sobota 24. září 2016

Nákupy a novinky za poslední dobu (DM, Rossmann, Tesco, Lidl, Oriflame, výhra, spolupráce)

Přeji vám krásnou sobotu a opět po nějaké době mám připravený článek na téma nákupy a novinky za poslední dobu. Není toho úplně moc, protože stále platí, že se snažím kosmetiku spíš spotřebovávat, než abych kupovala další a další, na kterou se dostane řada při nejlepším za několik měsíců. Přesto se mi tady pár nejen kosmetických novinek nashromáždilo a já vám je moc ráda ukážu ☺


V Tescu jsem si koupila vatové tamponky na odlakovávání nehtů a čajové svíčky s vůní čokolády. Očichávala jsem je zatím jen přes obal, ale přijde mi, že voní hodně podobně jako čokoládové vosky od Yankee. Tamponky stály 25,90 Kč a svíčky 45,90 Kč.


V DM jsem kromě dudlíků a dobrot pro zvířectvo nakoupila i zajímavější věci ☻ Dostala jsem od kamarádky kupón na 25% slevu na Garnier. Vybrala jsem si čisticí gel 3v1, se kterým mám výbornou zkušenost už z dřívějška. Před slevou stál 99 Kč, po slevě 74 Kč.
V regále mě zaujala tělová emulze ve spreji od Baley, za kterou jsem zaplatila 39,90 Kč. Zatím jsem ji zkoušela jen na ruku, zdá se fajn, ale moc mi teda nevoní.
Třetím produktem, který jsem si z DM odnesla, je rtěnka Lipfinity od Max Factor v odstínu 50 Just alluring. Rtěnka byla zlevněná ze 147 Kč na 30 Kč. Zaujalo mě tam víc podobně zlevněných věcí, ale tato rtěnka byla skoro jako jediná neomatlaná. Odstín je krásný, výrazný, ale ne moc křiklavý. I na rtech se zdá příjemná, tak uvidíme časem, jaký si na ni utvořím názor ☻



No a neodolala jsem ani zlevněným čajům - konkrétně čaji na dobré ráno od značky Alnatura, který byl zlevněný ze 49,90 Kč na 34,90 Kč, a zázvorovo-citrónovému čaji od Teekanne (před slevou 39,90 Kč, po slevě 19,90 Kč). Čaj od Alnatury obsahuje listy ostružin, fenykl, Yzop, lékořici a mátu peprnou - vše z biologického zemědělství. Ve složení čaje od Teekanne je zázvor, jablko, citrónová tráva, citrónová verbena, aroma citrónu, lékořice, pomerančová kůra, citrónová kůra, kořen čekanky, aroma zázvoru a kyselina citrónová. Už se moc těším, až si budu na podzim a v zimě vařit čajíčky, já je prostě miluju ☻


Z Rossmannu jsem si odnesla další stahovací kraťasy od Bellindy. Už mám doma jedny ve velikosti M, které jsou fajn, jenže jsou mi akorát a prostě nestahují. Vzala jsem si tedy ještě jedny v eSku, které, doufám, budou stahovat víc ☺ Kraťasy mě stály 270 Kč po uplatnění slevového kupónu.


Přes kamarádku jsem si objednala sadu na vlasy s mlékem a medem od Oriflame. Sada obsahuje vyživující šampon, kondicionér a masku a vyšla mě na 117 Kč. Mimochodem, samotný šampon a kondicionér se prodávají za 199 Kč, maska dokonce za 249 Kč, což mě přivádí k otázce, jaká asi je skutečná hodnota těch věcí...


Vyhrála jsem také v jedné soutěži. Konkrétně se mi poštěstilo získat tyto dvě skvělé knížky v soutěži u Verči z Blueberry Pink. V balíčku jsem našla ještě látkovou tašku, která se mi rozhodně hodí a pár dalších drobností.


Dostala jsem další kosmetiku Astrid v rámci spolupráce. Tentokrát budu recenzovat hřejivou masážní emulzi, regenerační tělové mléko a hydratační krém na ruce.


