neděle 17. července 2016

Spotřebováno za červenec 2016

Vítám vás u dalšího článku o spotřebované kosmetice. I tento měsíc se mi podařilo dopotřebovat svých 20 produktů poměrně brzy, takže jsem tu s článkem opět ještě před koncem měsíce.

Z červencové spotřeby mám velkou radost. Dopotřebovala jsem několik produktů, které jsem měla doma už dlouho, a hlavně i pár kousků dekorativky. 


PÉČE O TĚLO



Dove -> Speciální péče o pokožku v zimním období

Kdy jindy než v červenci používat tento produkt ☻ Mléko mě moc nezaujalo. Zanechávalo takový divný film na pokožce, výživa pokožky byla průměrná - pro mě dostačující, vůně typická pro Dove. Zkrátka průměrné drogérkové tělové mléko, kterých jsou plné krámy. 6/10.

Nivea -> Univerzální krém

Krém jsem používala výhradně na chodidla a k tomuto účelu mi vyhovoval. Krásně voněl, byl mastnější, takže nožky pěkně vyživil. Klidně bych si ho koupila znovu. 9/10.

Saloos -> Bio tělový a masážní olej Jasmín

Recenze. Olej mi vyhovoval po všech stránkách až na vůni. Jasmín samotný mi voní, ale v tomto oleji byl asi smíchaný ještě s jinou vůní, a tato kombinace mi nesedla. Jinak olej určitě doporučuji. Na olej se moc dobře vstřebával a zanechával pokožku krásně vláčnou ještě dlouho po namazání. 8,5/10.


DEKORATIVKA A VŮNĚ




Rimmel -> Match perfection Korektor a rozjasňovač v jednom


Korektor byl o něco méně krycí než Fit me, ale o nic méně příjemný. Odstín 010 Ivory byl pro mě vyhovující. Korektor je dle mého názoru vhodný zejména pod oči. Velké pupínky nezakryje dostatečně. Nicméně doporučit ho určitě mohu. 8/10.


Maybelline -> Korektor Fit me!


Korektor byl super a moc ráda jsem ho používala - nejradši pod oči, ale i na případné pupínky. Byl krásně jemný, krémový a vůbec nevysušoval. Krycí schopnost pro mě byla dostačující, ale na nějaké rozsáhlé akné nebo temné kruhy pod očima to asi nebude. Odstín 15 mi vyhovoval. 9/10.

Essence -> Lak na nehty Colour & go v odstínu 61 fame fatal

Snad poprvé v životě se mi stalo, že jsem úplně spotřebovala barevný lak. Nemyslím tím, že ho vyhazuji proto, že by vyschnul nebo se táhnul, zkrátka jsem ho celý dodělala ☺ Několikrát jsem ho i ředila a používala jsem ho, dokud to jen trochu šlo. Odstín 61 fame fatal byla nádherná červená - přesně taková, jakou mám ráda. Ani do růžova, ani do oranžova, jen krásná červená. Lak měl i fajn vlastnosti. Dobře se mi lakoval i kryl, výdrž byla průměrná, což mně stačí a vyhovuje. 9/10.

Adidas -> Born Original For Him EdT


Dámská verze vůně Born Original se mi líbila moc, zato pánská mě nezaujala. Nebyl to vysloveně smrad, ale určitě bych nebyla nadšená, kdyby byl takhle cítit můj chlap ☺ Ve složení je mimo jiného levandule, rebarbora, černý pepř, šalvěj nebo santalové dřevo. Vůně mi připomínala nějakou pánskou toaletní vodu od Avonu. Za mě tohle ne-e, ale ta dámská verze je fakt super, tu očichejte ☺ 5/10.

Dermacol -> Satin make-up base

Vyhlazující bázi pod make-up jsem, tuším, kdysi dostala jako dárek k nákupu na nějakém e-shopu. Samotnou jsem ji použila párkrát a nějak jsem se k jejímu pravidelnému používání neměla, tak jsem se rozhodla ji zužitkovat jinak. Nedávno jsem si vyráběla make-up na míru, kdy jsem si v kalíšku smíchala tmavý nekrycí make-up, světlý dlouhodržící make-up a přidala jsem k tomu právě tuto bázi. Finální produkt mi vyhovuje, ale jak jsem psala, na pravidelné používání báze jako takové moc nejsem, takže si ji znovu nepořídím. Navíc si myslím, že podobné silikonové báze jsou spíš vhodnější pro sušší pleť a hlavně pro pleť, která nemá problémy s ucpáváním pórů. 6,5/10.

