pondělí 22. srpna 2016

Spotřebováno za srpen 2016

Ahoj. Zdravím vás opět po měsíci u článku o spotřebované kosmetice. Standardně se mi podařilo spotřebovat naplánovaných 20 produktů ještě před koncem měsíce a trošku tím zredukovat svoje zásoby, za což jsem samozřejmě ráda.




ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI



Iseree -> Čisticí kosmetické maxi tampony

Tyto velké oválné bavlněné tampony mi na odličování vyhovovaly. Netrhaly se, dobře nasákly produkt a nezanechávaly na obličeji žádné cucky. Možná bych jen uvítala, kdyby byly maličko jemnější, ale v pohodě. 8/10.

Mixa -> Micelární pleťová voda Optimal Tolerance

Recenze. Micelárka byla skvělá - určitě jedna z nejlepších, co jsem kdy měla. Moc mi vyhovovalo praktické balení s pumpičkou a to, že micelárka nebyla téměř parfémovaná. V recenzi jsem psala, že vůbec nelepí. To se ke konci používání trošku změnilo a měla jsem potřebu si hned po odlíčení umýt obličej vodou. Nebylo to ale nic dramatického. Odličovací schopnosti byly také skvělé. Doporučuji. 9/10.

Lush -> Čerstvá čisticí roláda Brusinková štola

Roláda mě VELMI příjemně překvapila. Ihned po nákupu jsem ji zamrazila a přiznám se, že na mě čekala v mrazáku více než 2 roky. Moc se mi nechtělo ji používat. Už jsem od Lush jednu roládu měla a moc mě nenadchla, proto jsem se obávala, aby se nestalo znovu to samé. Naštěstí zbytečně. Roláda byla totiž úžasná. Božsky voněla (jako těsto třeba na sušenky), dobře pleť vyčistila, vůbec nevysušovala - ale ani pleť zbytečně nezmastila a neucpávala póry. Roláda se používá tak, že uždíbnete trochu hmoty, v dlaních ji smícháte s teplou vodou, hmotu rozmydlíte na kaši a pak nanášíte na obličej. Roláda fungovala i trochu jako peeling. Za mě rozhodně ANO a moc ráda produkt doporučuji. 9/10.

Rival de Loop -> Kosmetické náplasti

Další spotřebované balení mých oblíbených čisticích náplastí na nos. Nevytahají všechny nečistoty, ale velkou část ano. Za ty peníze fajn věc. Nejradši mám ale pásky od Nivey, které však stojí kolem 150 Kč :-( 8/10.

Lirene -> Fyziologický micelární čisticí gel

Gel mě nijak neuchvátil. Neviděla jsem rozdíl mezi normálním čisticím gelem a tímto micelárním. Navíc jsem měla pleť po použití gelu nepříjemně napnutou a staženou. Pozitivně hodnotím pěknou svěží vůni. Mám doma více vzorečků tohoto produktu, takže pokud se na mém názoru časem náhodou něco změní, napíšu vám o tom v jednom z dalších článků o spotřebované kosmetice. Zatím je moje hodnocení 4,5/10.

VANA A SPRCHA



Nivea -> Výživné tělové mléko do sprchy

Tělová mléka do sprchy používám když je horko, jsem unavená nebo spěchám a nechce se mi mazat. S tímto výživným jsem byla docela spokojená, ale není to nic, co bych si kupovala pravidelně a celoročně. Nevylučuji však, že si ho ještě třeba na příští léto pořídím. 7/10.

Dermacol -> Aroma ritual Povznášející sprchový gel Mandarinkový sorbet

Sprcháč byl super. Voněl jako mandarinková zmrzlina, tak akorát pěnil, dobře umyl, nevysušoval. Sprcháčů mám stále hodně, takže další balení si momentálně neplánuji kupovat, ale určitě ho doporučuji. 9/10.

Tetesept -> Krémová pěna do koupele Medové mléko

Z této vychvalované krémové pěny jsem docela rozpačitá. Čekala jsem od ní mnohem víc, než jsem nakonec dostala. Vůně je vcelku příjemná a sladká, ale HODNĚ výrazná. Pytlíček produktu jsem měla minimálně na čtyři použití a vždycky té vůně byla plná koupelna. Neumím si představit tu intenzitu vůně, kdybych dle návodu použila celý pytlík na jednu koupel. Produkt vytvořil jemnou pěnu a vodu provoněl - to bylo všechno. Mám teď ještě kokosovou verzi, tak doufám, že ta mě zaujme víc. 6/10.

