pátek 3. června 2016

Velký mix recenzí aktuálně používané kosmetiky (Dermacol, Alverde, Oriflame, Mixa a další)

Ahoj. Dnešní článek bude takový mišmaš recenzí na různé kosmetické produkty, které aktuálně používám. Osobně mě podobné typy článků  baví víc než jedna podrobná (a leckdy zbytečně zdlouhavá) recenze a věřím, že i vás stručné a jasné recenze zaujmou ☺


Dermacol -> Povznášející tělové mléko Mandarinkový sorbet


Tělová mléka z řady Aroma ritual mám docela ráda a toto mandarinkové není výjimkou. Voní jako smetanová mandarinková zmrzlina. Dobře se roztírá a je tak akorát hutné a výživné. Trošku mi vadí, že ještě dlouho po namazání pokožka lehce lepí. Když mám dlouhé rukávy a nohavice u pyžama, tak to vůbec nevnímám, ale když se namažu, vezmu si tričko a kraťasy a nejdu si hned po namazání lehnout, je to docela protivné.
Už je to docela dlouho, co jsem měla jiné tělové mléko z této řady, ale nevybavuji si, že by nějaké jiné také takto lepilo.
Hodnocení: 7/10.

Oriflame -> Milk & Honey Gold Čisticí mléko pro suchou a velmi suchou pleť


Na pleti je mléko příjemné. Není vůbec agresivní, nevysušuje, zbytečně pleť nemastí, dobře odlíčí. Na odlíčení očního make-upu mi však nevyhovuje vůbec. Mám citlivé oči a toto mléko jim dost vadí. Nemůžu říct, že by mě oči vysloveně pálily, ale cítím takové nepohodlí a mám tendenci pořád mrkat a oči si mnout. Takže na pleť ano, na oči ne. Ještě dodám, že mléko krásně voní a vyhovuje mi i praktické balení s pumpičkou.
Hodnocení: 7/10.

Mixa -> Micelární pleťová voda Optimal Tolerance


Micelárka je jedním slovem perfektní. Odlíčí pleť i oči, nevysušuje, nelepí, nepálí mě v očích. Ve složení je na posledním místě i parfém, ale mně přijde micelárka téměř neparfémovaná. Opět chválím praktické balení s pumpičkou. Tady nemám co vytknout.
Hodnocení: 10/10.

Isana -> Deo Spray Fresh


Deodoranty od značky Isana mi nesedí. Jsou málo účinné a aby opravdu zabránily pachu potu, musela bych se přestříkávat nejmíň pětkrát denně. Je mi jasné, že deodorant není to samé co antiperspirant a nemá zabraňovat vzniku potu (to ani nechci), na druhou stranu jsem měla spreje (neboli deodoranty bez hliníku), které klidně půlden klidné práce v kanceláři účinkovaly. Spreje od Isany vydrží vonět pouze 2-3 hodiny.
Tento deodorant obsahuje navíc i alkohol, který je při aplikaci na pokožku dost cítit.  
Hodnocení: 3/10. 

Wella Pro Series -> Nesmývatelný krém na vlasy Frizz Control


Když jsem krém poprvé použila, byla jsem nadšená a radovala jsem se, že jsem si ho za těch pár korun ve výprodeji koupila. Nanesla jsem ho na své vlnité vlasy, kterým okamžitě dodal lepší strukturu, vzhled a lesk. Vlnky byly pravidelné a vypadaly zdravě. Navíc to praktické balení s pumpičkou a pěkná vůně - paráda!
Bohužel tento efekt vydrží pouze jeden den. Druhý den po aplikaci jsou vlasy strašně vysušené, krepaté a hrubé. Nezbývá nic jiného, než opět použít tento přípravek, aby vlasy vypadaly dobře. Tohle "chování" kosmetiky přímo nesnáším. Připomíná mi to např. balzámy na rty, které když používáte, tak máte rty úžasně jemné a vyživené, ale běda, když jednou vynecháte - to byste na nich najednou mohli strouhat sejra.
Hodnocení: 4/10.