ZE SPRCHY



Bohemia cosmetics -> Vánoční sprchový krém s vůní jablka a skořice


Sprcháč byl hodně průměrný. Moc nepěnil, pokožku nevysušoval, na druhou stranu mi však nepřišlo, že by nějak extra umyl. Vůně se mi líbila po přičichnutí k lahvičce, na těle pak byla celkem divná. Znovu sprcháč určitě potřebovat nebudu. 5/10.


Lush -> Tuhé mýdlo Sandstone (dříve Pískomil)

Hrůza, hrůza, hrůza. Mýdlo bylo strašlivě hrubé. Na druhém místě ve složení je písek, ale mně přišlo, že ho je v mýdle snad 90%. Co jsem tak koukala na recenze, všichni jsou z mýdla nadšení. Prý krásně jemně obrousí pokožku a ta je pak hebká a provoněná. No ta moje ani náhodou. Mýdlo jsem nejdřív používala cca. 2x za měsíc jako tělový peeling, ale fakt mi to bylo nepříjemné. Nakonec jsem ho dodělala na ruce a na nohy. Jako peeling chodidel bylo naopak velmi příjemné. Krásně unavené nohy probudilo a vydrbalo. Mýdlo jsem měla doma několik let a vůně už vyčichla - takže tu posoudit nemohu. Mýdlo rozhodně nedoporučuji a už si ho nepořídím. 3/10.


Lush -> Tuhé mýdlo Summer Pudding


Ani toto mýdlo mě neohromilo. Skládalo se ze dvou částí - jedna byla růžová a klasicky mýdlová, druhá obsahovala mleté mandle, které měly plnit funkci peelingu. Mýdlo skoro vůbec nepěnilo a bylo velmi pracné se s ním aspoň nějak umýt. Polovinu mýdla jsem spotřebovala ve sprše už před několika lety, ke druhé jsem se dostala až teď. Používala jsem ji hlavně k mytí rukou a tu peelingovou část na nohy. Dobrý nápad, ale špatné a nefunkční provedení. 3/10.


Saloos -> Sprchový olej Intimia


Tohle je produkt, který jsem moc chtěla mít ráda. Víte, že kosmetiku Saloos miluji a téměř vše, co jsem zkoušela, mi naprosto vyhovovalo. Mycí olej na intimní hygienu ale ne. Nemůžu si pomoct, ale nemám pocit, že po umytí tímto olejem bych se cítila čistá, voňavá a svěží. Plusem je určitě přírodní složení a to, že olej pokožku nijak nedráždí a nevysušuje. Aspekt dokonalé čistoty je pro mě ale hodně důležitý, proto tento olej nemohu doporučit a už si ho nekoupím. 4/10.


L´Occitane -> Levandulové mýdlo


Mýdlo pěkně vonělo, dobře a bohatě pěnilo, spolehlivě umylo ruce. Vadilo mi ale to, že docela dost pokožku vysušovalo. 7/10.

Tanamera -> Peelingové mýdlo

Sadu peelingových mýdel jsem kdysi vyhrála v jedné soutěži a tohle byl poslední kousek. Mýdlo bylo hodně hrubé, proto jsem ho používala výhradně na chodidla, která příjemně obrousilo a promasírovalo. Fajn věc. 8/10.

ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI




Balea -> Osvěžující odličovací ubrousky pro normální a smíšenou pleť

Tyhle ubrousky byly katastrofální. Přehnaně parfémované, zanechávaly ulepenou pleť, dráždily mě v očích. Odličovací ubrousky si vždycky před použitím pokapu micelárkou nebo pleťovou vodou, protože mi ubrousky od Baley nepřipadají dostatečně vlhké. Určitě nejsou vysloveně suché, ale např. na odličování očního make-upu bych určitě snesla mokřejší ubrousky. Za mě tedy nedoporučuji a docela mě štve, že mám doma ještě jedno balení ☻ 2,5/10.


Astrid -> Čisticí a odličovací gel pro normální a smíšenou pleť

Recenze. Gel byl fajn. Používala jsem ho často a ráda. Krásně voněl, pleť dobře vyčistil. Na odličování jako takové jsem ho nepoužívala (neodličuji se ve sprše). Obličej trochu vysušoval. 7,5/10.

OSTATNÍ


Isana -> Deo Spray Fresh


Deodorant nebyl moc účinný a slibovaná celodenní ochrana před pachem potu je vážně jen fikce. Příliš se mi nelíbila ani docela štiplavá a lehce alkoholová parfemace. Nedoporučuji a už si ho nekoupím. 3/10.

