pátek 28. října 2016

Rozhodně ano, možná a ne od Astrid

Zdravím vás a přeji vám krásný sváteční den. Pro mě je ještě svátečnější, protože právě dnes slavím narozeniny ☺ Líbí se mi, že jsem se narodila zrovna ve státní svátek a mohu si tedy každé narozeniny užít v klidu a pohodě (rozuměj: nemusím do práce). No a taky je fajn mít narozeniny ve stejný den jako třeba Julia Roberts, Milan Baroš nebo Joaquin Phoenix ☺

Abych dnešní pohodu ještě umocnila, rozhodla jsem se věnovat něčemu, co mě opravdu baví, a to je psaní článků. Dnes padla volba na dokončení série recenzí na kosmetiku Astrid.

Po otestování pleťové a sluneční kosmetiky jsem obdržela v rámci spolupráce ještě vybrané produkty z tělové kosmetiky. Opět se mi líbí, že všechny blogerky nedostaly úplně stejné věci, ale mix různých produktů.

Mně přišly tyto:


  • hřejivá masážní emulze (200 ml)
  • regenerační tělové mléko (250 ml)
  • hydratační krém na ruce (100 ml)


Regenerační tělové mléko


Tělové mléko mi vyhovuje ze všech testovaných produktů nejvíc. Hned po otevření mě zaujala krásná vůně, která se na těle udrží ještě několik hodin po namazání. Pro mě osobně to není až tak důležité, protože se mažu večer před spaním a stejně si beru pyžamo. Pokud se ale mažete třeba po ranní sprše nebo večer máte v plánu po namazání ještě nějakou akci (☺), je to určitě příjemný bonus. Vůni nedokážu popsat - není sladká, ovocná, kořeněná, nakyslá, nic z toho. Mám pocit, že podobně kdysi voněla vlasová kosmetika od Avonu, ale ruku do ohně za to nedám. Typově bych vůni zařadila do parfémových až luxusních.


Mléko má středně hustou konzistenci. Není to řídké nic, ale ani hutný krém. Mléko se příjemně roztírá a poměrně rychle vstřebává. Do pár minut od namazání se vsakuje.
Co je pro mě ale nejdůležitější, to je samozřejmě hydratace pokožky. Mléko slibuje vyživení i velmi suché pokožky. Poslední rok pozoruji, že mám kůži na těle i na obličeji o dost sušší než dřív. Není úplně přesušená a šupinkatá, ale je rozhodně o dost sušší a napjatější než dřív. Dřív jsem hudrovala, že jsem po většině krémů mastná a cítím je na sobě ještě další den večer při koupání, teď bych to naopak ocenila ☺ U tohoto mléka cítím, že je pokožka opečovaná další den ráno. Večer už to necítím, ale na druhou stranu ani nemůžu říct, že by kůže večer byla extrémně suchá. 


Celkově jsem s mlékem moc spokojená a mám v plánu si sama koupit další balení. Nejspíše otestuji pro srovnání jinou verzi.

Hydratační krém na ruce


Dalším pánem na holení je hydratační krém na ruce s kakaovým máslem. V podstatě mohu říct, že krém plní vše, co slibuje. Není přehnaně mastný, celkem rychle se vstřebává, zanechává pokožku hebkou. Vzhledem k tomu, že krém je určen spíše na normální pokožku, kterou já na rukách mám, nevím, jestli by zvládl vyživit i hodně suché ruce. 


Jediné, k čemu mám trochu výtku, je vůně. Něco mi na ní vadí. Po nanesení krému na ruce je na mě až moc výrazná, po rozetření je to lepší, ale stejně to není úplně ono. Zdá se mi taková jako by štiplavá nebo jak to říct...


Ačkoli krém splňuje vše, co je uvedeno na obalu, nezaujal mě natolik, abych hned běžela do drogérie nakupovat zásoby a krém každému na počkání doporučovala. Dle mého názoru se jedná o standardní drogérkový krém, který - pokud neočekáváte zázraky - nezklame, ale ani nenadchne.
Pokud bych si však přece jen krém v budoucnu chtěla znovu pořídit, určitě bych zvolila jinou verzi s jinou parfemací.

Hřejivá masážní emulze


Posledním testovaným produktem je hřejivá masážní emulze, kterou je možné používat před i po fyzické zátěži. Měla by uvolňovat svaly a napomáhat jejich rychlejší regeneraci.


Když jsem emulzi v balíčku objevila, nebyla jsem z ní moc nadšená. Jestli někdo nevyužije produkt určený pro sportovce, tak jsem to já ☺ Nakonec jsem emulzi používala na namožená ramena a záda, která mě bolí kvůli téměř celodennímu sezení v kanceláři. 
Emulze má zvláštní vůni, která je mně osobně ale příjemná. Voní jako jedna mastička, kterou jsem kdysi používala na opary. To asi není moc vábivý popis, ale mně se zkrátka ta zvláštní štiplavá vůně opravdu líbí ☺


Jak je avizováno na obalu, emulze skutečně není mastná, nevysušuje ani nedráždí pokožku a lehce se smývá.
Bohužel jsem ale nezaznamenala žádný účinek. I když jsem se na to vyloženě soustředila, vůbec mi nepřišlo, že by emulze svaly prohřála nebo měla jiný (jakýkoli) účinek. Prostě to bylo, jako bych si kůži namazala normálním krémem. Jestli dokáže zregenerovat svaly po namáhavém sportu, to nemohu posoudit. Za sebe tedy tento produkt doporučit nemohu. Pokud by se na mém názoru něco změnilo, dám vám to určitě vědět.


CELKOVÉ HODNOCENÍ

Astrid je cenově velmi dobře dostupná kosmetika. Všechny dnes zmíněné produkty seženete běžně v drogériích nebo na různých e-shopech. Cena je skutečně velmi příznivá (max. 70 Kč).
Diskutabilní je složení této kosmetiky. Kdo preferuje přírodní nebo aspoň přírodnější kosmetiku, tady si na své nepřijde. Je to zkrátka klasická drogérková kosmetika.
Z dnes recenzovaných produktů mi nejvíc vyhovuje tělové mléko, které si velmi ráda koupím i sama. Krém na ruce není špatný, ale nijak mě neohromil. Měla jsem už lepší krémy. Vyrobit masážní emulzi na namáhané svaly byl určitě fajn nápad, nicméně provedení pokulhává, protože emulze, alespoň tedy mně, s ničím nepomohla.

Na závěr chci poděkovat agentuře Ogilvy za poskytnutí všech produktů z k recenzi a velmi vstřícný a pozitivní přístup a komunikaci. V budoucnu se určitě další spolupráci nebudu bránit, protože jsem byla po všech stránkách spokojená a měla jsem pocit, že komunikuji s profesionály, na které se mohu kdykoli s čímkoli obrátit.

2 komentáře:

  1. Pěkná recenze, s tělovou péčí od Astrid žádné zkušenosti nemám, ale tělové mléko vypadá celkem lákavě :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze, Leni, a opožděni ti přeji všechno nejlepší k narozeninám :) Tělovou péči také teď testuji a líbí se mi, že každá blogerka dostala něco jiného :)

    Oblíbenci za říjen 2016

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.