pátek 29. července 2016

Brandnooz box červen 2016

Měsíc se s měsícem sešel a máme tu další hodnocení Brandnooz boxu. Jak je u mě zvykem, píšu článek až po vyzkoušení (snědení) minimálně poloviny potravin, které v boxu jsou. Tentokrát jsem ale trochu ve skluzu, protože mi dnes už přišel červencový boxík ☺

Co se týče mého hodnocení boxíků, většinou je to tak, že když jsou ostatní z boxu nadšení a velebí ho do nebes, moje hodnocení je spíš vlažné. A samozřejmě naopak ☺ Na červnový box jsem četla zatím samé nadšené recenze (nejen od blogerek). No a co na něj tentokrát říkám já? Minimálně musím uznat, že box byl skutečně nabitý a produktů v něm rozhodně nebylo málo.


 

Jupí -> Sirup Melounové mojito (hodnota 56,90 Kč)

 


Na sirup jsem se docela těšila. V práci nám teče sice pitná, ale chuťově hnusná městská voda, takže pokud si nechci dělat čaj, dávám si do vody nějakou šťávu. Moje spotřeba šťávy je minimální, jedna lahev mi vydrží minimálně dva měsíce, takže na šťávách nešetřím a kupuji si ty s vyšším obsahem ovocné šťávy. K dražším sirupům rozhodně patří i toto Melounové mojito. Proto mě dost zklamalo, když jsem zjistila, že sirup obsahuje pouze 3% ovocné šťávy. A z těch 3% pouze 0,1% melounové a limetkové šťávy. Od někoho jsem slyšela, že sirup chutná jako dětská zubní pasta - s tím bych docela souhlasila. Dá se to pít, ale přírodní melounovou chuť nečekejte.
Moje hodnocení: NE. Kdyby sirup stál dvacku, tak fajn, ale za tyto peníze bych čekala mnohem lepší složení a chuť.

Bittersweet -> Original bitter cola (hodnota 25 Kč)

 


Mělo by se jednat o nízkokalorický revoluční colový nápoj vhodný pro obědovou gastronomii. Chuť je originální, ale jako slastně hořkou bych ji opravdu nepopsala. Spíš mi nápoj připomínal zvětralou colu s ocáskem něčeho zvláštního. Kamarádka z nápoje cítila zase slad a chmel ☺ 
Moje hodnocení: NE. Nápoj mě nezaujal a sama si ho určitě nekoupím.
 

Dr. Oetker -> Krémový prášek Zlatý klas (hodnota 9 Kč)

 


Dle popisu je prášek ideální při přípravě vanilkových krémů a náplní, případně ho lze sníst jako klasický pudink. Ještě nevím, co s ním udělám, ale doma ho určitě nějak využijeme. Docela se na to i těším.
Moje hodnocení: ANO. Produkt mě zaujal a ráda vyzkouším. Pudink a pudinkové náplně mám moc ráda.
 

Opavia -> Fidorka mléčná s kávovou příchutí (hodnota 10,90 Kč)

 


Potraviny s kávovou příchutí nemám vůbec ráda, proto jsem nebyla nadšená, když jsem v boxíku objevila kávovou Fidorku. Překvapivě mi ale chutnala. Příchuť kávy nebyla příliš zřetelná, spíš dominovala typická hutná fidorkovská čokoláda ☺ I tak si ale, pokud někdy dostanu na Fidorku chuť, radši koupím oříškovou. Nicméně za mě ANO, kávová Fidorka mě nezklamala.

Strongbow -> Jablečný cider Dark fruit (hodnota 19,90 Kč)

 


Cider mám moc ráda a párkrát do měsíce si ho i sama koupím. Mám radost, že mě takhle dobře zásobuje i Brandnooz box ☺ Příchuť Dark fruit je vcelku povedená, nejvíc jsem cítila sladký černý rybíz, ale i takovou trošku "lihovou" příchuť, kterou cítím a která mi vadí ve většině alkoholických nápojích. Překvapilo mě, že tenhle cider na mě byl hodně silný. Vypila jsem ho nadvakrát a pokaždé se mi slušně motala hlava ☺ ANO.

Ahmad Tea -> Cold brew ve variantách: Peach and Passion fruit, Lemon and Lime, English tea (hodnota přibližně 30 Kč, plné balení 79 Kč)

 


Čaj mě v boxu potěší téměř vždy - pokud se nejedná o černý čaj, což v tomto případě zrovna ano. Pytlíček čaje se zalévá studenou vodou, nechá se pár minut louhovat a čaj je na světě. Je možno přidat i led. Ačkoli černý čaj nemám ráda a nekupuji si ho, tento mi docela chutnal. Hlavně varianta Peach and Passion fruit byla moc dobrá. Naopak nejméně mě zaujal English tea, protože byl takový silný a neměl pro mě zajímavou chuť. Hodnocení: MOŽNÁ. Dobrý nápad, ale kdyby se jednalo o ovocný nebo zelený čaj, byla bych mnohem spokojenější.