L´Oréal -> Maska na melírované vlasy

Je to ostuda, ale recenzi na tuto masku jsem psala v roce 2013 - tohle je samozřejmě stále stejné balení ☻ Z toho vyplývá, že jsem se zrovna nepředřela, abych ji pravidelně používala. Nádherně voněla, měla fajn pudinkovou konzistenci, ale s mými vlasy žádný zázrak neudělala. Nechávala jsem ji působit dle návodu 2-3 minuty nebo jsem si dělala zábal na delší dobu. Vlasy byly sice o něco hebčí, ale hlavně ke konci používání mi přišlo, že maska je zbytečně moc zatěžuje a vlasy pak nejen že byly dřív mastné, ale jak byly zatížené, tak i víc padaly. Nedoporučuji. 3,5/10.

Přírodní balzám na rty -> Jahodová čokoláda

Balzám jsem používala ráda. Líbilo se mi, že je ručně vyrobený a zcela přírodní. Vůně byla také moc pěkná. Neuměl sice žádné zázraky, ale na takové to přetření rtů několikrát denně mi vyhovoval. 8/10.

Rival de Loop -> Hydro Aqua Osvěžující sprej

Produkt byl super až na velice blbou střičku. V lahvičce ještě trochu vody je, ale bohužel už ji nedostanu ven. Celkově střička fungovala velice zvláštně. Někdy v pohodě, někdy odmítala spolupracovat. Z toho důvodu už si tento sprej nekoupím. Jinak obsah byl v pohodě, na vodě se asi nedá nic zkazit ☺ 6/10.


No a to je všechno ☺ Už teď se těším na spotřebováno za srpen a věřím, že se mi opět podaří o něco zmenšit svou kosmetickou sbírku.

16 komentářů:

  1. Já jsem z té řady Loreal pro melírované vlasy měla šampon a balzám a přišly mi docela fajn, kupovala jsem je cíleně na melírované vlasy a tam opravdu efekt měly.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdy jindy používat produkt na zimu, než v létě mě pobavilo :D Znám jen ten intimní olej od Saloos a já jsem s ním naopak hodně spokojená právě proto, že to není žádné mýdlo ani bublinky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rimmel korektor je můj nejoblíbenější na rozjasnění pod oči. :)
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Já konečně sehnala osvěžující vodu Balea a je to příjemný osvěžení :). Taky se mi zase za poslední dobu nashromáždilo hodně produktů

    OdpovědětVymazat
  5. Z tvých produktů mám Niveu modrý krém který i já používám na nohy, nedokáži si představit že bych si jím natřela obličej. Dove mléka nemám ráda, moc nemusím ty jejich parfemace. Match Perfection od Rimmelu není špatný ale jak píšeš, velké nedokonalosti prostě nezakryje. Born vůně od Adidasu je povedená a na Adidas mi hrozně sedí, je příjemná ale vůně snů to rozhodně není. Přesně ty stejné Balea ubrousky ani mě nevyhovovaly, celkem mě štípali kolem nosu, takové celkem agresivní a celkem i smrděli.
    Spotřebovala jsi toho dost, já se taky snad tento týden dostanu k vytvoření tohoto článku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, že máme podobné názory, to mě moc těší :-)

      Vymazat
  6. Spotřebovat lak se mi ještě nepovedlo, ale snad se někdy v budoucnu zadaří :D Odstín je to nádherný, taky mám nejradši červenou bez jakéhokoliv podtónu :) Od Lush jsem dostala mýdlo minulý podzim a chtěla jsem ho začít používat v létě, ale mám načatou horu sprcháčů, tak se bojím, že se k němu jen tak nedostanu. Ale jsem zvědavá, naštěstí nic obrušujícího nemá, tak by mělo být v pohodě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jo, chce to jen vydržať :-D
      Lush mýdla je to kus od kusu. Některý hodně vysušujou, jiný jsou zas krémový a super. Tak jsem zvědavá na tvoje dojmy, až se k němu nakonec dostaneš :-)

      Vymazat
  7. Super post! Aspoň vím, co si pořídit a co spíš ne! Vidím to na korektor od Maybelline!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ten mohu určitě doporučit.

      Vymazat
  8. Niveu mám hodně dost ráda a nedovedu si bez ní představit den :DDD Samozřejmě každému sedne něco jiného. Díky za tipy ohledně korektorů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo a děkuji za komentář ;-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.