středa 22. června 2016

Spotřebováno za červen 2016

Vítám vás u dalšího článku o spotřebované kosmetice. Tentokrát jsem svých 20 produktů spotřebovala docela brzy, proto článek zveřejňuji ještě před koncem měsíce.



VLASY


dr. organic -> Hydratační šampon s olivovým olejem

Šampon dobře pěnil i myl. Plusem bylo určitě i to, že obsahoval mnoho přírodních výtažků. Vlasy nevysušoval, naopak byly po umytí a vysušení měkčí a méně krepaté, na druhou stranu mě ale nepříjemně překvapilo to, že mi vlasy docela mastil. V neděli večer jsem si je umyla, v pondělí byly krásné a v úterý ráno už jsem si musela udělat culík, protože nevypadaly zkrátka dobře. 7/10.

dr. organic -> Obnovující kondicionér s mateří kašičkou

Tento kondicionér mi připadal stejný jako jakékoli kondicionéry z drogérie. Nic extra to prostě nebylo. Plusem určitě je to (stejně jako u šamponu), že obsahuje spoustu přírodních výtažků a olejů, ale jak říkám, efekt je prostě hodně průměrný. Navíc mi vadila i docela řídká konzistence - mám radši tužší kondicionéry. 6/10.

Sulsena -> Šampon a peeling proti lupům v jednom

Sulsena -> Pasta proti lupům

Recenze. Šampon jsem používala moc ráda a mohu říct, že spolu s pastou proti lupům mě opravdu zbavil svědící a suché pokožky hlavy a lupů. Po dopotřebování obou produktů jsem si myla hlavu přírodním šamponem - lupy se mi nevrátily. Po dopotřebování přírodního šamponu jsem začala používat šampon od Oriflame - a už začínám pozorovat mírný návrat lupů. Čili takový tip pro vás a zkušenost pro mě ☺ Produkty Sulsena moc doporučuji!! 9,5/10.

PÉČE O TĚLO


Dermacol Aroma Ritual -> Povznášející tělové mléko Mandarinkový sorbet


Jak jsem psala v recenzi, mléko mi vcelku vyhovovalo. Hezky vonělo, dobře se roztíralo i hydratovalo. Jen jsem měla problém s ulepenou pokožkou po aplikaci. Z řady Aroma Ritual si možná ještě nějaké tělové mléko pořídím, pravděpodobně to ale už nebude toto mandarinkové. Mám totiž pocit, že ostatní mléka - hlavně tedy ty původní verze jako pistácie, hrozny s limetkou atd. - nelepila. 7/10.

Balea -> Tělová emulze Černý rybíz

Emulze byla příšerně mastná a nevstřebatelná. Což by až tak nevadilo, pokud bych měla po namazání vyživenou a hebkou pokožku. To se ale nestalo. Výživa pokožky byla spíš průměrná. Pozitivně hodnotím to, že se emulze výborně roztírala a docela pěkně voněla. 5/10.

ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI 


Nivea Visage -> Osvěžující čisticí pleťová voda pro normální až smíšenou pleť

Čisticí voda mi nevyhovovala. Byla hodně převoněná a kvůli velkému obsahu alkoholu i agresivní. Na druhou stranu musím uznat, že pleť skutečně velmi dobře dočistila. Dodělala jsem ji, ale už si ji určitě nekoupím. 4,5/10.


Isana -> Odličovací tampony maxi

Tampony jsou skvělé a používám je moc ráda. Určitě doporučuji. Jsou jemné, netrhají se, krásně vsakují odličovač. 10/10.

Nubian -> Africké černé mýdlo

O mýdle jsem psala už v roce 2014 - takhle dlouho mi vydrželo! Mýdlo pleť výborně vyčistilo a používala jsem ho ráda a docela i pravidelně, akorát dost vysušovalo. Hezky vonělo. Už bych si ho znovu asi nekoupila, snažím se používat jemnější produkty na pleť, hodnotím ho ale určitě pozitivně ☺ 7,5/10.

VZOREČKY VŮNÍ


Givenchy -> Ange ou Démon Le Secret EdT

Krásná, silná a ženská vůně. Ve složení je kromě jiného citron, zelený čaj, brusinky, pivoňka a světlá dřeva. Vůně je poměrně výrazná, ale není vůbec vlezlá, štiplavá nebo jinak nepříjemná. Hodně cítím takovou dřevitost, kterou jinak v parfémech moc nemusím - tady mi však vůbec nevadí. Rozhodně se jedná o zajímavou vůni. 8/10.


Vzorek no name vůně 118.

Avon -> Bond Girl 007 Forever EdP

Vůně obsahuje dřevité tóny, ambru, černý rybíz, citrusy a další složky. Po pravdě řečeno, já necítila nic z toho. Spíš mi vůně přišla už docela zvětralá, takže nemohu ani napsat objektivní hodnocení.

Avon -> Dazzling Moments EdT

Ve složení vůně je ambra, magnólie a hruška. Vůně je popisována jako šťavnatá, s čímž souhlasím. Je příjemná, sladká a nekomplikovaná. Výdrž mi přišla slabší, ale základě pouze této ampulky ji nemohu úplně stoprocentně zhodnotit. 7/10.

Escada -> Especially Elixir EdP

Especially Elixir má být intenzivnější verze původní vůně Especially, kterou mám doma a ráda ji používám. Na základě vyzkoušení vzorečku mi nepřišlo, že by tato Especially byla výraznější než ta moje. Spíš má trošku jiný podtón, jako by do pánské vůně. Ve složení je například švestka, růže, pačuli, ambra nebo hruška. Více mi voní určitě moje Escada Especially ☺ 6,5/10.

