sobota 2. července 2016

5x minirecenze na aktuálně používanou kosmetiku - Nivea, Bohemia cosmetics, Balea, Dove, Batiste

Přeji všem krásnou sobotu a hlásím se s novým článkem ☺ Na dnešek jsem si připravila další mix stručných recenzí na kosmetiku, kterou aktuálně používám. Podle vašich ohlasů vás tyto typy článků baví víc než zdlouhavé samostatné recenze. Za to jsem moc ráda, protože to tak mám i já sama.

Konkrétně si dnes povíme o:
  • legendárním univerzálním krému (Nivea)
  • vánočním sprchovém gelu (Bohemia cosmetics)
  • levandulové pěně do koupele (Balea)
  • výživném tělovém mléku (Dove)
  • suchém šamponu s květinovou vůní (Batiste)

Nivea -> Univerzální krém


Legendární krém od značky Nivea zná asi úplně každý. Já jsem ho dostala kdysi k nákupu a upřímně řečeno jsem dlouho nevěděla, na co ho budu používat. Abych si ho mazala na obličej, to nepřichází vzhledem ke složení v úvahu. Na mazání těla je zase 75 ml balení malé, tak jsem se nakonec rozhodla, že si ho nechám na léto a budu si s ním vždycky mazat večer chodidla.
Netrpím na popraskané paty, ale když chodím naboso v sandálech nebo v žabkách, mám chodidla často večer vysušená, unavená a poměrně i citlivá. Rozhodně si tedy zaslouží trochu péče navíc ☺ Krém je hodně mastný a výživný, takže na chodidla ideální. Jsem s ním moc spokojená a k tomuto účelu ho rozhodně doporučuji.

Bohemia  cosmetics -> Vánoční sprchový krém s vůní jablka a skořice


Sprcháč jsem dostala v sadě s pěnou do koupele, která byla super, takže jsem se těšila i na tento produkt. Ten bohužel až tak skvělý nebyl. Sprcháč téměř nepění a připadá mi, že ani moc dobře neumyje. Vůně je pěkná při přičichnutí k lahvičce, na těle se rozvine tak trochu divně. 
Pozitivně hodnotím krásné balení a to, že sprcháč vůbec nevysušuje - ale to je ve finále trochu málo.

Balea -> Bylinná koupel s levandulovým olejem


Pěnu jsem si pořídila tak asi před 2 roky na základě pozitivního hodnocení od Petry Lovely Hair. Nevím, jestli jsem už tak rozmazlená pěnami od Lushe nebo co, ale mě zas tak neoslnila. Vlastně ji nemůžu zhodnotit negativně, protože určitě špatná není. Jen jsem asi čekala něco víc.
Pěna má výrazně modrou barvu, vytvoří opravdu bohatou pěnu (stačí jí maličko) a vcelku pěkně voní. Nejdřív mi nevoněla, ale pak jsem si zvykla. Mnohem radši mám ale "pocukrovanou" levanduli právě od Lushe ☺ 
Cenově jsou však produkty nesrovnatelné. Pěnu od Baley seženete za přibližně 40 Kč, trošku lepší pěnu nebo bombu do koupele od Lushe za minimálně 3x tolik.

Dove -> Výživné tělové mléko z limitované edice Winter care


Když jsem tělové mléko použila poprvé, byla jsem další den po namazání dost otrávená. I když se večer po namazání zdálo, že mléko se pěkně vpilo do pokožky, ráno jsem byla celá ulepená a nešlo mi dokonce ani sundat pyžamo. Pokožka byla ublemcaná a drhla. Nejdřív jsem nevěděla, čím by to mohlo být, ale pak jsem se o tom bavila s kamarádkou, a ta mi řekla, že se jí to taky občas stává a je to způsobeno tím, že nanese moc velké množství krému.
Zkusila jsem tedy použít mléka o hodně méně a opravdu to pomohlo. Mléko vcelku pěkně čistě voní a pokožku dobře vyživí. Jak jsem už ale psala, kosmetika Dove mi není příliš sympatická, proto si už mléko nepořídím.

