středa 29. června 2016

TAGy: 10 kosmetických faktů o mně + Proustův dotazník

Zdravím ☺ Moje oblíbené blogerky Verča a Lucka nedávno publikovaly dva zajímavé články (TAGy). Označily mě a vyzvaly, abych daný TAG také zpracovala. Za nominaci moc děkuji a pojďme se tedy podívat na mé odpovědi ☺ Mimochodem, Verčin a Lucčin článek naleznete tady a tady


10 kosmetických faktů o mně

Tento TAG spočívá, už napovídá název, v tom, že na sebe prásknete 10 kosmetických faktů nebo zajímavostí. Já už jsem podobný TAG kdysi zpracovávala - mrkněte zde. Celkově musím říct, že jsem vám toho na sebe už práskla hodně, takže mi dalo celkem zabrat vymyslet dalších 10 kosmetických faktů. No ale nakonec se zadařilo, takže jdeme na to ☺

1. Nedělá mi problém jít ven nenalíčená.



Jsem absolutně přesvědčená o tom, že i bez make-upu vypadám dobře. Když jedu jen někam k doktorovi nebo třeba do knihovny, tak si radši přispím, než abych vstala dřív a líčila se. Myslím si, že bychom se měly mít rády takové, jaké jsme od přírody, a nehledat pořád na sobě nějaké nedostatky. S tím souvisí i snaha neustále svoje "nedostatky" zamaskovat. Aby si nááhodou někdo nevšiml, že mám pupínek, kruhy pod očima, ne zrovna čerstvě oholené nohy - proč to dělat? Je přece úplně normální nebýt dokonalý.

2. Strašně mě nebaví mýt si vlasy.
V tomhle jsem hrozná ☻ Vlastně umýt si vlasy ve smyslu dát si šampon a pak kondicionér mi nevadí, ale strašně mě nebaví vlasy před a po mytí rozčesávat a fénovat. Myji si vlasy 2x týdně a i tak se přemáhám a vůbec si nedovedu představit, že bych měla rychle se mastící vlasy, které bych musela mýt denně. To bych se asi nechala ostříhat nakrátko ☻

3. Opravdu každý den se odličuji.



Abych předešla tomu, že usnu neodlíčená nebo pozdě večer zjistím, že mám ještě make-up a budu líná ho jít odlíčit, každý den se odličuji ihned po návratu domů. Je to takový můj rituál. Převléknu se do domácího, udělám si drdol, pustím si nová videa na youtube a u toho se odlíčím. Použiji minimálně micelárku/odličovací mléko a pleťovou vodu. V 95% případů pak ještě pleť dočišťuji ve sprše čisticím gelem. 

4. Momentálně si vůbec nelakuji nehty na nohách.
Mnoho let jsem měla nehty na nohách nalakované téměř neustále. Maximálně jsem třeba večer nehty odlakovala a nalakovala je až další večer, ale déle to snad nikdy nebylo. Teď asi rok si nehty na nohách pro změnu nelakuji vůbec. Ani nevím proč, nějak mě to zkrátka neláká ☻

5. Mám od přírody husté a výrazné obočí, které si téměř nemusím zvýrazňovat.



S obočím jsem docela spokojená. Mohlo by být sice trošku víc "stříškovité", ale jinak je moc fajn. Husté, výrazné, nevypelichané, nevytrhané do čárečky a hlavně ve stejné barvě jako moje vlasy. Většinou ho vyplňuji jen trošku u kořene nosu.

6. Nelíčím se podle tutoriálů.
Upřímně řečeno na tutoriály už vůbec nekoukám. Líčím se víceméně pořád stejně a velmi jednoduše. Na nějaké hodinové stínování víček nebo nosu mě vůbec neužije.