PROTI SMRÁDKU



Alverde -> Osvěžující tělový spray Pomeranč & meduňka

Produkt jsem si kupovala na doporučení jedné blogerky, která z něj byla nadšená. Mně zas tak nevyhovoval. Tak nějak jsem nevěděla, k čemu ho vlastně používat. Jako deodorant se nehodil a v létě místo parfému jsem ho nevyužila, jelikož mně parfémy v létě vůbec nevadí používat. Na osvěžení v horku také nebyl vhodný, protože na pokožce lepil. Moc mě nezaujala ani vůně, která se mi zdála taková nahořklá a chemicky osvěžovačová (byť se jedná o přírodní produkt). Nakonec jsem ho nějak vyplácala v práci. Za mě tedy ne-e. 3,5/10.


Secret -> Gelový antiperspirant Va va vanilla

Tohle je mé druhé a rozhodně poslední balení tohoto "antiperspirantu". V uvozovkách proto, že tento produkt nefunguje ani jako deodorant. I když nedělám žádnou fyzicky náročnou činnost, když použiji gelový Secret, potím se a smrdím. Tuhá verze je naprosto bombastická, tohle naopak naprosté zklamání. Nelíbí se mi ani vůně. Palec dolů. 3/10.


PEČUJÍCÍ KOSMETIKA



Sence -> Balzám na rty Pearl shine

Netuším, jestli Sence je správný název značky, ani kde se dá balzám koupit. Dostala jsem ho, tuším, od ségry. Byl super, až na jednu věc. Zanechával totiž naprosto šílený stříbrný film na rtech. To ani nebyla perleť, ale prostě stříbrná skoro rtěnka ☻☻ Z toho důvodu jsem balzám používala jen doma a na noc. Jinak byl příjemný a dobře rty hydratoval. 7/10.

Saloos -> Hyaluronové sérum na obličej

Recenze. Sérum bylo super a určitě ho doporučuji. Používala jsem ho večer pod noční krém a moje pleť byla ráno mnohem hezčí, než když jsem sérum nepoužila. Veškeré další podrobnosti naleznete právě v recenzi ☺ 8,5/10.


Balea -> Oční roll-on

Krém byl perfektní. Tak akorát hydratační, nemastný, chladivá kulička báječná. Akorát jsem musela dávat pozor, abych krému nenanesla moc - to mě pak dráždil v očích. Jinak super. 8/10.

Lirene -> Hydratační krém pro zklidnění podráždění 


Krém byl vcelku příjemný a myslím si, že bude vhodný i na citlivou pleť. Byl jemný a pokožku nijak nedráždil. Na druhou stranu se mi zdál pro moji smíšenou pleť celkem mastný. Osobně bych ho používala určitě jen na noc, jenže má SPF, takže toto použití není úplně ideální. Ještě mám doma několik vzorečků, které s klidem dopoužívám, ale velké balení krému si asi nekoupím. 6,5/10.


DEKORATIVNÍ KOSMETIKA



Lush -> Průsvitný pudr na tvář

Bohužel jsem až po koupi tohoto pudru zjistila, že mi vlastně sypké a transparentní pudry nevyhovují ☻☻ I když jsou všeobecně preferované, moji pleť nezmatní tak dobře jako pudry tuhé a zabarvené. Tento pudr od Lush nebyl výjimkou. Navíc mi trvalo strašně dlouho, než jsem ho dopotřebovala. Už si ho určitě znovu nepořídím. 6/10.

Revlon -> Colorburst Lip butter

Zabarvený balzám, který já osobně považuji za regulérní rtěnku, jsem měla v odstínu 035 Candy apple. Lip butter mi vyhovoval téměř po všech stránkách. Perfektní pigmentace, příjemné nanášení, hydratace rtů - prostě paráda. Výdrž byla také velmi dobrá. Akorát mě malinko zklamalo, že produkt nijak nevoněl. Třeba jablečnou parfemaci bych uvítala ☺ 8,5/10.

OSTATNÍ


Oriflame Nature secrets -> Šampon na barvené vlasy Slunečnice & borůvka

Šampon krásně sladce voněl, dobře pěnil a vlasy umyl. Bohužel mi hodně dráždil pokožku hlavy a dělaly se mi lupy. Za mě tedy ne. 5/10.

Vichy -> Termální voda

Nevím, čím to je, ale často se mi stává, že spotřebuji cca. 3/4 termální vody a pak mi přestane fungovat střička. Stalo se mi to i u této termální vody od Vichy. Prostě i když vší silou stisknu aplikátor, vodu ven nedostanu. A to mě u takhle drahého produktu obzvlášť štve. Jinak to byla standardní osvěžující termální voda. 7/10.


