pátek 26. srpna 2016

Výhra od Romči z blogu Dáme pauzu... (Avon, China glaze, Matcha tea)

Ahoj. V dnešním článku vám ukážu svou výhru od Romči z blogu Dáme pauzu...

Zúčastnila jsem se giveaway, Romča mě vylosovala jako jednu z výherkyň a já se po pár dnech těšila z pěkného balíčku.
Vyhrála jsem slupovací masku s extraktem z černého kaviáru od Avonu, lak na nehty od China glaze a tři pytlíčky s čajem matcha.

Nejdřív jsem začala testovat masku.



Dle informace na obale se jedná o luxusní obnovující pleťovou masku s extraktem z černého kaviáru. Maska se klasicky nanáší v tenké vrstvě na obličej, nechá se zaschnout přibližně 20 minut a pak se sloupne. Maska se má používat maximálně 2x týdně. 



Balení je typické pro pleťové masky do Avonu z řady Planet spa. Jednoduchý a vkusný design. Kombinace černé se zlatou se mi líbí, balení je naprosto funkční, tady nemám co vytknout. Maska při přičichnutí k tubičce vcelku zajímavě voní. Nemůžu říct, že by mě ta vůně nějak uchvátila, na druhou stranu to určitě není žádný smrad.



Co se týče konzistence masky, jedná se o hustý zlatavý gel plný zlatých třpytek. Vypadá to dobře, ale úplně si nemyslím, že ty třpytky mají nějakou funkci a jsou v masce nezbytné ☺ 
Maska je VELMI silně cítit po alkoholu. Tohle je nešvar snad všech slupovacích masek, co jsem kdy měla. Některé po alkoholu vyloženě čpí - jako tato maska, u jiných je ten zápach slabší, ale je tam. Při nanášení masky musím mít zavřené oči, jinak je alkoholové výpary dráždí a oči mi pak i slzí. Alkohol je cítit ještě i chvíli při zasychání masky, potom už ne. Maska zasychá středně rychle, do těch 20 minut je určitě suchá. Slupuje se velmi dobře. Nemám ráda masky, které se různě trhají, někde jsou suché, jinde zase ještě gelovité, zkrátka na prd. Tuto masku slupuji z obličeje téměř celou najednou.

Pleť je po sundání masky krásně hladká - ale fakt parádně. Dle informací na internetu by maska měla pleť i vyčistit a hydratovat. To potvrdit nemůžu. Hydratovanou pleť po sundání masky určitě nemám - na druhou stranu ale ani nevysušuje. Vyčištění pozoruji maximálně trošku povrchové, ale to zvládne každá maska. To vyhlazení pleti je ale fakt paráda, takže z toho důvodu masku ráda používám i dál, ačkoli mě dost štve ten velký obsah alkoholu.


Dalším pánem na holení je lak na nehty od China glaze v odstínu Re-fresh mint. Jedná se o vyblitou zelenou, jak podotkl kamarád o zelenkavou barvu, která se mi velmi líbí na dlouhých nehtech. Mám doma jeden neonový lak od China glaze, který je naprostý propadák, tak jsem tak trochu doufala, že tento láček mu reputaci napraví ☺ 



Lakuje se celkem dobře, jen trochu pruhuje. Dávám vždy dvě vrstvy. Štěteček je pro mě docela úzký. Trošku mi i vadí dost řídká konzistence laku. Mám radši širší štětečky a gelovější strukturu, jako mají třeba laky od Rimmel.



Lak rychle schne. Lakuji si většinou nehty večer, přibližně hodinu před spaním. Ráno občas najdu na nehtech otlačenou peřinu, ale u tohoto laku se mi to nestalo ani jednou. 



Velmi dobře hodnotím výdrž laku. Tři dny vypadá perfektně, čtvrtý den se začíná maličko odlupovat, ale není to nic hrozného. Kdybych výdrž a vzhled laku pečlivě nezkoumala a nepozorovala kvůli recenzi, nevšimla bych si toho. Lak stačí v pohodě odlakovat až pátý den. Podotýkám, že jsem nepoužila podlak ani nadlak. Pozitivní je i to, že mi lak neobarvil nehty - což některé zelené laky dovedou.