Vest -> Slané tyčinky v retro obalu (hodnota 19,90 Kč)

 


Slané tyčinky nemám vůbec ráda a rodina o ně taky extra nestojí. Vždycky leží na stolku před televizí nejmíň týden, než se někdo obětuje a zkonzumuje je ☻ Toto balení jsem věnovala kamarádce a jejím dětem. Tyčinky jim chutnaly, prý byly krásně křupavé a nepřesolené.
Hodnocení: MOŽNÁ. Tyčinky bych oželela, ale jsem ráda, že udělaly radost kamarádce.
 

Haribo -> Kyselé proužky F!izz Miami (orientační cena 2x malého balení 21,80 Kč, hodnota velkého balení 19,90 Kč)

 


Proužky mi docela chutnaly, ale jak už jsem psala asi stokrát, když mám chuť na sladké, koupím si čokoládu nebo zmrzlinu. Bonbony a podobné sladkosti vůbec nevyhledávám. Hodnocení: MOŽNÁ. Jako doplnění boxu fajn, sama si je nekoupím.

Noli -> Sušené droždí (hodnota 5 Kč)

 


Droždí jsem rovnou věnovala mámě, protože ho nevyužiji. Hodnocení: MOŽNÁ. Produkt mám komu věnovat, nicméně já sama ho nevyužiji a v boxu bych ho mít nemusela.

Boneco -> Hořčice Dijon Premium (hodnota 28,90 Kč)

 


Hořčici využije doma asi každý. Zatím nevím, jak chutná, protože jsem během posledních týdnů nejedla nic, k čemu by se hořčice hodila, a samotnou ji ochutnávat fakt nechci ☺
Za mě ANO, hořčice se určitě hodí. Ještě jsem nejedla žádnou hnusnou, takže předpokládám, že i tato bude dobrá.
 

Babiččina volba -> Hladká mouka dortová (hodnota 23,90 Kč)

 


Věci na pečení vždycky rovnou dávám mámě, protože já je nevyužiji. Mouka se u nás doma neztratí, takže ANO, je to praktická věc a ačkoli ji sama nevyužiji, v boxu mi nevadí.

Opavia -> BeBe Dobré ráno NaMěkko s kousky čokolády (hodnota 10,90 Kč) 

 



Čokoládové BeBe NaMěkko jsem už jednou měla a moc mě nezaujaly. Respektive nejsou hnusné, ale mnohem víc mi chutnaly ty brusinkové. Moje hodnocení: MOŽNÁ. 

Chupa Chups -> Big babol Fun berries (hodnota 10,90 Kč)

 


Žvýkačky mám hodně ráda, ale žvýkám jen ty větrové. Se sladkými žvýkačkami mám ten problém, že chutnají dobře jen pár minut. Pak jejich chuť úplně zmizí a žvýkáte jen zvětralou hmotu. Chupa Chups nejsou výjimkou, takže za mě NE. Vyžvýkala jsem dva kousky a zbytek jsem věnovala kamarádce a jejím dětem.



Celková hodnota boxu: 273 Kč
Celkové hodnocení boxu: 5x ANO, 5x MOŽNÁ, 3x NE.

Z boxu určitě nejsem vysloveně zklamaná, ale ani úplně nadšená. Většinu produktů jsem však využila/využiji, nebo jsem je věnovala lidem, kteří z nich mají radost (takže cajk ☺). 
V dalším boxu by mě potěšil nějaký dobrý ovocný nebo zelený čaj, alko i nealko nápoj nebo chipsy. Naopak oželím sladkosti a černý čaj. 

8 komentářů:

  1. Líbí se mi Leni, že obsah boxu popisuješ, až když máš minimálně půlku ozkoušenou, to je vážně super :) Tohle Bebe vidím poprvé

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla s červnovým boxem docela spokojená. Zklamal Bittersweet - ten mi přišel vyloženě hnusný, nechutnalo mi Haribo (a to mám tyhle kyselé věci ráda). Naopak mi chutnal sirup, hořčice a cider. Řada věcí ještě čeka na svou chvíli. Já box hodnotím hned - podle okamžitého dojmu a pak jednotlivé produkty, když je ochutnám (mám na blogu rubriku "Co jsem ochutnala", takže se to tam hodí).
    Jsem zvědavá na červencový - dorazí mi až za pár dnů, protože jsem měla teď 14 dní dovolenou, tak jsem si ho nechala poslat později.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už koukám na tvůj blog a na jeho rubriky, moc se mi líbí :-)

      Vymazat
  3. Mě z toho láká snad jenom ten Cider, asi bych se nad sebou měla zamyslet :D :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.