sobota 11. června 2016

Nákupy, novinky a výhry za poslední dobu

Ahoj. V dnešním článku vám ukážu "pár" novinek nejen ze světa kosmetiky, které se (samy, jasně) objevily u mě doma ☻☻

Začnu věcmi, které jsem si sama koupila.


Z minulého katalogu Avon jsem si objednala v akci pěnu do koupele s vůní vanilky a orchideje a balzám na rty s kakaovým máslem.
Oba produkty jsem si vyzvedla teprve včera, takže vám nemohu napsat ani první dojmy, ale pěny od této značky mi vyhovují a balzám na rty si chválí ségra, tak snad budu taky spokojená ☺ Pěna stála 49 Kč a balzám 29 Kč.


Šampon proti lupům s aloe vera od dánské značky Urtekram jsem si kupovala na e-shopu Ladybio.cz. Cena se pohybuje kolem 150 Kč.
Na tomto e-shopu jsem si objednávala menstruační kalíšek a tak nějak jsem přemýšlela, čím ještě objednávku doplním. No a jelikož mě hodně dlouho trápila suchá pokožka hlavy a lupy a žádný přírodní šampon proti lupům jsem ještě neměla, sáhla jsem po tomto. Zatím jsem ho ještě nezkoušela, ale časem dám určitě vědět, jaký je.



Nové lásky od Yankee Candle jsem už ukazovala na Instagramu, ale opakování je matka moudrosti, takže tady jsou ještě jednou ☺ Převážně se jedná o u nás nedostupné vosky, které objednává skvělá Péťa Kopolovičová z ebay. Většinu vosků jsem pořídila za 89 Kč/kus, ty běžně dostupné v České republice stojí samozřejmě méně.


Odličovací ubrousky pro smíšenou pleť od Baley jsem si pořídila asi za 80 Kč. V setu byla klasicky dvě balení ubrousků a plastový boxík.
Tyto ubrousky mi moc nesedly. Jsou příliš výrazně parfémované, na obličeji lepí a zdá se mi, že pleť i docela dráždí.


Korektor Lift me up od značky Astor jsem si koupila v DM, kde - jak jsem se doslechla - tato značka končí, za necelých 50 Kč. Dochází mi můj oblíbený korektor Fit me od Maybelline, tak jsem si řekla, že vyzkouším zase nějakou novinku.


Přiznám se, že nákupy bot obecně nesnáším. Většinou si totiž vyberu boty, které mi v obchodě sedí a moc se mi líbí, ale pak, když je začnu nosit, přijdu na to, že jsou nepohodlné, mají blbý podpatek, jsou moc úzké nebo se mi naopak vyzouvají a tak dále. Proto si boty kupuji jen tehdy, kdy je opravdu potřebuji. A z toho důvodu jsem si koupila i tyto bílé botky od no name značky v jednom místním obchodě. Boty stálý směšných 139 Kč.
Normálně si kupuji boty ve velikosti 38 nebo 39, ale v tomto případě mi byla bota ve velikosti 39 těsná přes nárt, tak jsem sáhla po čtyřicítce. Boty už nosím více než 2 týdny a jsem s nimi zatím spokojená. Pěkně se rozchodily a přizpůsobily mému chodidlu a jsou i v rámci možností pohodlné. Kombinuji je hlavně s tmavě šedými jeggins.

Dále se podíváme novinky ze spoluprací.


Na vyzkoušení mi přišlo Hyaluronové sérum od Saloos. Kosmetika Saloos je všeobecně hodně oblíbená a i já jsem jí propadla ☺ Sérum jsem zatím použila jen párkrát, takže na nějaké závěry je brzy, ale zdá se příjemné. Bleskurychle se vstřebává, neucpává póry a je neparfémované. 


Od zastoupení značky Astrid mi přišla kosmetika na a po opalování. Zvažuji, jestli produkty nevěnuji do giveaway, protože se neopaluji, tudíž sluneční kosmetiku nepoužívám. Uvažovala jsem i o tom, že dám kosmetiku na testování kamarádce a ve spolupráci s ní pak sepíšu recenzi, ale zatím jsme se konkrétně nedomluvily, takže uvidíme ☺ 
Každopádně sluneční kosmetika od Astrid je taková klasika, kterou se v dětství chránil před sluncem snad každý z nás.

No a nakonec tu mám dva balíčky s kosmetikou, které jsem vyhrála v soutěžích.