7. Vytáčí mě špatný výběr odstínů make-upů v našich drogériích.



Ano, je to lepší než před několika lety, kdy jsem pro sebe vhodný odstín make-upu v drogériích nesehnala vůbec, ale stále to není žádná sláva. Chápu, že i v České republice jsou ženy s od přírody tmavou pletí nebo ženy, které chodí celoročně do solárka, a potřebují tmavé nebo oranžové make-upy. Nicméně co už chápu méně je to, proč tyto odstíny v drogériích převládají. Myslím si, že by to mělo být spíše naopak. Měly by převládat světloučké odstíny a tmavé by měly být v menšině.

8. Jsem pyšná na svou světlou pleť a vůbec neholduji opalování.



Říká se, že tmavá opálená pleť vypadá zdravěji než světlá - já mám absolutně opačný názor. Víc netřeba dodávat ☺

9. Moc se mi líbí opravdu výrazně nalíčené řasy.



Je to tak půl roku, kdy jsem si začala opravdu výrazně líčit řasy. Dřív jsem je jen tak přejela řasenkou, aby se neřeklo, ale teď si s líčením řas opravdu vyhraji. Většinou používám při jednom líčení hned tři řasenky. Líbí se mi řasy hodně husté, hodně natočené a hodně dlouhé.
Zároveň musím říct, že se mi absolutně nezamlouvají řasy umělé. Ještě třeba když jsou s kamínky nebo nějak divoce barevné. Kolikrát když vidím líčení s řasami pomalu až nad obočí, tak mi to přijde až trapné.

10. Ráda nosím nehty na rukách nalakované "šílenými" barvami.



"Šílenými" proto, že mně šílené nepřipadají, ale mému okolí často ano. Třeba moje sestra si neumí představit, že by nosila zelené, hnědé nebo žluté nehty. Mně to problém vůbec nedělá ☺ Takto nalakované nehty nosím i běžně do kanceláře.

    
Proustův dotazník

Tento dotazník má 28 otázek.

1. Tvá nejvýraznější vlastnost?
Asi přehnaná opatrnost a bázlivost.

2. Čeho si nejvíc ceníš u mužů?
Charakteru.

3. Čeho si nejvíc ceníš u žen?
Když to nejsou svině ☺

4. Čeho si nejvíc ceníš u přátel?    
Když se na ně mohu spolehnout.

5. Jaký je tvůj zásadní nedostatek?
Nemám ráda slovo nedostatek, protože skoro se vším se dá pracovat, ale v tuto chvíli bych řekla chorobná nedůvěřivost k lidem.

6. Jaké je tvé nejoblíbenější zaměstnání?
Jakákoli práce, která dává dotyčnému člověku smysl a dělá ji rád. Osobně jsem takovou práci zatím nenašla.

7. Jaká je tvá představa největšího štěstí?
Najít smysl života a život si užívat.

8. Co by pro tebe bylo největší neštěstí?
Nejspíš nějaká nevyléčitelná nemoc, protože zdraví je opravdu to nejdůležitější.

9. Jaká je tvá představa největšího utrpení?
Být v nějaké hrozné situaci nebo stavu a nemoct z toho uniknout.

10. Čím bys ráda byla?
Jako v příštím životě? ☺

11. V jaké zemi bys chtěla žít?
Momentálně po životě v jiné zemi, než je ČR, netoužím.

12. Oblíbená barva?
Zelená.

13. Oblíbená květina?
Nabízí se sedmikráska ☺ Ale asi nemám oblíbenou květinu, líbí se mi skoro všechny.


14. Oblíbené zvíře?
Můj pejsek, jinak oblíbené zvíře nemám - opět, líbí se mi většina zvířat.

15. Kdo jsou tví oblíbení prozaici?
Čtu spíš knihy podle obsahu, na konkrétního autora se nezaměřuji.

16. Kdo jsou tví oblíbení básníci?
Básním jsem dosud nepřišla na chuť, takže zatím nikdo.

17. Kdo jsou tví oblíbení skladatelé?
Antonio Vivaldi.

18. Kdo jsou tví oblíbení malíři?
Ve výtvarném umění se neorientuji.

19. Jaký je tvůj oblíbený fiktivní hrdina?
Niklaus Mikaelson - i když hrdina... ☺☺☺

20. Jaký je tvůj oblíbený skutečný hrdina?
Nikoho slavného si teď nevybavím, ale vždycky mě dostane, když slyším nebo čtu, že se např. někdo zastal napadené ženy, kamaráda nebo úplně cizího člověka. Těchto lidí si moc vážím.