Alverde -> Regenerační máslo na vlasy


Máslo na vlasy jsem si plánovala koupit od doby, co jsem ho viděla prvně v regále. Jenže stálo přes stovku a já jsem si furt říkala, že počkám, až bude levnější. Navíc jsem na něj četla docela negativní recenze, tak jsem pořád váhala. No a pak jsem na něj narazila ve výprodeji za 30 Kč a bylo rozhodnuto.
Máslo docela pěkně voní, ale cítím v něm bohužel i alkohol, který je, jak už to tak u kosmetiky Alverde bývá, ve složení na předních příčkách. Konzistence je velmi velmi hutná, tudíž se máslo poměrně obtížně nanáší do vlasů. Vlasy jsou první den po aplikaci másla sice pěkné, ale při dlouhodobém používání jsem vypozorovala stejný vysušující efekt jako u nesmývatelného krému od Welly (viz výše), navíc máslo vlasy hodně slepuje. Aspoň tedy ty moje suché a vlnité. Máslo už si určitě nepořídím.
Hodnocení: 4,5/10. Půl bodu je za to, že se jedná o přírodní kosmetiku ☺  

L´Oréal -> Matt & Messy Sea salt spray


Ani tento produkt mi nevyhovuje, ale musím uznat, že se jednalo o moji chybu, když jsem si ho pořídila. Nalákal mě plážový vzhled vlnitých vlasů, jenže jsem už nedomyslela, že sprej bude vlasy zároveň i vysušovat a dodávat jim matný vzhled, což je to poslední, co bych svým suchým vlasům chtěla dopřát.
Ve složení je hned na prvním místě alkohol a sprej je po něm taky hodně cítit. Po nastříkání spreje na vlasy moje vlnky vypadají chvíli moc hezky, jenže když vlasy uschnou, jsou krepaté, vysušené a hrubé na dotek. 
Hodnocení: 1/10 - ale berte v potaz, že sprej není vhodný na můj typ vlasů.

Oriflame -> Dlouhotrvající make-up The One 


Make-up mám v odstínu Fair nude, což je druhý nejsvětlejší odstín. Původně jsem si objednávala nejsvětlejší Porcelain, jenže paní, od které si kosmetiku Oriflame kupuji, mi omylem objednala Fair nude. Vůbec jsem si toho sama nevšimla, protože i tento odstín je krásně světloučký, a tak jsem i po upozornění od paní odmítla výměnu a nechala jsem si ho.
Make-up je na pleti příjemný, dobře se nanáší, roztírá a líbí se mi i výsledný polomatný efekt. Vyhovuje mi také odstín. Na mých sušších tvářích drží make-up celý den téměř beze změny. Z mastné T-zóny a hlavně tedy z nosu postupně během dne mizí. I když používám pod make-up matující bázi, která má navíc i stahovat póry, musím si přibližně každé dvě hodiny odsávat přebytečný maz a občas se i přepudruji.
Že je make-up dlouhotrvající - s tím bych až tak nesouhlasila. Jinak jsem si ho ale oblíbila a za těch +-150 Kč dle mého názoru stojí.
Hodnocení: 7,5/10.


A jsme na konci článku ☺ Jak se vám stručné recenze líbily? Asi v nich budu pokračovat i nadále ☻ Chci vám napsat svůj názor na spoustu kosmetiky, jenže pak si řeknu, že přece nebudu psát samostatný článek na sprcháč nebo na šampon a vykvajznu se na to ☻☻ Tohle je takový dobrý kompromis podle mého názoru.

Užijte si pátek a celý víkend.

15 komentářů:

  1. Mam zkusenost jen s mlekem Dermacol, recenzi teprve chystam. Me vadila vune, ktera po naneseni byla siilene chemicka. Mixa micelarku mam teprve v zasobe, tak doufam, ze mi take sedne.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že úplně jako mandarinky to mléko nevoní, ale připomíná mi docela autentickou vůni takové smetanové hodně sladké mandarinkové zmrzliny ;-)
      Na té micelárce nevidím jako na jedné z mála žádné negativum, tak snad ti také sedne ;-)

