sobota 4. června 2016

Brandnooz box květen 2016

Ahoj. Po dvou měsících jsem tu opět s recenzí na aktuální, tedy květnový, Brandnooz box. Brandnooz box odebírám pravidelně a píšu o něm každý měsíc, takže pokud recenze není zde na blogu, je na Instagramu, kde jsem jako usedmikrasky.

Krabice byla tentokrát opět poměrně těžká, ale když jsem ji otevřela, první, co mě napadlo, bylo to, že tam toho je nějak málo. Jedná se však o docela drahé produkty a celková hodnota boxu je 293 Kč.


Strongbow -> Cider bez alkoholu ve variantě Red Berries (hodnota 19,90 Kč)



V letáčku byla uvedena varianta Gold Apple, nakonec jsme ale zřejmě všichni dostali Red Berries. Nevadí mi to, ale čekala bych aspoň nějaké vysvětlení... Cidery mám obecně moc ráda a tento odalkoholizovaný mi také chutnal. Různé nápoje v boxu vždycky uvítám, takže za mě ANO.

Schneekoppe -> Nové müsli s 40% podílem deseti druhů ovoce (hodnota 115 Kč)



Z müsli mám radost a určitě ho brzy vyzkouším. Momentálně mám spíš radši slané snídaně, ale časem se stopro dostane i na toto müsli ☺ Má skvělé složení a neobsahuje přidaný cukr. Jen z něj budu muset vypreparovat rozinky, které v müsli i mimo něj přímo nesnáším. 
Müsli za mě ANO.

Bohemia -> Nesolené chipsy (hodnota 24,90 Kč)



Jak už jsem několikrát psala, jsem spíš milovník slaného, takže zatímco ostatní jásají nad bonbony, já jsem v nich většinou otrávená a těším se na chipsy ☺ Nesolené chipsy z boxu mi ale moc nechutnaly. Jediné nesolené brambůrky, které mi zatím chutnaly, byly Hobžovy. Tyto od Bohemia mi přišly chuťově nevýrazné, zkrátka to nebylo ono. Asi budou v rámci možností "zdravější" než přesolené chipsy, ale za mě NE.


Spak -> Gourmet Ketchup jemný (hodnota 42,90 Kč)



Kečupy úplně nevyhledávám, k dochucení jídla je používám maximálně párkrát za měsíc. Upřímně však mohu říct, že tento Gourmet kečup mi chutná moc a rodině taky. Chuťově mi přijde výraznější a zajímavější než ostatní kečupy. Pravidelně si ho kupovat nebudu, ale pokud někdy dostanu chuť na kečup, budu vědět, po kterém sáhnout. Za mě ANO.


Capri-Sonne -> Nápoj s podílem ovocné šťávy Safari Fruits (hodnota 9,90 Kč)



Capri-Sonne pro mě znamená vzpomínku na dětství ☺ Kupovala nám ho babička. Pitíčko mi moc chutnalo. Citrusy a ananas byly z nápoje opravdu dost cítit. Nápoj nebyl ani přeslazený, ani moc kyselý. Pravidelně si ho kupovat nebudu, ale udělalo mi radost jeho zařazení do boxíku ☺ ANO.

Corny -> Proteinová tyčinka ve variantě Karamel (hodnota 24,90 Kč)



Proteinové tyčinky mám ráda a občas si je kupuji v Rossmannu nebo v DM. Ani ne tak kvůli tomu, že by měly být zdravé, ale prostě mi chutnají ☺ Karamelová Corny byla výborná a udělalo mi velkou radost, že jsem měla zrovna tuto variantu. Jestli totiž někdo miluje karamel, tak jsem to já. Tyčinka byla fakt skvělá, chuť karamelu autentická. Jestli je opravdu zdravá a dobrá po cvičení, to úplně posoudit neumím. Za mě ANO.

Mentos Shakies -> Bonbony s příchutí ovocných shaků (hodnota 17,90 Kč)



Zase bonbony, no ☺ Jako snědla jsem je a neříkám, že byly hnusný, ale já prostě to sladký nemusím. Mentos Shakies jsou bonbony s příchutí jahodového, banánového a broskvového shaku. Chuť ovoce v nich byla cítit, na druhou stranu byly na mě dost sladké. Za mě další bonbony v boxech NE.