21. Jaký je tvůj oblíbený historický hrdina?
Nikdo mě nenapadá.

22. Kterými historickými postavami nejvíc pohrdáš?
Těžké odpovědět, protože jsem se s nimi samozřejmě osobně nesetkala. Ale řekněme, že mě úplně neoslnil Jindřich VIII. Tudor.

23. Co se ti nejvíc nelíbí?
Lidská blbost a omezený pohled na některé věci (např. homosexualita, veganství).

24. Jak bys chtěla zemřít?
Bezbolestně.

25. Jaký přirozený dar bys chtěla mít?
Sebedůvěru.

26. K jaké chybě jsi nejvíc shovívavá?
Lucka uvedla nedochvilost, která zrovna mě vytáčí neskutečně ☺ Osobně nemůžu jmenovat jednu chybu nebo vlastnost, protože vždycky záleží na konkrétním člověku a situaci. 

27. V jakém stavu mysli se nyní nacházíš?
V unaveném ☺

28. Jaké je tvé motto?
Nevím, jestli bych to nazvala úplně mottem, ale líbí se mi věta: Život je otázkou priorit.



Doufám, že se vám TAGy líbily a budu se těšit u příštího, opět kosmetického článku ☻

10 komentářů:

  1. Ten druhý dotazník jsem ještě neviděla, ale je opravdu zajímavý :) Kosmetická fakta máme hodně společná, jen to obočí tak nějak postrádám :D Nehty na nohách jsem si dřív lakovala taky furt, pak dlouhá pauza a poslední dva měsíce si je lakuji zas, zrovna než jsem rozklikla článek jsem je odlakovala a nevím, jestli se mi chce je hned lakovat :D Nehty na rukou mám radši v tónech červené, růžové nebo nude, ale na ostatních se mi líbí i zelená nebo modrá :) Světlá pokožka se mi taky líbí, sama se cíleně neopaluji a moc netmavnu, takže jsem pro většinu lidí taky dost světlá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já ho taky neznala :-D
      Super, že se shodnem ;-)

      Vymazat
  2. No tak shodneme se tak pul na pul :D Ja se licim denne, i kdyz jsem jen doma. A rozhodne se sama sobe vice libim, kdyz jsem opalena a celkove mam rada opaleni. Ale tez si nedovedu predstavit, ze bych si vlasy musela myt casteji a nefenuji, jelikoz fenovat moje dlouhy vlasy je zdlouhave a obtezujici :D Oboci mam taky docela rada.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Já si třeba taky myslím, že vypadám dobře i bez make-upu, ale stejně nenalíčená moc ven nechodím. Máš pravdu, že bychom se měli mít rády, jaké jsme, ale líčení není jen o tom zakamuflovat nedostatky, ale i vyzdvihnout přednosti:-) A navíc se strašně ráda líčím, to stejné mytí vlasů..prostě jakýkoliv úkon péče o sebe dělám ráda, až na epilaci a holení, to mně někdy fakt nebaví a štve:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, já neříkám, že líčit se je špatný :-) Jen si myslím, že pokud žena odmítá vyjít kamkoli bez make-upu a hysterčí z kruhů pod očima, tak to není úplně v pořádku.

      Vymazat
  4. Jé Leni super článek, s řasenkou to mám stejně, také mám ráda výrazné řasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Práskla jsi na sebe samé zajímavé fakty a ráda jsem si přečetla Proustův dotazník :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.