      Vymazat
  2. Tenhle typ článků se mi líbí :) Tělová mléka Dermacol jsem měla dvě a obě jsem měla ráda, ale bylo to pistáciové a čokoládové, z těch novějších vůní jsem ještě nezkoušela nic. Potěšila jsi mě s tou micelárkou, také ji mám v zásobě a už se na ni moc těším :) Od Oriflame z té medové řady měla mamka nějaký krém a vůně byla moc hezká, teď už jsem od téhle značky dlouho nic neměla a ani nemám v okolí nikoho, kdo by to prodával (ušetřím). Škoda těch věcí na vlasy, máslo jsem si jeden čas chtěla pořídit. Ale měla jsem tu masku v tubě a taky mě moc nezaujala, spíš do dneška nevím, co si o ní myslet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí, to jsem ráda :-) Mně právě přišly ty starší verze mléka jiné. Pokud si dobře vzpomínám, tak byly lehčí a nelepily. Asi "vylepšené" složení :-D
      Masku mám taky, ještě jsem se k ní ale nedostala :-D

      Vymazat
  3. Medové mléko je skvělé, já jsem používala jejich řadu skoro celou. Mamka miluje to tělové mléko, rychle se ji vstřeba. Nemastí a pokožka je jemná a příjemná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem koukala i po vlasové kosmetice s medem od Oriflame, ale zatím mám doma velké zásoby, tak si nic pořizovat nebudu :-D Tahle řada voní vážně krásně.

      Vymazat
  4. Klidně v těchto typech článků pokračuj, mně se líbí:-) Zkušenost mám s micelárkou Mixa, obsahově byla fajn, ale vytáčelo mně to pumpičkové balení, spousta produktu skončila všude možně jen ne na tamponku. A v mandarinkové verzi jsem měla sprchový gel a voněl příjemně, i když můj favorit pořád zůstává Irská káva:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-)) To je pravda, na tu pumpičku se musí opatrně :-)) Já už jsem micelárku s pumpičkou měla, tak už s tím počítám :-D

      Vymazat
  5. Mně tenhle typ článků vyhovuje. Dělám to na blogu podobně (já tedy spíš s jídlem než kosmetikou) - občas jednotlivou recenzi na jeden výrobek (nebo skupinu - třeba proteinové tyčinky) a od letoška jednou za měsíc takový souhrn toho, co mi nestojí za dlouhou recenzi. A u komsetiky jsem na tenhle typ najela rovnou (ovšem já nejsem moc kosmetická, tak tam takové články mám dva ;-))
    Deodorant Isana jsem měla kuličkový a taky jsem měla pocit, že nevydrží tak dlouho jako třeba Nivea, kterou používám běžně.
    Tělové mléko od Dermacolu jsem měla s tibetským jasmínem a to byl tedy totál propadák (nevonělo mi, špatně se roztíralo a vstřebávalo). Použila jsem ho asi 3x a pak jsem ho věnoval dál...

    OdpovědětVymazat
  6. V poslední době, když už se rozhodnu číst něco o kosmetice, jsou to vždy kratší recenze než podrobné popisování jednoho sprchového gelu, takže jsem určitě pro tento typ článků :).
    Já mám vždycky takový geniální nápad, že se namažu mlékem (abych krásně voněla), než mám někam vyrazit. Poté, co se opravdu velmi pracně nasoukám do džín, se stejně nemůžu zbavit pocitu, že jsem v neoprenu nebo v něčem podobně upnutém :D.
    Mimochodem mám strašnou radost, že jsi mou první čtenářkou, děkuju :))!

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě nikdy mi nic od Alverde na vlasy nesedlo...všechny ty jejich přípravky mi ty vlasy akorát vysušují :/
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  8. Micelárka od Mixy za mě má taky 1* paráda a měla jsem i čisticí vodu a taky skvělá.
    Odličovací mléko z Oriflame jsem měla taky a vyhovovalo mi i na oči teda. Super bylo z této řady i tělové mléko a maska na vlasy :).

    OdpovědětVymazat
  9. Stručné recenze jsou fajn! Žádný z tvých produktů jsem nezkoušela. Mimochodem, vůbec jsem nevěděla, že existuje i tělové mléko mandarinkový sorbet :D

    Parfums Tips

    OdpovědětVymazat
  10. Micelárka od Mixy mě moc nenadchla, vadil mi lepivý efekt na pleti po použití. Naopak jsem byla hodně spokojená s micelárkou od Garnier. Ale to je asi individuální.
    Hezký den :)

    http://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle rychle a stručné recenze mám ráda. Dělám je taky. Tvůj blog se mi moc líbí, takže začínám odebírat :-) a budu ráda, když se mrkneš na můj.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.