Dontodent -> Zubní pasta Růžový grep

Pastu jsem měla už několikrát a stále ji mám ráda. Dobře chutná, nepálí, tak akorát pění. Příležitostně koupím znovu. 9/10.

Balea -> Krém na ruce Borůvka

Krém jsem vypoužívala jako tělové mléko. Krémy na ruce od Baley mi moc nevyhovují, protože jsou řídké a málo hydratují. I když tenhle borůvkový ještě šel. V práci mám, tuším, nějaký broskvový, a to je peklíčko. Řídká a nevstřebatelná, ale zároveň vůbec nehydratující, vodička. No každopádně tento borůvkový krém příjemně voněl, hydratační schopnost pro mou pokožku byla dostačující, balení s pumpičkou praktické a fajn. Na ruce by mi nevyhovoval, ale jako lehké tělové mléko na normální pokožku - proč ne. 7/10.


A to je za tento měsíc ode mě všechno ☻ Jako vždycky, tak i tentokrát budu ráda, když mi napíšete, jaká byla vaše spotřeba kosmetiky za srpen a jestli máte zkušenost s některým ze zmíněných produktů.

14 komentářů:

  1. Mám zas depku z toho počtu :D Nadpis proti smrádku mě dost pobavil :D Asi fakt nutně potřebuju to sérum Saloos, naštěstí dokud ho nenajdu v drogerii, nedokopu se ke koupi, takže možná stihnu dodělat i pár zbytků :D Doufám, že moje mandarinkové tělové mléko bude tak super, jako sprcháč :D Tu Mixu mám v zásobách a těším se na ni čím dál víc. A zastesklo se mi po Brusinkové štole. Měla jsem ji pár let zpátky a tenkrát mě nenadchla, protože mou pleť dostatečně nevyčistila. Ale myslím, že kdybych ji zařadila do rutiny nyní, bylo by to lepší a nejspíš se pro ní před Vánocemi vydám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, neměj :-D Já kdybych toho pořád tolik doma neměla, tak taky takovouhle spotřebu nemám.
      Díky za napsání dalších dojmů :-)

      Vymazat
  2. Uff to je spousta produktů, já od posledního spotřebovávací článku jsem docela obr lenoch. Ale aspoň jsem načerpala inspiraci u tebe :-) Od Mixa mám teď otevřený čistící gel, a zatím jsem z něj nadšená, a docela uvažuji o dalších produktech Mixa. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-D Od Mixy chci taky ještě něco dalšího zkusit.

      Vymazat
  3. Chci si poridit ten ocni roll-on Balea,tak jsem zvedava, jinak pekne spotrebovano :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :-) Snad je ještě v prodeji, kupovala jsem ho v nějaké slevě...

      Vymazat
  4. ja som mala zase radšej Niveu ako ten Dermacol s mandarinkou :) ten bol na mňa až príliš aromatický :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně mě zaujalo sérum od Saloos a oční gel od Baley. Poslední dobou objevuji čím dál víc produktů od značky Saloos a zatím jsem byla se vším moc spokojená. Ráda bych ještě vyzkoušela jejich pleťové a odličovaí oleje. Sprcháč od Dermacol jsem teď dostala od kamarádky v hruškové parfemaci, v tubě voní nádherně, tak jsem zvědavá, jak se rozvoní na těle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, já mám Saloos také moc ráda :-)

      Vymazat
  6. To je ale nadílka. Také jsem jednou používala tělové mléko do sprchy od Nivei, když jsem byla lenivá, ale od té doby jsem si ho nekoupila - nebylo to tím, že by mi nevyhovovalo, spíše jsem hledala nějaké nové od jiné značky a od té doby spíše používám klasické tělové mléka.

    Letní giveaway | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem měla micelárku od Mixy, ale to balení bylo peklo, nenaučila jsem se s tím manipulovat tak, aby mi ta micelárka skončila na tamponku, takže většina obsahu skončila někde naprosto jinde, kvůli tomu si ji znovu určitě nekoupím. A měla jsem i krém na ruce v pumpičkovém balení od Balei a ve více parfemacích, vůně fajn, ale byly strašně řídké a k ničemu. A pak ještě mandarinkový sprcháč od Dermacolu, špatný nebyl, ale už jsem měla i lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že někomu nevyhovuje, ale já s tím fakt problém nikdy neměla :-D Přikládala jsem tamponek přímo k pumpičce a nikdy mi nic nevyteklo :-D
      Ohledně Baley souhlasím, ty krémy jsou sice levné, ale fakt co se týče nějaké hydratace rukou, tak velmi bídné.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.