst u mne na blogu - taky tam mám hodnocení.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda ty velké plněné čokolády Orion a z malých mi chutná vanilková s karamelovými kousky, jinak ty ostatní varianty mi přijdou slabý :D. Já jsem zase mlsoun, takže bych všechny sladkosti snědla hned

    OdpovědětVymazat
  7. Na jojo kaviareň som pokukovala, ale teraz ma celkom prešla chuť :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.