pátek 16. září 2016

Pozdně letní Glanc box (ještě teplý)

Ahoj. Vítám vás netradičně v pátek večer u nového článku ☺ Dnes mi dorazil nový Glanc box a já vám ho chci opět netradičně hned ukázat. Víte, že já si nepotrpím na takové ty informační články, kdy blogerka jen nafotí produkty z boxu a napíše k nim jednu větu ve smyslu "hmm, ta sušenka/limonáda/cokoli vypadá dobře, to ráda vyzkouším". Obvykle píšu články až po vyzkoušení minimálně poloviny produktů, což mi většinou trvá minimálně několik dní, někdy i týdnů. Tentokrát ale vím jistě, že v nejbližší době nebudu žádný produkt z aktuálního Glanc boxu otevírat, takže čekat, než se k nim možná až za několik měsíců dostanu, nemá smysl. To ale v žádném případě neznamená, že by boxík obsahoval pro mě samé nevyužitelné věci - to právě naopak. Jen mám doma momentálně všeho velkou zásobu a spoustu věcí rozpoužívaných.

Tentokrát mě čekala místo klasicky zelené krabice fialová. Je to docela příjemná změna, i když mně určitě zelená krabice nevadí ☺


A co boxík ukrýval?


Celková hodnota boxu je 724,60 Kč. Já jsem si ho měla možnost koupit za zvýhodněnou blogerskou cenu v rámci spolupráce.

No a teď už k samotným produktům.



Nejvíc místa v boxu zabral tekutý prací prostředek Surf. V boxu jsem našla velké balení a tři vzorečky. Prací prostředek mi udělal radost. Momentálně používám prací kapsle a žádný tekutý "prášek" doma nemám, takže se mi určitě hodí. Po přičichnutí k lahvi voní celkem pěkně, tak uvidíme, jak potom provoní i prádlo ☺


WC blok využije asi každý, vůně levandule a vylepšené složení je příjemný bonus. V minulém Glanc boxu byl WC blok taky, ale jak říkám, jedná se o produkt, který se hodí snad každému, takže proč ne.


A máme tu prvního zástupce z řad kosmetiky. Suchý olej Eleo od Oriflame velice ráda vyzkouším. Uvidíme, jestli bude v něčem lepší než klasické silikonové "oleje" z drogérie. Momentálně mám rozpoužívaný olej od Yves Rocher a pak přijde na řadu ten od Avonu, takže dojmy na olej od Oriflame případně napíši v průběhu několika měsíců. 


Lehký gelový hydratační krém na citlivou pleť je nejdražším produktem v boxu. Jeho doporučená cena je 249 Kč. Krém se mi doma určitě neztratí a jestli je lehký a ihned se vstřebává, tak se na něj moc těším, ale v nejbližší době se k jeho použití nedostanu. Přesto mi zařazení krému do boxu udělalo radost.


Mám pocit, že tohle je ta pasta, na kterou dělaly recenzi některé youtuberky. Pasta by měla opticky rozzářit úsměv a zanechat zuby lesklejší. Už jsem měla několik podobných past a u žádné jsem neměla pocit, že by něco dělala, takže jsem opravdu zvědavá, jestli tahle bude výjimkou. Více vám o ní napíši v některém z následujících článků o spotřebované kosmetice.


Poslední věcí, kterou jsem vytáhla z boxu, je novinkový Pur. Díky vylepšenému složení by si měl lépe poradit nejen s mastnotou, ale i s připáleninami nebo zbytky škrobu na nádobí. Mytí nádobí mě docela baví a ráda zkouším různé "jary", takže i na tenhle Pur jsem zvědavá. Nedávno jsem ale koupila obří balení přípravku na nádobí v Kauflandu a v zásobě máme ještě dva voňavé kousky z Lidlu, takže i na tento produkt se dostane nejdřív za pár měsíců.


I když jsem psala, že většinu věcí z boxíku využiji až za delší dobu, jeho obsah mi udělal upřímnou radost. V boxu není nic, z čeho bych byla otrávená, nebo přemýšlela, jestli to vůbec využiji.

Velice ráda si objednám i další vydání Glanc boxu. Osobně bych ocenila, kdyby se v něm ukrýval třeba přírodní šampon nebo tělový krém. Určitě ani krémem na ruce bych nepohrdla ☺

Co na box říkáte vy? Zaujal - nezaujal? ☺

13 komentářů:

  1. Ten by sa páčil mojej mamine :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, je tam hodně využitelných věcí do domácnosti :-))

      Vymazat
  2. Ja jsem moc spokojena. Krem me potesil asi nejvice, i kdyz take potrva nez se k nemu dostanu. Jeden olejicek od Oriflame uz jeden, jiny mam a je uzasny, tak jsem dost zvedava na tenhle. Surf rada zkusim.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem ráda, že jsi taky spokojená ;-)

      Vymazat
  3. Popravdě je fajn, ale nic ohromujícího.. škoda.. občas mi chybí Ladybox.. :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No je pravda, že v boxu nejsou žádné mega super žhavé novinky, které když by člověk viděl, tak by si řekl no wow, to jdu okamžitě použít, nemůžu se dočkat. Pro mě je spíš důležitější, aby ty věci byly použitelné. Ladybox a Senzabox jsem taky chvíli odebírala, ale právě se mi stávalo, že tam byly produkty pro mě nepoužitelné. Některé mi doteď leží doma :-D

      Vymazat
  4. Minulý box mě tolik nezaujal co jsem viděla obsah u blogerek ale tenhle se mi líbí. Myslím že bych využila vše a pastu Glossy chic bych ráda vyzkoušela, ráda používám podobnou ale White Now Men a ta se mi zdá jako nejúčinější pasta kterou jsem za poslední dobu měla.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych využila všechno :) Nechceš bydlet se mnou? Když tě tak baví to mytí nádobí.... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně :-D Fakt mi to nevadí, ale zas třeba nesnáším vytírání.

      Vymazat
  6. Surf je gel a prášek na praní, ne aviváž!

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám box ještě na poště, ale ze zvědavosti jsem nakoukla. Myslím, že budu taky docela spokojená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.