Za mě tedy ano, mohu tento lak od China glaze doporučit.





Hodně dlouho mi trvalo, než jsem ochutnala čaj matcha. Bála jsem se přípravy a chuti, ale nakonec jsem se hecla ☺ S přípravou mi poradila Janička, která s ní má už zkušenosti a matchu pije.


Čaj jsem připravila tak, že jsem uvařila v konvici vodu, nechala ji chvíli odstát, pak ji nalila do velkého hrnku a a nasypala do vody obsah pytlíčku. Snažila jsem se prášek důkladně rozmíchat, ale nepodařilo se mi to (nevím, jak přesně to má fungovat ☻). Co se týče chuti, potvrdily se moje obavy a bohužel jsem v čaji cítila pachuť chlorelly, kterou od doby, kdy jsem se z ní několikrát pozvracela, nemohu ani cítit. Zkrátka takový ten smrad mořských řas nebo něco podobného. Dobrá zpráva je, že ta chuť se dá přebít. Četla jsem, že do čaje lze přidat třeba citron nebo med. Já ani jedno neměla doma, tak jsem do vlažného čaje přilila trochu ochucené minerálky a opravdu se ta chuť nejmíň o polovinu vylepšila.


Jinak matcha tea chutná jako zelený čaj. Já jsem na jeho svíravou a mnohdy nahořklou chuť zvyklá, takže mi vůbec nevadí. Spíš mě odradila pachuť té chlorelly. Vím stoprocentně, že na ni bych si nezvykla, takže si neplánuji kupovat matcha tea ve velkém balení - byť samozřejmě uznávám všechny jeho benefity a skvělé účinky


V závěru článku vám chci poděkovat za všechny soutěžní komentáře v giveaway. Máte ještě týden na zúčastnění se soutěže ☺ 
Užijte si pěkný slunečný víkend. Já dnes půjdu na dětskou besídku (asi po 20 letech) a o víkendu plánujeme opět nějaký výletík  a koupání s dětmi, takže nabitý program ☻

7 komentářů:

  1. Pěkná výhra, maska nevypadá špatně, ale ten alkohol by mi tam asi vadil. Jinak o matcha tea jsem už taky uvažovala, ale bojím se té chuti, zvlášť když vím, že mi většina těchhle zdravých věcí většinou nechutná :D
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Je to tak, ale pro někoho, kdo je zvyklý na chuť zeleného čaje a nemá žádné nepříjemné asociace s pachem chlorelly, to nemusí být zas tak hrozné... ;-))

      Vymazat
  2. Jé, po dvou týdnech časového nestíhání mrknu na blogger a hned narazím na tento článek :)! Jsem ráda, že to ve výsledku dopadlo pozitivně, mimochodem laky China Glaze mi postupem času všechny zhoustly a nanášení se tím výrazně zlepšilo :D, tak uvidíš :). Matchu jsem také nebyla schopná vypít bez citronu nebo limetky a medu. O to horší to muselo být pro tebe po zážitcích s chlorellou, tak jsem ráda, že jsi to zvládla :D :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, to jsem ráda, že jsi na článek takhle víceméně náhodou narazila :-))) Už máme doma med, tak další pytlíček vyzkouším s ním :-)
      Na Ch.G. laky jsem teda zvědavá... Hlavně ten, co jsem měla dřív, mě neskutečně štve.

      Vymazat
  3. Lak vypadá na nehtech hezky :) Škoda, že ten můj růžový moc nedrží :( Děkuji za zmínku, ráda jsem s návodem na čaj pomohla, jen škoda, že ti nechutná :D A moc se mi líbí ty třpytky v masce, ale asi si ji nepořídím, na vyhlazení mi stačí ta profláklá slupovací černá s uhlím, která jinak absolutně nic nedělá :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.