středa 28. září 2016

Spotřebováno za září 2016

Máme tu konec dalšího měsíce, takže je čas na sepsání článku o spotřebované kosmetice - tentokrát za září. Musím říct, že tento měsíc mi dalo pořádně zabrat spotřebovat 20 naplánovaných kosmetických kousků. Nakonec se ale zadařilo ☺


ZE SPRCHY



Wall´s -> Tělový peeling Feast

Recenze. Peeling měl zvláštní gelovo-něco konzistenci a poměrně špatně se na těle roztíral. Hezky voněl a pokožku dobře obrousil. Nevysušoval. Znovu si ho kupovat nebudu, ale tento malý kelímek bych na vyzkoušení klidně doporučila. 7/10.

Lush -> Mandlovník

Konečně jsem se dostala k používání tuhých mýdel od Lush. Dlouho jsem si jich spoustu schraňovala s tím, že je budu používat na tělo - na ruce mi to přišlo prostě škoda. Jenže mám doma tolik mýdel a sprcháčů, že jsem si nakonec řekla, že začnu i dražší tuhá mýdla používat na ruce. Mandlovník je skvělé mýdlo, které jsem měla už několikrát a ještě doma, tuším, dva kousky mám. Mýdlo krásně voní, je krémové, dobře pění i myje, nijak zvlášť nevysušuje. Myla jsem s ním i štětce. Doporučuji. 9/10.

Lush -> Putty for your hands


Jednalo se o takový tuhý tělový kondicionér, akorát že na ruce ☺ Dostala jsem asi půlku balení na vyzkoušení a docela jsem s ním byla spokojená. Hodil se mi hlavně ve dnech, kdy jsem třeba uklízela a hodně často jsem si myla ruce. Žádný zázrak to nebyl, ale rozhodně jsem pocítila, že na rukách zůstal příjemný film. Putty je samozřejmě bez silikonů, takže se nejednalo o žádný slizký film. Produkt skoro nijak nevoněl. 7/10.

Holítko (asi z Lidlu)


Dlouho jsem byla s těmito levnými růžovými holítky spokojená a nechápala jsem, proč si někdo kupuje holítka drahá a značková. To se změnilo, když jsem si nedávno koupila sprej Dove, ke kterému bylo přiložené kvalitní asi čtyřbřité holítko. To holí úplně jinak, rychle, pohodlně a nerezne. Byť mi tato růžová levná holítka dlouho vyhovovala, už si další balení kupovat nebudu. Doporučuji je jen nenáročným nebo těm, kterým chlupy moc nerostou a stačí jim oholit si jednou týdně chmýříčko ☻ 6/10.

ÚSTNÍ HYGIENA



Oriflame -> Zubní pasta Optifresh system8

Pasta mi vyhovovala a příležitostně (ve slevě) si ji klidně koupím znovu. Byla tak akorát svěží, standardně pěnila, neměla jsem s ní zkrátka žádný problém. 9/10.

Listerine -> Antiseptická ústní voda Total care

Ústní vody Listerine jsou pro mě až příliš agresivní a v současné době si je už nekupuji. Hodně mi vadí, že mě při použití pálí jazyk a z toho důvodu udržím ústní vodu v puse pouze několik sekund. Tato ústní voda Total care mě bohužel taky pálila. Jinak chutnala dobře. Efekt nemohu posoudit, protože jsem ji nepoužívala pravidelně. 6/10.

Prokudent -> Zubní kartáček

Víte, že do spotřebovaných produktů zahrnuji i produkty ústní hygieny, takže se v článcích objevují i pasty na zuby, ústní vody nebo třeba právě kartáčky. Nedávno jsem začala používat elektrický zubní kartáček (nechápu, jak jsem bez něj mohla žít), takže jsem slavnostně vyhodila normální kartáček, který jsem ale stejně měla už několik měsíců, tudíž byl zralý na vyhození. Kartáček nebyl úplně špatný, ale přišel mi dost tvrdý a prostě celkově je ten elektrický lepší ☺ 6,5/10.
 

VLASY



Vitar -> Obnovující kondicionér Revitalon pro poškozené vlasy

Recenze. Kondicionér byl docela fajn (rozhodně lepší než šampon ze stejné řady), ale přiznám se, že čím déle jsem ho měla, tím méně mě bavil. Byl to takový klasický silikonový kondicionér, který vlasy zjemnil a dobře se po umytí rozčesávaly, ale žádný další bonus jsem nepozorovala. Co jsem tak pochopila z popisu, pro nejlepší účinky je třeba kondicionér používat i na pokožku hlavy, což je pro mě vzhledem k mé citlivé pokožce absolutní utopie. Po šamponu mě svědila hlava, takže kondicionér jsem na pokožku hlavy vůbec nedávala. Základní funkci kondicionéru tento produkt splnil, ale nic dalšího mým vlasům nedodal. 6/10.

Batiste -> Suchý šampon s květinovou vůní


O suchém šamponu jsem se zmiňovala v tomto článku. Docela mi vyhovoval a klidně bych si ho koupila znovu (i ve velkém balení). Myslím si, že je fajn mít spolehlivý suchý šampon doma pro chvíle nouze, ale samozřejmě klasické umytí vlasů nenahradí. Více v recenzi ☺ 8/10.

PEČUJÍCÍ KOSMETIKA



Balea -> Tělová pěna

Tělovou pěnu jsem si koupila na základě doporučení. Bohužel já jsem z ní až tak nadšená nebyla. K pozitivům řadím krásnou vůni a našlehanou konzistenci. Pěna se však hůř roztírá a vstřebává. Hydrataci pokožky po namazání hodnotím jako velmi průměrnou. Mám doma ještě jedno balení produktu, které spotřebuji, ale další si už určitě nekoupím. 6,5/10.

