úterý 6. září 2016

Úžasný a výhodný nákup mých milovaných Yankee svíček

Zdravím vás a vítám u dnešního článku. Ráno jsem si na poště vyzvedla balík, který obsahoval další várku mých oblíbených Yankee svíček.

K nákupu mě nalákalo to, že zastoupení Yankee na Facebooku avizovalo, že k nákupu nad 1500 Kč dostane prvních, tuším, 300 nakupujících zdarma svíčku střední velikosti ve verzi Vanilla Lime.
Měla jsem tak jako tak v plánu letos něco málo na e-shopu yankeesvicky.cz pokoupit, tak jsem si řekla - proč ne teď?
Nákup není nijak obrovský, ale udělal mi velkou radost.


Pořídila jsem si 3 balení mých oblíbených čajových svíček. Čajové svíčky samozřejmě neprovoní velké domy a byty, ale do mého menšího pokoje jsou ideální. Většinou pálím 2 čajovky najednou a intenzita vůně mi naprosto vyhovuje. 
Angel´s wings patří ke svátečním vůním. Svíčky voní po bílých květinách, cukrové mřížce a hebké vanilce. Jejich vůně se mi moc líbí. Je taková luxusní a krémová, moc hezká.
Fireside treats je typově řazena do sekce jídlo a koření. Voní po marshmallows, cukru, vanilkové pěně a uhlících. 
Pain au raisin neboli rozinkový šnek patří také do sekce jídlo a koření. Tuto vůni mám moc ráda, voní opravdu jako sladké pečivo. 

V každém balení je 12 čajových svíček a vyšlo mě na 188 Kč. Všechna 3 balení jsem kupovala ve slevě - původní cena je 269 Kč. 


V mé objednávce nemohly chybět ani vosky, i když doma jich mám zatím ještě dostatek ☺

Rhubarb crumble (jídlo a koření) voní po rebarborovém crumble s jablky. Vůně je moc hezká, připomíná mi rebarborovo-jahodový sprcháč od Dermacolu ☺ Vosk jsem kupovala za plnou cenu 61 Kč.
Sweet apple (čistě ovocná vůně) je také moc pěkná, opravdu čistě ovocná vůně bez jakýchkoli podtónů. Vosk stál 49 Kč, původní cena 61 Kč.
Pineapple cilantro (ovocná vůně) voní po ananasu, koriandru, kokosu a jablku. Vůně je zajímavá, lehce kyselá a svěží. Vosk jsem koupila za 46 Kč, původní cena 61 Kč.
Honey clementine (ovocná vůně) voní po pomerančové kůře, medu a klementinkách. Z vosku cítím sladký pomeranč, je to krásná vůně. Vosk stál 61 Kč (plná cena).


Neodolala jsem ani letní dárkové sadě 12 vosků, která mě vyšla na skvělých 561 Kč (původní cena 748 Kč). Sada obsahuje vždy 2 vosky Summer peach, Sea salt & sage, Olive & thyme, Orange splash, Riviera escape a Turquoise sky. Ani jeden vosk jsem ještě nepálila, ale takhle přes obal mě nejvíc zaujaly vůně Riviera escape a Orange splash. Turquoise sky také není vůbec špatná.



No a na závěr jsem si nechala 2 obříky ☺ 
Mou oblíbenou skořicovou svíčku Home sweet home jsem si za 464 Kč (původně 619 Kč) prostě koupit musela. Moc se těším, až ji budu na podzim a v zimě po večerech pálit.
A posledním přírůstkem do mé sbírky je Vanilla lime, která byla dárkem k nákupu. Hodnota svíčky je 619 Kč. Četla jsem, že mnoha lidem tato vůně nevyhovuje, mně ale ano, takže jsem moc ráda, že ji mám konečně i ve svíčce.


Co říkáte na mé nákupy? ☺ Láká vás některá ze svíček Yankee candle?

6 komentářů:

  1. Dřív jsem doma syslila dvě, ale nepálila jsem, tak jsem je poslala dál.. :-)

    The word of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si plánujem na jeseň kúpiť konečne jednu z týchto sviečok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni to je nádherný nákup! Všechno se mi moc líbí a je super že jsi dostala tu svíčku zdarma!

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám doma vůni French Vanilla. Z tvých nákupů mě láká Home sweet home :)

    Bomb Cosmetics | Tělový scrub Limetka & Brusinka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.