sobota 25. června 2016

Testujeme se sestrou: Sluneční kosmetika od Astrid

Ahoj. V dnešním článku zrecenzuji několik produktů od Astrid Sun, které jsem obdržela k recenzi. Konkrétně se jedná o:

  • Hydratační mléko na opalování s OF 10
  • Hydratační mléko po opalování
  • Hydratační mléko na opalování Easy Spray s OF 20
  • Hydratační pleťový krém na opalování s OF 30


Jak jste možná už postřehli, nepatřím k milovníkům letních pařáků a už několik let se cíleně neopaluji. Dá se říct, že se slunci vyhýbám. 
Asi se budete ptát, proč jsem tedy nabídku na testování sluneční kosmetiky přijala? Jednoduše došlo k omylu. Paní, se kterou jsem spolupráci řešila původně, jsem požádala, jestli bych mohla dostat na testování místo této sluneční řady něco jiného. Domluvily jsme se, že to není problém, jenže pak mi nečekaně balíček se sluneční kosmetikou i tak přišel.
Určitě tím nechci říct, že touto spoluprací pohrdám nebo něco takového, spíš jsem chtěla vysvětlit, jak se u mě - nemilovníka opalování - ocitly tyto produkty ☺ Uvažovala jsem, co s nimi tedy provedu, a domluvila jsem se se sestrou, že je otestuje za mě a já pak její dojmy shrnu v recenzi. 
Krémy jsem několikrát použila i na sebe, ale spíš jen proto, abych poznala jejich vůni a konzistenci. Ochranu před sluncem sama za sebe nemohu posoudit.



Jako první ségra testovala Hydratační mléko na opalování s OF 10. Jedná se zároveň i o produkt, který ji nejvíc zaujal.
Mléko  obsahuje vyvážený poměr ochranných filtrů a slibuje spolehlivou ochranu před škodlivými vlivy záření. Podporuje hydrataci pokožky a chrání ji před předčasným stárnutím. Mléko je nemastné a snadno se vstřebává.

Mléko je lehké, opravdu se výborně roztírá i vstřebává. Rozhodně cítíte ochranný film na pokožce, ale zároveň pokožka není mastná ani lepkavá. Mléko nezanechává bílý film. Pokožka je po aplikaci krásně hebká a hydratovaná.
Ochranný faktor 10 je nízký, čili určitě nedoporučuji, pokud jste zrovna vylezli poprvé na přímé slunce a máte pokožku, která na to není úplně zvyklá, použít pouze toto mléko. Ségra se opaluje často a ráda a její pokožka právě na slunce zvyklá je, takže jí tento ochranný faktor stačil a nespálila se.



Hydratační mléko po opalování je také moc příjemné. Je lehoučké, dobře se vstřebává a pokožka po namazání nelepí. Voní po kokosu.
Se ségrou jsme se shodly v tom, že pokožka je po namazání krásně hebká a vyživená. Ségra občas mívá po opalování pokožku takovou suchou a šupinkatou, ale když se namazala tímto mlékem, šupinky se neobjevily. Mléko lze dle informace na obalu používat i na obličej.
Určitě palec nahoru, tohle mléko je super.



Hydratační mléko na opalování Easy Spray s OF 20 nám moc nesedělo. Nevím, jestli máme vadný kus či co, ale mléko se velmi těžko dostává z obalu ven. I když mačkáme vší silou na aplikátor, produkt vyleze většinou až na 3. nebo 4. pokus. Už to pochopitelně ovlivnilo náš názor.
Mléko jako takové je hutnější a mastnější a hůř se roztírá. Pokožku zanechává docela dost ulepenou. Také nám nevoní tolik jako mléko s OF 10, o kterém jsem psala výše. Tohle mléko ve spreji bychom si znovu nepořídily.



Jako posledního pána na holení tu máme Hydratační pleťový krém na opalování s OF 30. Ačkoli je na obale uvedeno, že krém je nemastný a snadno se vstřebává, my máme jiný názor. Krém je hodně hutný a pro naši smíšenou pleť i těžký a mastný. Mně osobně dokonce krém dělal při roztírání na obličeji cucky. 
Výhodou je vyšší ochranný faktor 30, který je určitě dobré na obličej používat. Jako všechny dnes zmíněné krémy a mléka na opalování, tak i tento je voděodolný. 
Ségra říkala, že krém určitě spotřebuje, ale pak se podívá po jiném pleťovém krému na opalování - nejlépe lehčí konzistence ☺


Suma sumárum: Děkujeme za poskytnutí produktů Astrid Sun k recenzi. Ségře nejvíce vyhovovalo Hydratační mléko na opalování s OF 10 a Hydratační mléko po opalování. I já, pokud bych náhodou někdy změnila názor na opalování, bych klidně po těchto produktech v drogérii sáhla.
Náš názor na Hydratační mléko ve spreji s OF 20 je bohužel dost ovlivněn tím, že jsme zřejmě dostaly produkt s vadným aplikátorem, protože tipuji, že takhle to rozhodně (ne)fungovat nemá ☺ 
Co se týče Hydratačního pleťového krému na opalování s OF 30, ten byl pro nás obě až moc mastný a hutný. Obě nesnášíme tento typ krémů na obličej všeobecně, takže tohle pro smíšenou a mastnou pleť za nás ne-e.
Velký výběr sluneční kosmetiky Astrid mají například v Rossmannu nebo na Parfums.cz. Ceny jsou, jak už u kosmetiky Astrid bývá, velice příznivé - pohybují se kolem 120 - 160 Kč.


Děkuji za přečtení článku a přeji vám krásnou sobotu i celý víkend ☺ Osobně jsem zalezlá doma u větráku a těším se na zítřek, až se trochu ochladí ☻☻☻

8 komentářů:

  1. To já se opaluji ráda, ale jsem dobře zásobená opalovací kosmetikou Sun Dance z dm, ta mi vyhovuje hodně. Z tohoto mně zaujalo mléko po opalování, to bych si možná pořídila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Sun Dance jsem kdysi také nějaké krémy a myslím, že i snad samoopalováky používala :-)
      Mléko po opalování je super :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkná recenze, Leni :) Mně by se to hydratační mléko na opalovaní a po opalování moc hodilo. Dneska jsem se opalovala, použila jsem opalovák od této značky, ale jiný než máš ty :D Moc nezabral, protože jsem celá spálená, takže to mléko po opalování by se fakt hodilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-)
      Jéje, tak to mě mrzí :-) Tak příště opatrněji a vyšší faktor :-)

      Vymazat
  3. Pěkná recenze. Já se naopak ráda opaluji a opalovací kosmetiku preferuji hlavně ve sprejích, moc nemusím takovéto mazání hutnými krémy po kterém mám pokožku celou bílou a hlavně sprej je praktičtější. Docela mě mrzí že ten od Astrid nefunguje jak má. Já jsem si koupila opalovací olej od Astridu, tak jsem na něj zvědavá, zatím mohu popsat jenom nádhernou vůni kterou má.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Také ty hutňáky nemám ráda. Jak jsem psala, asi nám přišel vadný kus. Paní, se kterou jsem spolupráci domlouvala, mi psala, že ostatní blogerky si naopak tento krém ve spreji chválí, tak asi právě na nás vyšel černý petr.

      Vymazat
  4. vždycky jsem kupovala opalovací mléka a podobné věci od Avonu, ale říkala jsem si, že po těch letech už bych mohla zkusit něco jiného tak ten krém na pleť zítra asi v drogerii okouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jukni :-)
      Avon má opalovací kosmetiku také docela vyhlášenou, co jsem si tak všimla.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.