V Lidlu jsem neodolala dvěma zmrzlinám. Obě byly výborné a příležitostně si je klidně koupím znovu. Zmrzlina s arašídovým máslem a čokoládovými bonbóny s arašídovou náplní stála 59,90 Kč, sorbet se 40% obsahem manga 49,90 Kč.


Dalšími novinkami u mě doma jsou svíčky a vosky Yankee candle, které jsem vám už ukazovala, a dnes jsem si objednala Marie Claire Beauty box. Přemýšlím, že až mi dorazí, tak o něm také sepíši článek a sdělím vám své první dojmy ☺

Tak se zatím mějte fajn a užijte si víkend ☺

18 komentářů:

  1. Dostala jsem z těch zmrzlin hroznou chuť na sladké :D Hlavně ta arašídová by mě hodně lákala takhle na začátku podzimu :) A musím někdy omrknout i ty svíčky a Garnier mi taky dochází, tak doplním zásoby, až se ke mně dostane nějaká sleva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím :-D Ty sorbety by snad měly být dostupné nastálo, ale arašídová je z amerického týdne.

      Vymazat
  2. Jéé Ty sis objednala ten Beauty Box! Super! Ta sada s mlékem a medem od Oriflame mně hodně láká. Jsem zvědavá co na ní řekneš. Jinak ty kraťásky vypadají dobře. Krásné nákupy a výhra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jo, Luci :-) Už jsem to zkoušela v týdnu, jenže byly nějaké problémy s přesměrováním k platbě, tak jsem si řekla, že se na to vyprdnu. Ale dneska jsem ho zas u někoho viděla na fotce a řekla jsem si, že do toho půjdu :-D Tak už je objednaný a zaplacený.
      Díky :-*

      Vymazat
  3. Rtěnka Max Factor je super kup, u nás ji měli kolem 70, což je sice také super, ale odolala jsem. Těším se na recenzi Astrid a zaujal mě i Oriflame. Mangový sorbet bych si klidně dala :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Peti :-) U nás taky měli ty ceny nejdřív vyšší, ale nakonec asi došlo k finálnímu výprodeji a snížili je na minimum :-)

      Vymazat
  4. Mňam, ty zmrzliny, hned bych si dala, až budu v Lidlu, tak se po nich podívám. A po čem se rozhodně podívám jsou čoko čajové svíčky, jsem hrozný čokoholik:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, já mám zmrzliny z Lidlu docela ráda :-)
      Ty čokoládové svíčky mají buď takhle v čajovkách nebo takový tlustší válec :-P

      Vymazat
  5. Moc pěkné nákupy! Ty produkty od Astrid jsem dostala také, tak jsem zvědavá, jak budeme spokojené.

    OdpovědětVymazat
  6. Mňa najviac zaujali tie zmrzky, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Leni :). Rtěnku jsi koupila za krásnou cenu a navíc barva se mi hodně líbí. Cože, celá sada Oriflame za 117 korun, no nádhera. Já jsem měla tu masku a byla výborná, moc vlasům prospívala. A pak jsem měla ještě v této variantě tělové mléko a taky super :). Tak ať Ti výrobky vyhovují, měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru :-) Děkuji moc, tak snad budu také spokojená.
      Hezký den :-)

      Vymazat
  8. Skvelé noviny, vydarený článok :) Ja som používala prípravok od Garnier 3 v 1, ale už som od toho upustila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ze všech nákupů mne nejvíc zaujal mangový sorbet. Chodím do Lidlu jen velmi příležitostně, ale pro ten bych se snad extra vypravila... Nevíš, jestli ho mají ve stálém sortimentu nebo to byla jen nějaká akční nabídka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Řekla bych, že stálý sortiment, už ho tam nějakou dobu vídám. Byla jsem v Lidlu i včera a měli ho tam :-) Kromě manga mají ještě černý rybíz a jahodu.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.