pondělí 17. října 2016

Menstruační kalíšek - problém vyřešen :-)

Ahoj. Před téměř dvěma měsíci jsem publikovala článek o menstruačním kalíšku

Kalíšek jsem si pochvalovala, ale uvedla jsem také jednu - pro mě v té době - nevýhodu. Jednalo se o to, že s kalíškem se mi velmi špatně manipulovalo. Vybavuji si, jak jsem se u toho vždycky rozčilovala, v práci jsem ho zaváděla (nebo spíš snažila se zavést) klidně i 10 minut. Neuměla jsem si představit, že budu kalíšek používat mimo domov, a že budu používat výhradně kalíšek. Ze začátku jsem totiž střídala kalíšek a tampony. 

No a tento měsíc se stalo to, že jsem velmi nečekaně dostala menstruaci o 4 dny dříve. Bylo to víkendové ráno a já jsem zjistila, že doma nemám ani jeden tampon a budu se tedy muset spolehnout pouze na ten kalíšek. A co vám budu povídat, dopadlo to naprosto špičkově. Na nějaký tampon jsem si ani nevzpomněla. A co víc, kalíšek se mi jako zázrakem daří zavádět perfektně. Zavádím ho na první pokus, velmi výjimečně na druhý. Což je prostě pecka :-) Rychlost zavedení je pro mě srovnatelná s tamponem. Žádné rozčilování a zdlouhavá aplikace se nekoná.

Mám z toho neskutečnou radost a chtěla jsem se o ni s vámi podělit :-) A zároveň těm, které máte z kalíšku pořád ještě strach, možná i dodat trochu odvahy. Začátky mohou být náročnější, ale za ten skvělý pocit a to, že za sebou nenecháváte další zbytečný odpad, rozhodně stojí.

4 komentáře:

  1. Leni, měla jsem to podobně. Taky jsem s tím první dva měsíce bojovala, ale pak to najednou šlo skoro samo a už bych neměnila. Navíc je to šetrné k prostředí a vyplatí se i finančně - už po necelém roce se ti vrátí počáteční investice (a to já ten svůj mám už sedm let :-)).

    OdpovědětVymazat
  2. Mě zatím nikdy nenapadlo se o tyto kalíšky vůbec zajímat, ale možná to není úplně od věci :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super Leni, já jsem dosud neobjednala, ale budu se muset rozhoupat a kalíšek si pořídit...

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno jsem přemýšlela, že bych si menstruační kalíšek objednala, jelikož mi příjde, že neustále kupuji tampony a vložky a zatěžuji tak přírodu. :)

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.