ZE SPRCHY


Avène -> Jemný sprchový gel


Gel jsem používala na ranní čištění pleti a na intimní hygienu. Na oboje mi vyhovoval. Ocenila jsem, že pokožku nijak nedráždil a moc příjemně (ale jemně) voněl. Docela mi však pleť vysušoval. Bylo určitě potřeba se namazat, jinak jsem měla pleť nepříjemně napnutou. 7/10.

Isana Men -> Pěna na holení Sensitiv pro citlivou pleť

Pěna byla celkem fajn, i když se přiznám, že mi ke konci její pánská vůně byla už protivná. Jinak mi vyhovovala. Vytvořená pěna byla hodně hustá a "pevná" a při holení nikam nestékala, což bylo super. Pokud jste ochotné se smířit s pánskou vůní a jste si jisté, že vám časem nepoleze na nervy, tak pěnu doporučuji ☺ 8/10.

Balea -> Sprchový gel Energie

Sprcháč jsem si moc oblíbila. Voněl krásně po grepu a pomeranči, dobře umyl, nijak extra nevysušoval. Pěnil tak akorát. Super věc. 9/10.

Nivea -> Zpevňující tělové mléko do sprchy

Uvažuji o koupi velkého balení, protože mléko je skvělé. Měla jsem už několik vzorků a produkt mě stále baví ☺ Krásně pokožku díky obsahu mentolu ochladí a moc příjemně voní. 10/10.

OSTATNÍ


Balea -> Deo&body spray Mambo Mango

Tenhle deodorant jsem měla v práci víc než rok a jsem fakt ráda, že jsem ho konečně dopotřebovala. Voněl na mě moc výrazně, uměle a štiplavě. Používala jsem ho občas i jako osvěžovač vzduchu. Jeho účinky jakožto deodorantu nemohu posoudit, protože jsem ho nikdy nepoužívala se záměrem celodenní ochrany před zápachem potu. 3/10.

Lacalut aktiv -> Zubní pasta k ochraně proti parodontóze a při krvácení dásní

Ani na jedno z uvedeného netrpím, přesto mi pasta moc vyhovovala. Byla tak akorát svěží, výborně a bez velké námahy samozřejmě za pomoci kartáčku vyčistila zuby ☻ Jen mi přišlo, že možná až zbytečně moc pěnila. 8/10.


Budu ráda, když mi napíšete, jestli máte s některým z produktů zkušenost, nebo ho třeba chcete vyzkoušet ☺

19 komentářů:

  1. U Avene se take pomalu blizim ke konci, ale na plet mi vubec nesedi. Mandarinkove mleko mi smrdelo, ted mam tresen.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ty produkty na vlasy neznám vůbec, takže pro mě něco nového :). A zbytek kosmetiky od pohledu znám, ale tentokrát jsem nezkoušela nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o té značce také slyšela poprvé a jsem moc ráda, že jsem je mohla vyzkoušet, protože jinak bych na ten e-shop určitě nenarazila :-)

      Vymazat
  3. O šamponu a zároveň peelingu slyším poprvé. Určitě se časem po produktu zkusím podívat, jelikož mě občas svědění pokožky hlavy trápí.

    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni, jsou to vážně účinné produkty.

      Vymazat
  4. Měla jsem jen Balea deodorant a ráda jsem ho neměla, pomalu, ale jistě mně jejich deo spreje přestávají bavit, docela mně i při aplikaci dusí. A co se týká té pěny na holení, tak bych ji nemohla používat, mně by ta pánská vůně brnkala na nervy od začátku:-D Já mám ráda, když i gely na holení hezky voní (Balea, Gillette)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je taky nemusím, přijdou mi všechny na jedno brdo.

      Vymazat
  5. Zaujalo mě to černé mýdlo, kosmetiku Nubian jsem viděla dost produktů v afrických obchůdcích v Madridu, budu se muset po této značce více kouknout, četla jsem na ní celkem chválu. Dermacol Rituals tělová mléka opravdu zanechávají lepivý pocit, měla jsem melounové, jahodu s rebarborou a stačilo mi, voní pěkně ale nemám takovéhle ulepení na pokožce ráda a jsou na mě dost sladká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to určitě zajímavá kosmetika :-)
      Z řady Aroma ritual jsou podle mě lepší sprcháče než mléka...

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí to mýdlo Nubian! Já teď tuhá mýdla používám velmi ráda i na pleť obličeje.

    OdpovědětVymazat
  7. Od Nivey mám odličovač a taky je hodně převoněný. Naštěstí mě nijak nedráždí a zas tak často ho stejně nepoužívám. Dál jsem zkoušela jen ten mangový sprej a mně vyhovoval. Právě proto, jak byl výrazný, jsem ho často cítila i večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsem to u tebe i četla, Jani :-)) Že ho máš naopak ráda.

      Vymazat
  8. Se přiznám, že moc produktů neznám.. ostuda jsem.. :/

    OdpovědětVymazat
  9. Musím uznat, že máte pořádnou spotřebu. Zajímalo by mě, zda máte zkušenosti s kosmetikou Missha (www.misshashop.cz)? Mají vcelku velký výběr všeho možného. Tak bych ji ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  10. Já to tělové mléko do sprchy musím už konečně taky vyzkoušet :D Pořád si říkám, že to zkusím a zatím nic :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Teď v létě je ideální příležitost.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.