Maggi - > Grill Mix 3 druhy pepře (hodnota 18,90 Kč)

Maggi -> Grill Mix Sladké chilli (hodnota 18,90 Kč)



Jedná se o BBQ marinády na kuřecí a vepřové maso. Já je určitě nevyužiji, protože masu se už nějakou dobu vyhýbám, navíc nemám ráda pepř ani chilli. Nechala jsem je k dispozici mámě, která si s nimi snad poradí ☺ Za mě tedy NE a budu ráda, když se koření v dalším boxu neobjeví, protože různých pytlíků s kořením máme doma už pěknou hromadu a ne a ne ho spotřebovat.

Celkové hodnocení:

5x ANO, 3x NE. Box hodnotím spíše pozitivně. Radost mi udělal cider, müsli, pitíčko Capri-Sonne, kečup a proteinová Corny. Oželela bych naopak koření, Mentosky a nesolené chipsy. 
V příštím boxu bych uvítala nějaký dobrý čaj, kávu nebo čokoládu ☺ 

Boxík jsem si koupila za zvýhodněnou blogerskou cenu ve spolupráci se zastoupením Brandnooz boxu. 

12 komentářů:

  1. Pro mě se nikdy neobjevilo v boxu nic, po čem bych vyloženě toužila. Bonbóny nevyhledávám, kořenící směsi se snažíme doma omezit, piju v podstatě jen vodu z kohoutku a ani na to slané (v tohle případě tedy spíš neslané) zobání nejsem :D Musli vypadá zajímavě, ale taky bych vypreparovala vetřelce jako ty. A navíc jsem už někde viděla nebo četla, že je tam banán, ten bych taky preparovala, sušený nesnáším ještě víc jak ten normální :D Kečup by se doma využil a docela mě láká ta proteinovka. Taky si je občas na chuť koupím, ale znám jen ty z DM a z těch mě rychle začnou bolet zuby :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vetřelce :-D Sušený banán taky nemusím, ale míň než rozinky, takže tam zůstane, aby z tý směsi ještě vůbc něco zbylo :-D
      Zkus z Rossmannu vanilkovou, ta je super :-)

      Vymazat
  2. Box se mi tentokrát líbí. Jediné co bych neskousla je proteinová tyčinka, prostě mi nechutnají a to už jsem jich vyzkoušela nespočet. Nesolené chipsy jsem právě dnes ochutnávala a nevím co si o tom mám myslet. V balíčku se mi hlavně líbí musli, cider, mentos a kečup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že mají takovou trošku zvláštní chuť, ale ta mi právě vyhovuje :-D
      Chipsy asi radši solené, že? :-D

      Vymazat
  3. Už tolikrát mě lákalo si box objednat, ale nevím, jestli bych tam našla něco, co bych si vyloženě užila a chtěla. Jinak nesolené brambůrky jsou fajn, kečup by se taky hodil a možná i to koření. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak někdy zkus, občas mají akce, že se dá sehnat třeba za 179 Kč :-)

      Vymazat
  4. Hneď ako som uvidela Capri-Sonne tak sa mi vybavilo detstvo! A karamelové Corny by potešilo aj mňa, milujem karamel, vždy a všade! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně :-D A co teprve karamelová zmrzlina! ;-)

      Vymazat
  5. Já byla s tímhle boxem taky spokojená. Já poslala dál jen mentosky - ty taky nemusím, jinak vlastně potěšilo všechno - minimálně to aspoň ráda vyzkouším. A litovala jsem, že na mne nevyšla čokoládová Corny, karamel není moje vášeň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba si ji někdy pořídíš sama ;-) Určitě bude taky dobrá.

      Vymazat
  6. Jediné co jsem už někdy měla je samozřejmě Cider a zrovna Red Berries je moje nejoblíbenější příchuť, takže bych vysvětlení asi ani nepotřebovala :D. Neosolené brambůrky bych ráda vyzkoušela, protože naopak jsem milovník sladkého a brambůrky s různými tyčinkami mi připadají přesolené, takže pro ty si asi zajdu :). Stejně jako pro Corny tyčinku, protože když jsem je viděla, říkala jsem si, že to bude podle obrázku něco strašnýho, ale dám na tvé doporučení :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, mně taky chutnal, ale nemám ráda, když je něco jinak, než je avizováno, a dělá se jako že nic :-D
      Slané tyčinky taky nemám ráda :-D Corny byla fajn ;-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.