Batiste -> Suchý šampon s květinovou vůní


Suchý šampon jsem vyzkoušela asi jako poslední člověk v České republice ☺☺ Přiznám se, že ani nevím, jak se ke mně dostal. Asi byl přiložen k nějakému časopisu. Hodně dlouho mi ležel doma a neměla jsem se k jeho vyzkoušení, ale pak jsem si řekla, že když ho mám, tak ho prostě začnu používat. 
Suchý šampon krásně voní a nezanechává ve vlasech bílý povlak. Po nastříkání stačí vlasy jen prohrábnout a "prodrbat" a bílý prášek je pryč. Vlasy jsou po aplikaci zbavené mastnoty a rozhodně mají u kořínků i o dost větší objem. Na druhou stranu to není žádný extra wow efekt, který by vydržel třeba celý den. Šampon používám většinou třetí den po umytí, kdy už to není na rozpuštěné vlasy a i v culíku vlasy vypadají unaveně. Suchý šampon jim v tu chvíli pomůže vypadat ještě na pár hodin poměrně dobře.
Čili abych to shrnula - myslím si, že je fajn mít suchý šampon doma. Ve chvílích nouze se hodí. Určitě se však nestanu na suchých šamponech závislá a nespotřebuji dvě balení každý měsíc ☺ 


I dnes mě zajímá, jestli máte s některým z uvedených produktů zkušenost a popřípadě jakou ☺ Hezký den všem! ♥

18 komentářů:

  1. Zkušenost mám s Batiste, za mě absolutní propadák, který nepomáhá. Nivea - klasika, kterou má doma snad každý, mě vyhovuje především na ruce a nohy. V zimě i na obličej..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář a za napsání zkušenosti ;-)

      Vymazat
  2. Krém od Nivei si kupuji v tom nejmenším balení do kabelky, coby univerzální krém na cokoliv je se hodí. A pak znám Batiste, na jednu stranu to jsou nejlepší suché šampony, které jsem kdy měla, na tu druhou pořád zastávám názor, že umytí vlasů to nenahradí, proto po nich sahám, jen když je to opravdu potřeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, přijde mi to hodně podobný princip jako třeba tělová mléka do sprchy.

      Vymazat
  3. Zkušenost mám s Niveou a je to super krém :) pěkně mi pokožku vždycky vyživil.
    S tělovým mlékem od Dove mám zkušenost v pistáciové verzi a to se do těla krásně vsakovalo a pokožka byla taky vyživená, používala jsem ho moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný článek, Leni. :) Osobně jsem se našla v Nivei, protože mi dosud ležela na poličce a řešila jsem, na co ji budu používat. Takže chodidla jsou odteď jasná. :) A co se týče suchého šamponu - já jsem si jeden koupila nedávno na zkoušku, takže neboj, hlásím se také čestně k opozdilcům :D, ale musím říct, že mi moc nesedl. Nevím, jestli je to jenom značkou, ale jednoduše mou hlavu až příliš vysuší, že mám potom problém dostat vlasy do normálu. Ale zase tahle řada krásně voní, to se jí musí nechat . :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nivea univerzální krém používám na pleť po bazénu, složení jsem nezkoumala, ale kamarád mi tvrdil, že obsahuje kortikoidy :) musím se na to mrknout :) Suchý šampon od batiste mám ráda a baví mně moc. Vlasy si díky němu nemyji tak často a vyhovuje mi to, protože si vlasy barvím a takto mi barva déle vydrží, nicméně mám ráda i jiné sucháče než batiste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to netuším, Luci, jestli je opravdu obsahuje... Mně by určitě ucpával póry, proto jsem ho nepoužívala na obličej.

      Vymazat
  6. Musím se přiznat, že ten legendární Nivea krém jsem ještě nikdy neměla. Ale jak píšeš, taky bych ho asi použila na ruce a nohy před spaním. Batiste mám ráda, ale zas zázrak to podle mě není a rozhodně se snažím suchým šamponům spíš vyhýbat. Ale jako nouzovka je to určitě super věc. Momentálně mám načaté tři, z nichž Batiste vede, a jsem opravdu ráda, že takovou záchranu mám doma, i když ho použiju tak jednou za dva měsíce maximálně :D

    OdpovědětVymazat
  7. To do behoemia vyzera svekloo,hned by som ho brala :) musí perfektne vonať :)
    adrianestyle

    OdpovědětVymazat
  8. Tak určitě nejsi poslední, kdo nevyzkoušel suchý šampon Baliste. Poslední budu zřejmě já :-D.
    Niveou si teď na chalupě mažu i obličej - jiné krémy došly a lepší něco než nic (ale nevyhovuje). Použití na nohy je dobrý nápad (mám doma ještě dva ze swapů).
    Balení toho sprcháče Bohemia je fakt krásné.

    OdpovědětVymazat
  9. Aj mne stačí maličké balene Batiste - používam len v núdzi a ozaj nevydrží celý deň, je to len pomoc na pár hodín. Ale som rada, že nezanecháva biely povlak, ako je to u iných šampónov.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.