U Romči v giveaway jsem vyhrála slupovací masku s kaviárem od Avonu, světle zelený lak od China glaze a pytlíčky s matcha tea. Slupovací masky mám ráda, tak snad tahle bude taky fajn. Od China glaze mám doma jeden lak, který je fakt hrozný - doufám, že tenhle u mě reputaci značky napraví ☺ A proslulý matcha tea moc ráda vyzkouším.


Vanilkový balzám na rty (Zoella), červený lak na nehty (Lumene) a měňavý oční stín (Medusa´s Make-up) jsem vyhrála na blogu u Míši. Zatím jsem zkoušela jen stíny, které jsou bohužel velice málo pigmentované. Aby bylo na ruce něco vidět, musela jsem nanést neuvěřitelných 6 vrstev. 
Balzám moc pěkně voní a červený lak využiji stoprocentně.

Děkuji za přečtení článku a těším se na vaše komentáře.
Užijte si víkend ☺

17 komentářů:

  1. Krásné novinky, samozřejmě nejvíce budu obdivovat Yankee Candle :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné nákupy! Jsem zvědavá na recenzi séra od Saloos :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Peti :-) Recenze určitě bude a myslím, že spíš pozitivní :-)

      Vymazat
  3. Super novinky! Zajímal by mně ten menstruační kalíšek. Jsi s ním spokojená?
    Jinak botky jsou krásné a Yankee Candle vypadají perfektně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci. Zatím jsem si ho jen vydezinfikovala :-D Ještě jsem ho nepoužila. Tento nebo příští měsíc se na něj chystám :-)

      Vymazat
    2. Jasně, tak doufám, že bude vyhovovat :) také bych ho ráda zkusila. Asi si také objednám.

      Vymazat
  4. Budu napjatě očekávat recenzi na sérum Saloos :) A na matcha se taky teprv chystám, nějak se toho furt bojím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romča psala, že je to hnusný, ale že ho kombinuje s citronem a medem a dá se to :-D Akorát mi přijde hrozně divný ten čaj zalít studenou vodou.

      Vymazat
  5. Já bohužel výprodej Astoru nějak nestihla, což mě moc mrzí :( Moc se těším na recenzi séra Saloos, ráda bych ho vyzkoušela. Jinak tu výhru, kde máš balzámek od Zoelly ti neskutečně moc závidím! :D :)

    Kosmetické radosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň jsi ušetřila :-)) Já jsem si pořídila jen ten korektor. Chtěla jsem i make-up, ale měli už jen tmavé odstíny. Děkuju moc, také jsem z výher byla nadšená ;-)

      Vymazat
  6. Já na výprodeje Astoru přišla pozdě, takže stojan už byl vybrakovaný..no, aspoň jsem ušetřila:-) A balíček s novými radostmi od YC mám na cestě, nějak se mi přes víkend zasekl na poště, ale už se nemůžu dočkat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :-)) U nás taky byl už celkem vybrakovaný. Měli hodně laků a rtěnek, ale ty jsem si kupovat nechtěla. Jéé, tak to si dovedu představit!! :-)) Snad také budeš nadšená, Yankee je prostě top.

      Vymazat
  7. No tak ty vosky, skoro si musím utírat sliny nad těmi názvy vůní! Mám chuť si okamžitě taky nějaké objednat :D. Jsem zvědavá, jak si u tebe dárečky povedou, doufám, že udělají radost a nenapáchají moc škody :).

    OdpovědětVymazat
  8. Super novinky, serum od Saloos testuji take a libi se mi, jak pokozku vyhladi a vypne, ale to bleskurychle vstrebavani mi prijde az moc rychle, ze produkt pomalu ani nestacim poradne rozmazat a tak ho na jedno pouziti spotrebuji celkem hodne :-)
    Lovely imperfections | TheBalm a Clinique giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. To je teda věcí. Astor končí?? To slyším poprvé... Yankee vosky miluji, momentálně se mi jeden rozehřívá v aromalampě, ale nejsem zas takový spalovač jako ty :-) . Pěny od Avonu mám nejradši tyhle podlouhlé, mám stejnou vůni. Ty jiné Avon pěny mi přijde že tolik nepění. bale ubrousky tyhle modré moc nemusím, přesně jak říkáš dráždí trochu pleť, nejlepší jsou ty růžové nebo zelené. Pěkné novinky, hlavně ať ti dobře poslouží.

    OdpovědětVymazat
  10. Hrozně bych chtěla ochutnat Matcha čaj. YC- pěkná zásobička :-) Saloos je výborná značka, toto sérum neznám.
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.