Lirene -> Hydratační krém pro zklidnění podráždění

O krému jsem psala už v minulém článku o spotřebované kosmetice. Můj názor se nijak nezměnil. Je to příjemný krém, ale pro mě moc těžký a hlavně mastný. Hodně jsem se po něm leskla. Velké balení si nekoupím. 6,5/10.


Lacalut -> Balzám na rty


Balzám byl přibalen jako dárek k zubní pastě Lacalut. Měla jsem ho v práci a musím říct, že mi vyhovoval. Byl to takový ideální produkt na každodenní mazání rtů. Nijak nevoněl. Cíleně po něm určitě pátrat nebudu, ale byl fajn. 8/10.

ČIŠTĚNÍ PLETI



Tesco -> Bavlněné vatové tampony

Tyto malé kulaté tamponky používám téměř výhradně při odlakovávání nehtů, občas při ranním čištění pleti. Docela mi vyhovují a většinou si jedny přihodím do košíku, kdykoli jsem v Tescu. Pokud bych se s nimi odličovala, měla bych výtku - tamponky by mi přišly slabé a trošku tvrdší, než mi vyhovuje. Na nehty jsou ale dostačující. 7/10.

Lirene -> Fyziologický micelární čisticí gel (2x)


Jak už jsem psala v minulém článku o spotřebované kosmetice, fyziologický micelární čisticí gel mě nezaujal. Nevidím rozdíl mezi běžnými gely z drogérie a tímto produktem. Navíc vysušuje a nepřijde mi, že by pleť nějak extra vyčistil. Hezky voní a na ranní čištění pleti - dejme tomu, ale určitě bych si ho nekoupila ve velkém balení. 4,5/10.

OSTATNÍ



Isana -> Odlakovač na nehty s mandlovou vůní

Moje stálice, tento odlakovač si kupuji pravidelně. Občas ho prostřídám s jiným, ale stále se k němu vracím a určitě i vracet budu. Poměr ceny a kvality mi vychází nejlépe. Výborně odlakovává a nevysušuje nehty. Po mandlích zrovna nevoní, ale měla jsem rozhodně už smradlavější odlakovače. 9/10.

Avon -> Extraordinary EdP

Jednalo se snad o můj úplně první "parfém". Pamatuji si, že první balení jsem si koupila ještě na střední škole a hrozně mě bavilo, že se jednalo o VELMI výraznou a kořeněnou vůni. Až tak, že lidi pšíkali, když byli v mé přítomnosti ☻☻ Teď už bych si samozřejmě takový parfém nekoupila, ale dřív ho moje rebelské já milovalo ☻ Před několika lety jsem si Extraordinary koupila z nostalgie znovu a už to nebylo ono. Ani nevím, kdo vůni používal, každopádně v koupelně jsem nedávno našla zbyteček a řekla jsem si, že je načase se s ní rozloučit. Posledních pár mililitrů produktu jsme vypoužívali na záchodě ☻ Jen pro zajímavost - ve složení má dominovat čokoláda, dále např. lotos, pižmo, pačuli, mandarinka a pepř. Já jsem cítila snad jenom ten pepř a pak i trochu kmín ☻ Už bych si Extraordinary určitě nekoupila. 4/10.

Dermacol -> Hedvábný tónovací krém se třpytkami v odstínu Natural

Tento tónovací krém používala výhradně jako tělový make-up na odhalené paže a nohy. Na obličej jsem ho nedávala, protože byl tmavý a obsahoval velké množství třpytek - fakt nechápu, na co jsem myslela, když jsem si ho kupovala. Jako tělový make-up byl ale super. Krásně a přirozeně natónoval moji celoročně světlou pokožku a ani ty třpytky mi vůbec nevadily. 7/10.

Essence ->  Lip tint v odstínu 01 Sugar baby love (limitka Hugs & kisses)


Barva na rty byla dříve výrazně růžová jak v tubičce, tak i na rtech. Před nějakou dobou mi ale zbělala a docela i smrdí. Barví sice pořád růžově (zkoušela jsem na kapesníčku), nicméně takový produkt už pochopitelně používat nebudu a lip tint vyhazuji. Použila jsem ho dohromady maximálně 3x, takže mi ani chybět nebude. 5/10.

Avon -> Scent Essence Wild Poppy EdT


Ve složení této toaletní vody je bergamot, vlčí mák a cedrové dřevo. Mně na první počich vůně připomínala něco jako zkvašené třešně. Pak už to bylo lepší, ale rozhodně po velkém balení Wild Poppy toužit nebudu. Pokud by vás i přesto zaujala, cena je velmi příznivá - stojí něco přes stovku. 3/10.


Už mám naplánovanou spotřebu kosmetiky i na příští měsíc, tak snad se mi zase bude dařit ☺
Těším se na vaše komentáře a sdílené zkušenosti s uvedenými produkty ♥

6 komentářů:

  1. Já jsem dlouhou dobu kupovala jen ústní vody od Listerine, ale čím déle jsem je používala, tím agresivnější mi připadaly, takže teď už taky nekupuji. A tělová pěna Balea mi docela sedla, nebyl to žádný zázrak s hydratací, ale strašně se mi líbila ta konzistence a vůně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, byl to dobrý nápad, ale ta průměrná hydratace mi celkem vadila.

      Vymazat
  2. Měla jsem jen Listerine, ale ani nevím, jestli zrovna tuhle variantu. Každopádně z těch, co jsem zkusila, mě taky šíleně štípal jazyk, takže si je už nekupuju. A Batiste už jsem zkoušela dva, ale mám každý někde jinde a nepoužívám suché šampony moc často, takže je ještě nemůžu srovnávat. Rozhodně ale souhlasím, že jako nouzovka je to dobrá věc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tělová pěna Balea je super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.